• 1
  • 2
2002-06-12, 14:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Då kanske admin får uttrycka sig lite tydligare jag tolkade texten som att inlägget skulle paralellpostas sedan är det så med securion att han tillåter inlägg som smutskastar och förtalar utomnordiska invandrare men när spike bytte ut ordet blatte eller svartskalle emot finnjävel (förmodligen en tanke bakom detta lr)så bannas inläggen.
Citera
2002-06-12, 16:09
Medlem
Securions avatar
http://www.flashback.se/forums/viewtopic.php?t=3690

Länken ovan tar dig, Spike, till ditt eget inlägg om hur mycket du hatar finnar. Som du ser så finns det kvar. Kanske borde det dock tas bort eftersom det uppenbart är i syfte att bara fåna sig? Men eftersom jag inte kan vara 100% säker på att du skapat detta inlägg bara för att sabba så låter jag det vara kvar. Hellre fria än fälla. Men eftersom du envisas med att skapa nya trådar hela tiden, med den enda förrändringen att du har bytt ut nåt enstaka ord mot ett annat, så blir jag tvingad att begränsa dom. Det du sysslar med kallas "spam" och det kommer även fortsättningsvis att plockas bort resolut. Annars har vi snabbt ett hundratal likadana inlägg med samma budskap, bara med den skillnaden att nån tagit bort ordet "invandrare" och ersatt med ordet "finne" och sen nån som ändrar till "tysk" osv i all evighet. Helt meningslöst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in