2024-01-18, 20:27
Medlem
Kavajfyllos avatar
MAX (som säljer hamburgare) har ny reklam i radio sedan någon månad tillbaka. Någon snubbe som gapar "Maxaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" i typ en minut innan det är över.

Frågan är. Vad är det för retard som har komponerat ihop denna reklam? Hur dum i huvudet får man bli att folk tror att de vill lyssna på ett mongo som gapar samma bokstav i en minut?

Byter station eller stänger av radion i bilen varje jävla gång.

Någon mer än mig som hört denna skiten och tycker som jag?
Senast redigerad av Kavajfyllo 2024-01-18 kl. 20:50.
Citera
2024-01-18, 20:55
Har sett den på TV med. Håller på bli vansinnig. Men, den uppnår väl effekten att lägga sig på minnet hos folk.
Citera
2024-01-18, 21:03
Medlem
kl4sseKocks avatar
Otroligt jobbig och inte rolig nånstans...bort med den!
Citera
2024-01-18, 21:14
Avstängd
Negercps avatar
Sånt kan slå bakåt för Max, det ger en irriterande effekt och när en hungrig kund ser en BK eller McD intill Max så är sannolikheten stor att kunden skippar Max.
Citera
2024-01-18, 21:29
Medlem
Hur jävla dum i huvudet är man inte om man befattar sig med reklamradio.
Citera
2024-01-18, 21:30
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Hur jävla dum i huvudet är man inte om man befattar sig med reklamradio.

Befattar sig med? Jag gillar radio, kan stå ut med reklamen också, men den här reklamen får mig att byta kanal eller stänga av den faktiskt
Citera
2024-01-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Befattar sig med? Jag gillar radio, kan stå ut med reklamen också, men den här reklamen får mig att byta kanal eller stänga av den faktiskt

Alla reklamjinglar är enerverande. Det är själva grejen. Hjärnan stänger av när reklamavbrottet kommer och du skulle inte notera en röst som sakligt upplyser om att det är rea på Mio eller att en Max-menu kostar 89 kr. De måste väcka dig genom att vara påfrestande. Låta någon bräka på dialekt, skrika, viska, gurgla vatten, lägga en brakskit. Vad som helst. Men tydligen drar du gränsen först vid en utdragen vokal.
Citera
2024-01-18, 22:13
Så sitter du här som en dumskalle och gör gratisreklam för Max som lösning på problemet? Förståndshandikappad?
Citera
2024-01-19, 00:08
Medlem
Kuyogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
MAX (som säljer hamburgare) har ny reklam i radio sedan någon månad tillbaka. Någon snubbe som gapar "Maxaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" i typ en minut innan det är över.

Frågan är. Vad är det för retard som har komponerat ihop denna reklam? Hur dum i huvudet får man bli att folk tror att de vill lyssna på ett mongo som gapar samma bokstav i en minut?

Byter station eller stänger av radion i bilen varje jävla gång.

Någon mer än mig som hört denna skiten och tycker som jag?
Igenkänning. Gapet från helvetet. Vidrigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in