Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-23, 13:42
Medlem
David_Ss avatar
Hur kommer det sig att de flesta kvinnor dissar typen ”Fuckboys” utåt sätt, MEN det är fortfarande den typen av män som får ligga mest och som får flest kvinnor.

Hur går det ihop:
https://veckorevyn.com/nyheter/livss...alla-stott-pa/
Citera
2024-01-23, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Hur kommer det sig att de flesta kvinnor dissar typen ”Fuckboys” utåt sätt, MEN det är fortfarande den typen av män som får ligga mest och som får flest kvinnor.

Hur går det ihop:

"Don't listen to what women say. Look at what they do"
Citera
2024-01-23, 13:49
Medlem
Men vafan då... kvinnor är olika.
Fuckboys går oftast på psykisk sjuka med dålig självförtroende.
Och så läser du veckorevyn.. det är ju en blaska inte facklitteratur.
Och igen varför läser du veckorevyn 😂 det är ju för 12 åringar.
Citera
2024-01-23, 13:51
Medlem
halaltarzans avatar
De små liven säger så mycket så. Har hängt mycket i krogsvängen och hört när kärringar ondgjort sig över s.k. bockar som det hette på min tid. Men likförbannat så bar det iväg hem för påsättning om bocken avfyrade colgateleendet och bjöd på efterfest på tu man hand.

Nej, maskulina grisar fick göka på min tid, får göka nu och kommer förmodligen att få göka i framtiden också. Det går liksom inte att koda om kvinnan.
Senast redigerad av halaltarzan 2024-01-23 kl. 14:20.
Citera
2024-01-23, 13:53
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotice
Men vafan då... kvinnor är olika.
Fuckboys går oftast på psykisk sjuka med dålig självförtroende.
Och så läser du veckorevyn.. det är ju en blaska inte facklitteratur.
Och igen varför läser du veckorevyn 😂 det är ju för 12 åringar.

Jag läser inte Veckorevyn, jag googlade på Fuckboys för jag hade ärligt talat inte hört begreppet innan. Jag är för gammal för Veckorevyn men då de tog upp de olika begreppen tänkte jag att det var ett bra exempel.

Såg inte att det var den tidningen tills du sa det, men Fuckboys begreppet använts väl i alla ålderskategorier som jag förstått ??
Citera
2024-01-23, 13:57
Citat:

Hur går det ihop:
Om 40% av kvinnorna är sådana som bara ligger med 5% av männen så går det ihop alldeles utmärkt.
Citera
2024-01-23, 13:57
Bannlyst
Alla människor säger en sak men gör en annan, så har det alltid varit!
Citera
2024-01-23, 14:02
Medlem
Citat:
Jag läser inte Veckorevyn, jag googlade på Fuckboys för jag hade ärligt talat inte hört begreppet innan. Jag är för gammal för Veckorevyn men då de tog upp de olika begreppen tänkte jag att det var ett bra exempel.

Såg inte att det var den tidningen tills du sa det, men Fuckboys begreppet använts väl i alla ålderskategorier som jag förstått ??

Vet inte jag är inte såna kretsar där man använder såna ord. Tror det är vanligare bland 20åringar.
Men det är ju ingen seriös artikel du läst.
Nån skribent har förmodligen blivit inspirerad av nån influncer tiktok om ämnet.
Finns massa kvinnor som undviker män som legat runt, det är inte bara män som vill ha en "pryd" partner. Det är inget nytt.
Citera
2024-01-23, 14:03
Medlem
David_Ss avatar
Men vad kännetecknar en Fuckboy?
Förstått att det är killar som får ligga mycket, men finns det några generella drag dessa män har?
Citera
2024-01-23, 14:09
Medlem
Tror inte på något av det där. Veckorevyn är ju en sak, men det är ju bra om dom som använder själva begreppet irl inte sitter och fantiserar ihop grejer utan går på vad som är sant och inte sant. Vem som helst går ju med lite fantasi och illvilja kategorisera som en fuckboy, om man läser veckorevyns text. Även om så inte skulle vara fallet.
Citera
2024-01-23, 14:10
Medlem
franges avatar
Det är bara ett nytt ord snott från engelskan för att det skall passa bättre på Instagram, Snap och Tiktok, häradsbetäckare kallade man det förr.
Citera
2024-01-23, 14:14
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:

Hur går det ihop:

När man läser den listan så låter det som att dom flesta männen är fuckboys 😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in