2024-06-08, 13:31
Medlem
FNLSs avatar
Soler sätter press på Bora. Se om jungels denz haller och sobrero håller fram till sista backen. Det är ju samma gäng i touren tillsammans med van poppel innan hindley och vlasov tar vid.
Citera
2024-06-08, 13:41
Medlem
Soler är en härlig cyklist.
Citera
2024-06-08, 14:38
Medlem
Glada miner på CN forum nu när Remco tappat det totalt och blivit utklättrad av Tarling
Citera
2024-06-08, 14:49
Medlem
FNLSs avatar
Blir det inte stiltje kommer de ikapp
Citera
2024-06-08, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Glada miner på CN forum nu när Remco tappat det totalt och blivit utklättrad av Tarling
Remco är sannerligen inte den mest sympatiske cyklisten som funnits i proffsklungan.
Citera
2024-06-08, 20:47
Medlem
johkv637s avatar
Sorry men ingen som kan någonting om cykel har väl trott på Remco inför TDF?
Citera
2024-06-09, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbfarbrorn
Remco är sannerligen inte den mest sympatiske cyklisten som funnits i proffsklungan.
Så är det, samtidigt kan jag inte blamea honom med tanke på hur hans hysteriska supportar tjatat om att han är en inkarnation av Merckx, det har ju helt klart stigit honom åt huvudet.

Det riktigt tragiska är ju hans fanboys som tjatat om hur Remco är bättre än Pogacar (som bara vunnit pga dålig konkurrens) nu plötsligt vänt ryggen åt honom och skriver att han är oprofessionell tjockis.
Citera
2024-06-09, 08:00
Medlem
Citat:
Så är det, samtidigt kan jag inte blamea honom med tanke på hur hans hysteriska supportar tjatat om att han är en inkarnation av Merckx, det har ju helt klart stigit honom åt huvudet.

Det riktigt tragiska är ju hans fanboys som tjatat om hur Remco är bättre än Pogacar (som bara vunnit pga dålig konkurrens) nu plötsligt vänt ryggen åt honom och skriver att han är oprofessionell tjockis.

Han och hans fanboys förtjänar varandra.
Citera
2024-06-09, 09:36
Medlem
Månsans avatar
Citat:

Jag tycker lille Remco har blivit klart mer sympatisk senaste året. Har skärpt sig. Framstår numera en riktigt hygglig kille i intervjuer och reportage. Det där gnällandet och skällandet på andra cyklister i loppen har jag inte sett på länge. Han tycks också vänligt inställd till lagkamrater och berömmer dem, trots att dom (för det mesta) långt ifrån håller måttet som support i de värsta backarna uppför.
Citera
2024-06-09, 14:36
Medlem
FNLSs avatar
Roglic i problem. Kan Jörgensen ta en minut?
Citera
2024-06-09, 14:46
Medlem
FNLSs avatar
Roglic klarare sig med 8 sekunder
Citera
2024-06-09, 14:51
Medlem
rainbowias avatar
Rafflande. Jögge nära ta hem totalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera