• 2
  • 3
2024-01-29, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleianka
Lite kritik, du är jävligt spydig och otrevlig. Har jag gjort dig något?
Med alla problem jag har, så måste du väl hålla med om att det åt minstånne inte står helt rätt till i min telefon.
Det kanske inte är ett regelrätt virus, men vad ska vi kalla detta som händer då? Om vi, iallafall för en liten stund kan vara överrens om att det inte handlar om psykos.

Lägger mig i här.

Det finns inga tecken på "alla problem" du har, du skickar bara totalt ovidkommande skärmdumpar på saker du totalt missuppfattat vad det handlar om. Jag sätter 1000 kr i btc/xmr på att du inte kan lägga upp en video som konsekvent och utan tvivel visar att du har alla dessa problem som du raljerar om.

Vi kan väl kalla det skit bakom spakarna? Buggig installation av o/s? Handhavandefel? Varit vaken för länge på tjack? Psykos?

Du framstår i ungefär den här ordningen som antingen
1) psykotisk
2) teknikanalfabet
3) ett troll

Varenda gång du får svar på dina frågor om vad något är så svävar du iväg på något helt annat. Du skickar skärmdumpar på saker som inte har med dina 'problem' att göra, du kommer med otroliga påståenden om beteenden i dina system som du inte vederlägger med något annat än 'trust me bro', du förpestar din egen tråd med att snöa in på frågor saker som vad en licens är (ytterligare en fråga man kan ställa till google väldigt lätt utan att blanda in tekniska missuppfattningar av enorm karaktär), och så vidare, och så vidare.

Allting lutar åt att du har någon sjuklig böjelse att bete dig inkompetent i it-säkerhetsfrågor (du vore inte den första som beter dig på det sättet på detta forumet) for the lulz, alternativt lider du av så allvarlig psykos, förföljelsemani och vanföreställningar att du blir omöjlig att diskutera med rationellt, alternativt ska du fan inte använda dig av en modern telefon och grotta ner dig i begrepp, appar, inställnings- och informationssidor på telefonen utan hålla dig till burktelefon eller flaskpost.

Beter man sig som en idiot får man också finna sig i att folk blir irriterade, "spydiga och otrevliga". Du får frivillig, gratis support och du beter dig som en dålig karikatyr.
2024-01-29, 14:41
Moderator
rancors avatar
Tror vi låser tråden nu.

Problemet kommer inte lösas i denna tråd.

// Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in