2024-01-14, 15:00
Citat:
Ursprungligen postat av backvudejaflash
Vad är en Walker?
Hört talas om Walker Texas Ranger?
Dom som haft biroll i den serien kallas "a walker". Han var med i ett avsnitt.
Citera
2024-01-14, 15:07
Medlem
Dessvärre tror jag självmord eventuellt en överdos, träffat honom en gång och det kändes inte som han mådde så bra. Men som sagt bara vad jag tror!
Citera
2024-01-14, 15:10
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om en ung, till synes frisk person, dör i all hast så ligger nog självmord i farans riktning. Nog vanligare än exempelvis oupptäckt hjärtfel, stroken och trafikolycka.

Överdos är ju inte ovanligt i kategorin ”kändisar”.
Citera
Medlem
Han finns på lexbase, någon som vet för vad?

Vila i Frid M. Grym skådis och en trevlig kille. Träffade honom för 4-5 år sedan. Väldigt down to earth
Citera
Medlem
ladrimas avatar
Jag var besatt av Andra Avenyn i tonåren. Väldigt tråkigt, så ung också. :<
Citera
2024-01-14, 15:14
Medlem
Han blev väl inte så lyckad som han tänkt sig, för en del behövs inte mer än så.

Men det är inget jag VET, utgår ifrån liknande situationer i min bekantskapskrets när jag var i samma ålder.
Citera
2024-01-14, 15:16
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Om en ung, till synes frisk person, dör i all hast så ligger nog självmord i farans riktning. Nog vanligare än exempelvis oupptäckt hjärtfel, stroken och trafikolycka.

Man brukar skriva ut om någon har dött av en olycka.
Snabbt sjukdomsförlopp kan man i regel inte utala sig om innan obduktion, men hur ofta dör en tillsynes frisk 35-åring av stroke eller oupptäckt hjärtfel. Nä det luktar självmord.
Citera
2024-01-14, 15:17
Medlem
Han fick mycket beröm för Johan Falk.

https://bilddump.se/bilder/202401141...:2a4d:e95d.png
Citera
2024-01-14, 15:18
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Hur vanligt är överdos jämfört med hjärtfel,stroken,trafikolycka?
Behöver inte vara känd narkoman utan de är otroligt många som festknarkar.
Citera
2024-01-14, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av backvudejaflash
Vad är en Walker?
Wiki:
ohamed Said (1987) is a Swedish actor. He lives in Huddinge Stockholm. He played as a walker on in Daniel Fridell's full-length film Säg att du älskar mig (Say that you love me) in 2006. He took part in Borta bra, a short film. He is known for his role in Swedish Television's drama series Andra Avenyn.
Walker-on är det, inte walker. Det betyder i princip "statist" eller väldigt liten biroll, oftast utan egna repliker.
Har ingenting med Texas Ranger att göra. Absolut noll.

Jag gissar också på självmord, familjen citeras i media där de säger "plötsliga bortgång". Om sjukdom eller olycka inte nämns så brukar det vara självförvållat.
Citera
2024-01-14, 15:20
Medlem
Lillarapunzels avatar
Oerhört sorgligt när en så ung människa dör. 35 år är ju öht ingen ålder, stora delar av livet framför sig.
Minns honom från Andra Avenyn, som jag såg som ung. Han gav också ett oerhört sympatiskt intryck. Vila i frid. ❤️
Citera
2024-01-14, 15:21
Medlem
KentWasHeres avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...v-35-ar-gammal

Överdos eller självmord skulle jag tippa på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in