Citat:

Ursprungligen postat av 
ADD-jag

Brukar kalla neråt som min snuttefilt. Det värmer en både psykiskt och fysiskt. Att arbeta bara rullar på. Arbetsdagarna bara flyter. Ingen kan se att jag är påverkad heller. Övat upp det under flera år. Jag "noddar" ju inte på jobbet eller ser helt väck ut. Jag drar en lina bara för att känna den värmen inombords. Finns inget bättre än att kolla på film och röka en fet efter att man krossat en 40 mg oxycontin och bara sniffar in den. Eller när avtändningen varit ett litet tag och du får i dig din fix, finns inget bättre i hela världen. Opiater är vad som får mig att orka. Det sätter färg på vardagen. Opiater är det absolut BÄSTA jag vet.

Ett udda tips kanske...men..
Du kan skaffa hus på landet med rejäl trädgård.
Du kan få en kåk för 100 000 om du kollar.
Eller bara fixa en plats du kan odla på.
Sen odlar du opiumvallmo, du har ingen aning om hur bra det växer, hur enkelt det är och hur sjukt mycket du får även om du odlar lite.
Odlar du mycket, (då du är en storkonsument) kommer du kunna ha stora delar av året och varva ditt Heroin och din Oxy med.
Det här kan rädda din ekonomi i längden och vallmo är helt lagligt att odla.
Du kan gå runt, milt moffad och pyssla med blommor! 
Du kan få 2-3 skördar från tidig sommar fram till oktober. 
Låter inte det helt sjukt bra?
Helt plötsligt har du ett syfte i livet och du kommer på köpet att bli mera intresserad av att odla andra grejer också.
Din lille trädgårdsmästare där!