2024-01-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa86
Hon har svart bälte i judo.

Och? Han är fortfarande man och starkare än henne. Eller tror du kvinnor blir starkare än mn bara för att de har svart bälte i judo?
Citera
2024-01-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och? Han är fortfarande man och starkare än henne. Eller tror du kvinnor blir starkare än mn bara för att de har svart bälte i judo?

Hur vet du det?
Har du bilder på hans och hennes fysik?
Citera
2024-01-08, 20:40
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Den han blev dömd för... gissningsvis. Incels will be incels

Du kan ju följa resten av diskussionen om du vill, varför det inte är en våldtäkt är ju rätt jävla uppenbart. Vilken våldtäktsman är så okåt på våldtäkt att man nästan 3 timmar senare inte ens har kommit? Vilken judotjej försvarar sig inte? Varför ljög hon om strypgrepp när inga märken finns?

Sen igen. Ni simps till oskulder skall inte prata om incels, ni är samma lite olika sätt att copa med verkligheten bara men ingen av er förstår kvinnor och att nej inte betyder något. När någon suger din kuk 3 timmar in i knullet och som avslutning så betyder det dock väldigt mycket. Det förstår dock inte du eftersom du är just oskuld. Så höj nu din nivå.
Citera
2024-01-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Och vad är det för vits att hon tränar judo om hon inte ska göra något?
Vad är din poäng?

Kvinnan tränar självförsvar och när det väl händer något så rider hon sin våldtäktsman istället.
Är det det man läser sig på akademin nuförtiden?

Judo är en kampsport. Inte självförsvar.
Men du kanske tänker att kvinnor plötsligt blir starkare än män när kvinnor tränar kampsport?
Citera
2024-01-08, 20:43
Medlem
Som kvinna tycker jag själv att det är sjukt att detta kan dömas som våldtäkt. Och jag har drabbats av riktig våldtäkt, samt våldtäktsförsök där jag fick brotta mig fri från en man som var större än mig. Detta är inte våldtäkt, det är ångerknull.

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Tackar!

3 år och 3 månader för lite blåmärken på höfterna, fuckin ouch! Feminismens Nordkorea förnekar sig aldrig.

En nästan 3 timmar lång knullsession med massa slick, sug och rid blir till våldtäkt. Hon skrattar för att sängen låter för mycket så dom byter till bordet....detta låter som våldtäkt för folk.
Senast redigerad av Inomtullarnasthlm 2024-01-08 kl. 20:46.
Citera
2024-01-08, 20:43
Medlem
Citat:
Hur vet du det?
Har du bilder på hans och hennes fysik?

Hur jag vet vad?
Jag frågade dig och frågar igen: tror du att kvinnor blir starkare än män av att träna judo?
Citera
2024-01-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blorkadork
Jag tycker detta är klent och utan självrespekt, det förblir min mening. Ja, det är risk att man blir slagen när man skyddar sig själv å andra, innebär inte att man borde ge upp å bara "jaha, det hände".

Sedan är det färre som inte gör ordentligt motstånd, vilket talar för sannolikheten att mannen i fråga är oskyldigt dömd och i tredje punkt att vi då inte har fysiska bevis vilket även gör risken högre att han är oskyldigt dömd eftersom det numera tydligen är omvänd bevisbörda.

Exakt, det verkar vara någon svenssonmentalitet att man bara ska ta det.
Stå på er istället!

Vilken utländsk kvinna som helst hade skrikit eller gjort motstånd, men i Sverige så hämtade hon gulligt nog t.om ett glas vatten på morgonen till sin våldtäktsman.
Vilken tjej!

Ingenstans i hennes berättelse har hon berättat att hon gjorde eller ville göra motstånd, eller att hon ens var rädd för att göra motstånd. Lät mest som att hon inte ville men tog det.

Ännu värre är också att killen var berusad, dvs ännu svårare att uppfatta signaler.
Riktigt pinsamt.

I slutet av dagen har hon inte påstått sig vara rädd och de var vänner sedan tidigare.
Delvis borde hon haft inga problem alls att kommunicera.

Det vill säga, om hon nu inte ville ha sex.
Senast redigerad av BlackRockInc 2024-01-08 kl. 20:46.
Citera
2024-01-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Judo är en kampsport. Inte självförsvar.
Men du kanske tänker att kvinnor plötsligt blir starkare än män när kvinnor tränar kampsport?

Kanske du borde tala om för målsägande som har svart bälte men har reaktionen som en död fisk när hon blir "våldtagen" i 2 timmar i olika ställningar.
Citera
2024-01-08, 20:46
Medlem
Citat:
Exakt, det verkar vara någon svenssonmentalitet att man bara ska ta det.
Stå på er istället!

Vilken utländsk kvinna som helst hade skrikit eller gjort motstånd, men i Sverige så hämtade hon gulligt nog t.om ett glas vatten på morgonen till sin våldtäktsman.
Vilken tjej!

Ingenstans i hennes berättelse har hon berättat att hon gjorde eller ville göra motstånd, eller att hon ens var rädd för att göra motstånd. Lät mest som att hon inte ville men tog det.

Ännu värre är också att killen var berusad, dvs ännu svårare att uppfatta signaler.
Riktigt pinsamt.

I slutet av dagen har hon inte påstått sig vara rädd och de var vänner sedan tidigare.
Delvis borde hon haft inga problem alls att kommunicera.

Men nu måste du ju trolla på riktigt? Eller är du så här jävla korkad? Läs FUP igen, där får du svar på dina frågor.
Citera
2024-01-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xihali
Men nu måste du ju trolla på riktigt? Eller är du så här jävla korkad? Läs FUP igen, där får du svar på dina frågor.

Jag har läst domen, det finns ingen fup i tråden.

Vem är det som är så jävla korkad att man inte vet skillnad mellan FUP och dom?
Citera
2024-01-08, 20:49
Medlem
Citat:
Varför? I vad ligger våldtäkten? Du låter som ett troll.
.

Läs om min kommentar och håll sedan käft. Du har ju felciterat
Citera
2024-01-08, 20:49
Medlem
Lysepinnes avatar
Citat:
Haha är det sant? Ja under en 3 timmars lång knullsession borde hon hittat någon lucka....

Vilken våldtäkt? Hade du inget mer att säga?

Den som han blev dömd för...

Vet inte vad för porrskador som lett dig till din nivå av kritiserande utav brottsoffer och ifrågasättande av kvinnors "nej". Men den är inte sund...

Du får nog återgå till din skärm där du gör minimalt med skada för din omgivning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in