Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-09, 16:47
Bannlyst
Sedan sätter ni män uppenbarligen själva epiteten på t ex våra ex. Tydligen var min en ”fuckboy” - enligt vissa användare här. Ursäkta, men det var han inte alls.

Tror aldrig jag har träffat en sådan. Inte vad jag har märkt i alla fall.
Citera
2024-10-01, 19:54
Medlem
Hur kommer man med i denna gruppen, e så jävla trött på alla fuckboys men också alla brudar som gör det möjligt för dem att hålla på
Citera
2024-10-01, 19:57
Medlem
Fuckboys, de som bara vill ligga, förmodligen en eller ett par enstaka ggr med samma person.

Men vad ska man kalla tjejerna då?

Fucklady? Knulldocka?

För rimligtvis är det likadant åt andra hållet för annars skulle det inte bli så mycket.

Men helt klart kan alla bli lite trötta på detta och gnälla lite. Oftast utan att nämna det är åt båda håll.
Citera
2024-10-02, 10:32
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Hur kommer det sig att de flesta kvinnor dissar typen ”Fuckboys” utåt sätt, MEN det är fortfarande den typen av män som får ligga mest och som får flest kvinnor.

Hur går det ihop:
https://veckorevyn.com/nyheter/livss...alla-stott-pa/

Träning ger färdighet. Dom vet hur man gör, och vill du bli tillfredsställd så går du då till en som vet hur man gör.

Vill du ha något stabilt och inte bara ett bra ligg, så går du inte till en Fuck boy. Du vill ha någon som vet hur man gör, och det vet inte en Fuck boy. Då går du till en stabil snällis.

Make sense i mitt huvud iallafall.
Citera
2024-10-02, 10:34
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Fuckboys, de som bara vill ligga, förmodligen en eller ett par enstaka ggr med samma person.

Fucklady? Knulldocka?

För rimligtvis är det likadant åt andra hållet för annars skulle det inte bli så mycket.

Men helt klart kan alla bli lite trötta på detta och gnälla lite. Oftast utan att nämna det är åt båda håll.

Fyra bokstäver, börjar på H
Citera
2024-10-02, 10:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Fucklady? Knulldocka?

Levnadsglad kvinna tycker väl jag är passande.

Citat:
Ursprungligen postat av tiztell
Fyra bokstäver, börjar på H

Fast om du tänker på hora så är väl det något som ingen kvinna vill bli kallad för. Att bli kallad fuckboy däremot tror jag många snubbar skulle känna sig lite stolta över faktiskt.
Citera
2024-10-02, 10:51
Medlem
Syns det utanpå vilka som är fuckboyz eller inte - det går att läsa sig till däremot.

Nastase - Iglesas - Tony Curtis - Anthony Quinn t ex
Citera
2024-10-02, 15:14
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Levnadsglad kvinna tycker väl jag är passande.

Fast om du tänker på hora så är väl det något som ingen kvinna vill bli kallad för. Att bli kallad fuckboy däremot tror jag många snubbar skulle känna sig lite stolta över faktiskt.

Nej jag tänkte på order "HURT"
Citera
2024-10-02, 15:23
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Hur kommer det sig att de flesta kvinnor dissar typen ”Fuckboys” utåt sätt, MEN det är fortfarande den typen av män som får ligga mest och som får flest kvinnor.

Hur går det ihop:
https://veckorevyn.com/nyheter/livss...alla-stott-pa/

Inte nödvändigtvis samma kvinnor som dissar fuckboys utåt sett som sen ligger med dom tänker jag?
Citera
2024-10-02, 16:05
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Inte nödvändigtvis samma kvinnor som dissar fuckboys utåt sett som sen ligger med dom tänker jag?

Jag vet kvinnor som talat skit om denna typ av män, men sedan går dom hem med den typen från krogen eller Tinder.

Dock skulle dom inte inleda en relation med dom, så förmodligen är fuck boys just en kategori som kvinnor går till enbart för hårt brutala knull.

De kvinnor som blir kära i dessa och vill inleda en relation är oftast TRASH och borderline diagnoser.
Citera
2024-10-02, 17:50
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag vet kvinnor som talat skit om denna typ av män, men sedan går dom hem med den typen från krogen eller Tinder.

Dock skulle dom inte inleda en relation med dom, så förmodligen är fuck boys just en kategori som kvinnor går till enbart för hårt brutala knull.

De kvinnor som blir kära i dessa och vill inleda en relation är oftast TRASH och borderline diagnoser.

Så kan det ju också vara förstås, att en del kvinnor nyttjar dessa fuckboys till bara det som dom har namn om sig att vara.
Citera
2024-10-02, 18:15
Bannlyst
Citat:

Fucklady? Knulldocka?

Haha ja killar kallar gärna tjejer för skällsord. Antagligen då de har blivit dissade av henne…(?) Varöfr inte tillåta tjejer ett enda skällsord för män då?

Jag har aldrig kallat en kille så, eller träffat en sådan heller. Det säger ju ganska mycket om vilken typ av tjej det är - som kallar killar så…

Men ett svar på själva frågeställningen... Jag antar att de dissar dem efter att de har kommit på att han är en ”fackbojj”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in