2024-04-01, 15:00
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 116-Sofia
Jag är medveten vad GAIS brukade snitta i allsvenskan. Kan bara tycka att en väldigt lång ökenvandring i Superettan borde kunna locka några fler till en premiär. Schysst tifo allafall.
De kan väl också ha tappat en hel generation av folk under 25 år på att ligga i superettan i 12 år.
Citera
2024-04-01, 16:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffay.p
Fan vad kul att Dif bandy växer, då kanske ni kan värva salorm här på forumet till erat lag. Fast då kanske han ses som "icke önskvärd" om han väljer att byta från bandyklubben han var med och startade AIK Bandy till Dif bandy?

DIF Bandy är lite för bra för att värva en senior..
Kul ändå att du av alla, som aldrig synts innan, försöker dig på ett hån. Är du nybajare måhända?

Mvh: 1-4.. tack Glenn

edit: Behöver du hjälp från boendet att förstå hur DIF bandy givk så bra så kan du gå tillbaks till att kolla var de spelarna som konka gick
Senast redigerad av Salorm 2024-04-01 kl. 16:21.
Citera
2024-04-01, 18:44
Medlem
Needs.more.brandys avatar
https://www.hbgkompaniet.se/gefle-if...gs-if-1-4-2024

Gefle IF - Helsingborgs IF
Citera
2024-04-01, 21:00
Medlem
QuantumQuills avatar
Aik hade en mall för deras tifo idag.

https://twitter.com/HStjarnebo/statu...231503/photo/1
Citera
2024-04-02, 03:32
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Aik hade en mall för deras tifo idag.

https://twitter.com/HStjarnebo/statu...231503/photo/1
Vårt är isf. en klar förbättring. Men jag hoppas du förstår innerst inne att hela konceptet är hämtat från Asterix och Obelix?
Citera
2024-04-02, 05:33
Medlem
Jag upptäckte på eftersändningen av GIF-HIF att det saknas kommentator på stora delar utav matchen. Rekommenderar alla att gå in och lyssna på skånsk skönsång!
Citera
2024-04-02, 09:30
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Vårt är isf. en klar förbättring. Men jag hoppas du förstår innerst inne att hela konceptet är hämtat från Asterix och Obelix?

Av alla premiärtifon så är nog erat det som vinner där, men vi har inte spelat hemma än.
Men måste ändå säga att jag gillade ert tifo, riktigt tjusigt.
Citera
2024-04-02, 09:47
Medlem
bananjuices avatar
Japp, tyvärr riktigt bra tifo av ajk. Överlag grym omgång av hemmalagen.
Citera
2024-04-02, 09:50
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du fattar väl att Asterix och Obelix snodde det från oss?

Nämen, snyggt tifo!
Citera
2024-04-02, 11:30
Medlem
Sirius hade slutsålt på ståplats i premiären. Det kanske hänt men det är inte ofta utanför 08-matcherna, och definitivt inte mot lag som Halmstad. Allt färre fågelholkar också, fint tifo och bra tryck. Bör vara tidsfråga innan stolarna(aktiv sitt) försvinner och gör hela kortsidan till ståplats.

Sittplats njä det styrs mer av medgång och väder, där kan vi fortfarande förbättra oss mycket.
Citera
2024-04-02, 11:32
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Av alla premiärtifon så är nog erat det som vinner där, men vi har inte spelat hemma än.
Men måste ändå säga att jag gillade ert tifo, riktigt tjusigt.
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Japp, tyvärr riktigt bra tifo av ajk. Överlag grym omgång av hemmalagen.
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Du fattar väl att Asterix och Obelix snodde det från oss?

Nämen, snyggt tifo!
Jag kan bara instämma. Ett 10/10 tifo, och en bra hyllning till Allsvenskan och vårt gemensamma arbete att hålla borta den moderna skitfotbollen, iaf. till en viss utsträckning.
Citera
2024-04-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag upptäckte på eftersändningen av GIF-HIF att det saknas kommentator på stora delar utav matchen. Rekommenderar alla att gå in och lyssna på skånsk skönsång!
Har nu förstått att det handlar om en inställning. "Ambient sound" på Discoveryplus är utan kommentator. ÄNTLIGEN! Nu kan man alltså njuta av rent publikljud på sändningarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in