• 2
  • 3
2024-01-07, 18:02
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exploreuranus
Drar den fetaste jävla linan och man tror på riktigt att man ska dö! När den värsta ångesten lagt sig vad gör man då? JO man gör om det igen...
Beroende sjukdomen går inte alltid att förklara.

Alla har ju blivit helt rötna i magen av utemat/pizza någon gång.
Men skulle alla sluta äta skiten för det?

Jävla otur tänker man, och gör om det nästa vecka.
Citera
2024-01-07, 18:19
Medlem
Fuckwindowss avatar
CS tex ger ju inte lika mycket obehag för någon med adhd/add etc, alla är olika.

Men håller med om att man ska göra det när man mår bra (då menar jag fest droger osv)

Om du äter ångestdämpande för du har skyhög stress/ångest är tex är annan sak.
Citera
2024-01-07, 20:53
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrypancakes
Är jag ensam med att ta droger som får mig att mest att må dåligt? Det tror jag inte baserat på vad jag läst här och reddit. Tänker mest på centralstimulerande och opiater. Många får fysisk ångest av centralstimulerande och många blir illamående av opiater. Båda två känns som att dom borde ta bort de positiva aspekterna av droger vars syfte ändå är välbefinnande? Det känns svårt för mig att uppleva eufori och stimulans ihop med spysjuka och fysisk ångest. Likt förbannat så fortsätter jag och andra ta droger trots att man mest mår dåligt på dom. Är det någon form av sjävskadebeteenede eller kanske desperation att få annan önskad effekt? Att man vill känna något om man är djupt deprimerad?

Olika grader i helvetet.

Alla upplever ju inte spysjuka direkt.

Allt är så individuellt. T.ex. min kompis tkr inte om psykadelika för att han får magproblem. Vilket typ alla får. Men han har svårt att ha kul på just detta eftersom man blir så känslig när man trippar.

Jag t.ex. har svårt att orka med uppåt eftersom jag har sömnproblem som det är.

Väldigt många har svårt för cb pga. nojan som ärligt talat är en effekt pretty much för många. Det är ett stadie av bängan.

Opiater upplever vissa mer eller mindre illamående.
Däremot är ju ruset i övrigt extremt svårt att inte gilla och då störs man inte lika mycket av "de dåliga" effekterna. Nojan på cb och psykdelika brukar förstöra ruset så mycket för folk. När man är helt horsad eller sådär så bryr man sig föga om lite trubbel i kistan.
Citera
2024-01-07, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Opiater är den enda drog som inte ger mig någon biverkning. Kan t.om få munchies på opi. Finns ingenting bättre än heroin i denna världen, inte ens kärlek. Heroin är allt jag behöver för att stå ut med denna vidriga existens och människor.

Håller med
Citera
2024-01-07, 22:59
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrypancakes
Det tror jag inte baserat på vad jag läst här och reddit. Tänker mest på centralstimulerande och opiater. Många får fysisk ångest av centralstimulerande och många blir illamående av opiater.

Som någon annan skrev i tråden, så är opiater extremt överskattat mot smärta. Då blir jag illamående och låg. Då kör jag panodil och alvedon hellre. Två citodon en bra dag ger däremot ett perfekt välbehag (tar aldrig mer än två). Däremot så börjar kroppen be om mer ganska fort, så kör jag citodon mer än tre dagar, så börjar jag få ont lite överallt.
Citera
2024-01-11, 22:23
Medlem
JonnyPneumonics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Brukar kalla neråt som min snuttefilt. Det värmer en både psykiskt och fysiskt. Att arbeta bara rullar på. Arbetsdagarna bara flyter. Ingen kan se att jag är påverkad heller. Övat upp det under flera år. Jag "noddar" ju inte på jobbet eller ser helt väck ut. Jag drar en lina bara för att känna den värmen inombords. Finns inget bättre än att kolla på film och röka en fet efter att man krossat en 40 mg oxycontin och bara sniffar in den. Eller när avtändningen varit ett litet tag och du får i dig din fix, finns inget bättre i hela världen. Opiater är vad som får mig att orka. Det sätter färg på vardagen. Opiater är det absolut BÄSTA jag vet.

Ett udda tips kanske...men..

Du kan skaffa hus på landet med rejäl trädgård.
Du kan få en kåk för 100 000 om du kollar.
Eller bara fixa en plats du kan odla på.

Sen odlar du opiumvallmo, du har ingen aning om hur bra det växer, hur enkelt det är och hur sjukt mycket du får även om du odlar lite.

Odlar du mycket, (då du är en storkonsument) kommer du kunna ha stora delar av året och varva ditt Heroin och din Oxy med.

Det här kan rädda din ekonomi i längden och vallmo är helt lagligt att odla.

Du kan gå runt, milt moffad och pyssla med blommor!
Du kan få 2-3 skördar från tidig sommar fram till oktober.
Låter inte det helt sjukt bra?

Helt plötsligt har du ett syfte i livet och du kommer på köpet att bli mera intresserad av att odla andra grejer också.

Din lille trädgårdsmästare där!
Senast redigerad av JonnyPneumonic 2024-01-11 kl. 22:27.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in