2024-01-26, 16:53
Medlem
Denoms avatar
Jag har aldrig fattat hur man ens kan vara självmordsbenägen hur tänker man ens om man vill ta livet av sig?
Citera
2024-01-26, 16:58
Avstängd
Negercps avatar
För att vädret i det här landet suger. För att regeringen har släppt in en massa odugliga niggers som suger bidrag på våra skattepengar och för att feminismen trycker ner den vite mannen? Några få saker jag kom att tänka på sporadiskt.
Citera
2024-01-26, 17:01
Medlem
PappaTribes avatar
Jag har aldrig varit självmordsbenägen men förstår varför vissa vill ta livet av sig, alla har inte lika tur i livet, simple as that.
Citera
2024-01-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jag har aldrig fattat hur man ens kan vara självmordsbenägen hur tänker man ens om man vill ta livet av sig?
Om du nu är så nöjd med livet. varför kom du då på tanken att starta en sådan här tråd.....
Citera
2024-01-26, 17:02
Medlem
Man anser att framtiden inte kommer bli bättre och smärtan man bär på överstiger den potentiella möjligheten för smärtlindring och en bättre framtid.
Citera
2024-01-26, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Om du nu är så nöjd med livet. varför kom du då på tanken att starta en sådan här tråd.....

Det är väl rimligt att man är nyfiken på saker man aldrig upplevt? Varför skulle någon vara nyfiken på något de själva upplevt?
Citera
2024-01-26, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoix
Det är väl rimligt att man är nyfiken på saker man aldrig upplevt? Varför skulle någon vara nyfiken på något de själva upplevt?
Klokt tänkt.
Citera
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag är nyfiken såklart.
Citera
Medlem
Citat:

Det ska man inte vilja söka vård är nog bäst
Citera
2024-01-26, 17:05
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
För att vädret i det här landet suger. För att regeringen har släppt in en massa odugliga niggers som suger bidrag på våra skattepengar och för att feminismen trycker ner den vite mannen? Några få saker jag kom att tänka på sporadiskt.
Ja men att dö går ju inte att ta tillbaka, samhället kan åtminstone förändras.
Citera
2024-01-26, 17:05
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolttoa
Det ska man inte vilja söka vård är nog bäst
Ja det finns ju hjälp att få.
Citera
2024-01-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ja det finns ju hjälp att få.

Jag hoppas att det går hjälp och få annars får jag starta upp ett colcenter så jag kan prata bort folk från den skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in