• 1
  • 2
2024-01-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Är man fast i skyddsrummet?
Kan man lämna så är det nog alltid någon som lämnar för att man inte kommer överens.

O då, riskera att själv bli skjuten samtidigt som man har avslöjat platsen där massa andra människor gömmer sig?
Citera
2024-01-23, 15:15
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeathMetalislife
O då, riskera att själv bli skjuten samtidigt som man har avslöjat platsen där massa andra människor gömmer sig?

Det beror ju på hur länge man skall vara inlåst, är det för "all framtid" så tar jag gärna risken om det är massa woke människor där. Risken att dö hunger eller vätskebrist är högre om man stannar. Innan man kan göra något så skall det bestämmas pronomen på alla osv, lär törstar ihjäl innan man gör något åt saken.
Citera
2024-01-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Det beror ju på hur länge man skall vara inlåst, är det för "all framtid" så tar jag gärna risken om det är massa woke människor där. Risken att dö hunger eller vätskebrist är högre om man stannar. Innan man kan göra något så skall det bestämmas pronomen på alla osv, lär törstar ihjäl innan man gör något åt saken.

Beror på, man kan ju dricka sitt egna kiss, eftersom kiss är rent så länge man dricker sitt urin dör man inte av vätskebrist.
Har själv druckit mitt, inte konstigt alls om man vet att det man äter och dricker påverkar smaken på kisset, så vet man vad man skall undvika att äta och dricka om man vill ha ett gott kiss.
Inte mycket överlevnads instinkter nu för tiden bland människor, kommer sluta väldigt illa om Sverige skulle hamna i krig.
Citera
2024-02-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeathMetalislife
Vad gör ni om en muslim, det kan ju vara en invandrare också t.ex tar fram en stor gryta och börjar koka bulgur och bjuder er?

Ni är hungriga och vill ha mat, skall ni tacka nej pågrund av att det är muslimer?

Om han äter av den, så kanske
men jag vill nog sleva upp själv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här