Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Behöver ju inte ens vara en bild hon skickat till honom. Kan ju vara någon bild han hittat på henne på sociala medier och sparat ner. Och (av någon anledning) påstått inför Emm*ie att målsägande skickat till honom. Det skulle förklara varför han inte kan berätta vilken bild det var, då det hade avslöjat honom... Obs! Min spekulation.
Din spekulation - men den är fullt relevant.
Min spekulation är att den där utmanande bilden inte ens existerar eftersom han har glömt den och hänvisar till att hon skickade många bilder.
E säger inte att det är särskilt utmanande bild som han visat henne.
Citat:
Och oavsett. Så ja: som du skriver. Kvinnor tar gärna bilder i vinkel som gör deras ansikten snyggast, vilket ibland kan generera ganska sexiga bilder i övrigt, som de förmodligen inte ens tänker på själva. Nöjda som de är med ansiktet på bilden.
Ja, av förklarliga skäl .. brösten är ju liksom där så länge vi inte täcker oss med burka, polotröja eller liknande.
Vi lever med dem varje dag - och vill man inte arbeta på att dölja så är de där vare sig vi vill eller inte, i synnerhet med dagens mode.
Själv är jag närmare sextio och bär urringat - inte för att jag vill visa brösten för folk eller män - utan på grund av att det finns många sköna och snygga blusar/topar/skjortor och T-shirts i den genren - och att det är samma typ av kläder som jag burit sedan början på åttiotalet. Det är kläder jag trivs i helt enkelt.
Är man tonåring så finns det många många fler - och hela modet går ut på att bära sådant som Flashbackstollarna anser är utmanande och därmed lämnar kvinnans/flickans rätt att säga nej på någon sophög.
Urringning är normalt inte utmanande klädsel - även om män som tittar tycker det är utmanande och en invit. Det är männens problem - inte kvinnornas
Citat:
Och även om hon skickat en sexig bild på sig själv till V. Så är det ju inte en inbjudan till att ha sex.
DET är faktiskt det viktigaste. Oavsett vad hon gjort, sagt eller tänkt innan så har han inte rätt att våldföra sig på henne ...
Och det är en regel som gäller oavsett om man träffar någon för första gången, har inlett en relation, har en relation, är sambo eller är gifta.