Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-07, 07:51
  #13
Avstängd
Ennyhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkmamma
Det är så instagrams algoritmer fungerar nu. Du ser bara andras konton i flödet. Dom du följer dyker upp här och där. Skulle tippa på att under några scroll så är det 99% okända och 1% inlägg av folk du följer.
Det är så för alla. Hela tiden.
Det kommer inte försvinna.
Okej så då är det så.
Citera
2024-01-07, 07:53
  #14
Avstängd
Ennyhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Min algoritm var skitbra till en början men sen började viderpropagandan smyga sig in, trots att man trycker not interested om och om igen så tog bort skitappen.

Spionapp oavsett, precis som tiktok. Tar all rätt att kolla på dig, spela in dig, och så vidare. "You agreed to this!"

Inte för att telefonerna/fickdatorerna vi använder är så mycket bättre men ..


Edit: ungefär som bomb-cpt här i tråden. Det här forumet är så jävla wokeskadat det med att man blir äcklad. Varje jävla tråd skrivs det massa nonsens som i verkliga livet kommer får er näsa inslagen, hoppas ni får den väckarklockan en dag som håller på. Fullt av southparkfördummade wokeidioter, politiska kampanjer och censur. Som vilken stor social media som helst idag. Instagram, TikTok, vad twitter var innan det blev uppköpt och (lite) förbättrat men twitter lämnar fortfarande mkt att önska..

YouTube trots samma ägartopp tvingar iaf inte på en massa skit man inte prenumererar på, inte twitter heller... Så dessa två sidor går an, om man använder ad-block.
När jag klickade not interested så när jag stängde av appen så kommer det upp samma inlägg igen
Citera
2024-01-07, 11:16
  #15
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ennyhet
När jag klickade not interested så när jag stängde av appen så kommer det upp samma inlägg igen
Samma här den sk algoritmer verkar bara funka åt ett håll och det är fel håll
Citera
2024-01-08, 04:33
  #16
Avstängd
Ennyhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Samma här den sk algoritmer verkar bara funka åt ett håll och det är fel håll
Precis som instagram borde ändra på, hoppas att instagram ändrar på detta.
Citera
2024-01-08, 11:30
  #17
Avstängd
Ennyhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOMB-CP
Instagram är är väl för sk influencers?
I utforskaren så är det ännu värre, fullt med influenser där, när man ska söka efter konto
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback