Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-08-07, 15:48
  #1
Medlem
Nå, något mumsigt skvaller?
gick något rykte för sisådär 3 år sedan att Ola raggat rätt hårt på en TRETTONÅRING , men who knows.. dom är ju lite kända för att knulla allt som kommer i deras väg, especially Ola då. Och Jepson hånglade med någon 16årig ätstörd brud en nyårsafton. och hade inte Ola något på G med Josefine Craaford?

men MER då? vill vera allt
Citera
2006-08-07, 15:56
  #2
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desimonster
Nå, något mumsigt skvaller?
gick något rykte för sisådär 3 år sedan att Ola raggat rätt hårt på en TRETTONÅRING , men who knows.. dom är ju lite kända för att knulla allt som kommer i deras väg, especially Ola då. Och Jepson hånglade med någon 16årig ätstörd brud en nyårsafton. och hade inte Ola något på G med Josefine Craaford?

men MER då? vill vera allt

Jepson är absolut värst. Han har för fan varit på varenda tjej som bor kring Möllevången. Jag förstår inte vad tjejer ser hos honom. Han är ful som stryk.

Jag har festat med gänget en jäkla massa gånger. Jag är i deras ålder och kommer från Växjö. Våra vägar har korsats många gånger.
Citera
2006-08-07, 16:07
  #3
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jepson är absolut värst. Han har för fan varit på varenda tjej som bor kring Möllevången. Jag förstår inte vad tjejer ser hos honom. Han är ful som stryk.

Jag har festat med gänget en jäkla massa gånger. Jag är i deras ålder och kommer från Växjö. Våra vägar har korsats många gånger.

Även jag ifrån Växjö instämmer i att Jepson lätt är den som försöka spela på sitt kändisskap för att få fitta. Ola har jag faktist inte något illa att säga om.
Citera
2006-08-07, 16:10
  #4
Medlem
Maeglins avatar
Ola har haft SKABB! Smittad av en flicka. Mer säger jag inte - men det är ju brukligt att inte göra det här i skvallerforumet.

Ingen av dem är bögar. Det vete faan vad det är för subkultur de försöker anamma.

Jepson får brudar - men de är sällan fina. Väldigt sällan..
Citera
2006-08-07, 16:14
  #5
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Även jag ifrån Växjö instämmer i att Jepson lätt är den som försöka spela på sitt kändisskap för att få fitta. Ola har jag faktist inte något ialla att säga om.

Ola är skitschysst, väldigt ödmjuk. Vissa kanske tycker han är lite divig av sig. Men om man pratar med honom är han väldigt trevlig. Tror det har att göra med hans religiösa uppväxt. Det var ett tag sedan jag träffade honom. De som man träffar på krogen oftast är Leari, Jepson och Martin.

Jepson stod jag och pratade Växjöminnen med i vintras när jag dök på honom vid Sibylla på Möllevångstorget mitt i natten. Apokalyptisk afton på Ealvagården är ett starkt minne. De hittade på rätt mycket galenskap och hyss i mitten av 90-talet i Växjö. Jag kommer ihåg festerna i en replokal på Väster och i ett kollektiv på Söder. Det var tider det.
Citera
2006-08-07, 16:21
  #6
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ola är skitschysst, väldigt ödmjuk. Vissa kanske tycker han är lite divig av sig. Men om man pratar med honom är han väldigt trevlig. Tror det har att göra med hans religiösa uppväxt. Det var ett tag sedan jag träffade honom. De som man träffar på krogen oftast är Leari, Jepson och Martin.

Jepson stod jag och pratade Växjöminnen med i vintras när jag dök på honom vid Sibylla på Möllevångstorget mitt i natten. Apokalyptisk afton på Ealvagården är ett starkt minne. De hittade på rätt mycket galenskap och hyss i mitten av 90-talet i Växjö. Jag kommer ihåg festerna i en replokal på Väster och i ett kollektiv på Söder. Det var tider det.

Oh Ealvagårde. Vilka minnen! har för mig att jag såg birdflesh där för första gången. Det var tider det.
Citera
2006-08-07, 16:26
  #7
Medlem
Jag känner en tjej som varit på hela bandet, eller jag vet inte om hon legat med alla förresten men med negern och med Jepson i alla fall.

Kommer ihåg att Ola figurerade i pressen för nåt år sen för att han gått nerför gatan med bart arsle och druckit vin!
Citera
2006-08-07, 17:57
  #8
Medlem
Sordids avatar
Vad är det Jepson har för problem, med tanke på hur han luktar?
Citera
2006-08-07, 18:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Vad är det Jepson har för problem, med tanke på hur han luktar?

Ja, det kan man undra. Vet att han åtminstone vid ett tillfälle blivit utsparkad av ett one-night stand för att han luktade illa (snällt ord i sammanhanget).
Citera
2006-08-07, 18:52
  #10
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sekreteraren
Kommer ihåg att Ola figurerade i pressen för nåt år sen för att han gått nerför gatan med bart arsle och druckit vin!
Minns också det, har för mig hans kommentar till det hela var "jag tänkte inte på att brallorna var nere"
Citera
2006-08-07, 19:11
  #11
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Vad är det Jepson har för problem, med tanke på hur han luktar?

Tror det har att göra med att han är en väldigt slarvig och glömsk människa. Han är inte särskilt ordningsam av sig.

Om vi ska skvallra lite kan jag berätta lite om Learis bror. En mycket duktig musiker med flera band bakom sig. Han hade lyckats bra med sina band om han inte hade knarkat bort alla sina chanser han har fått. Ni som är från Växjö vet vem jag pratar om.
Citera
2006-08-07, 19:19
  #12
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Oh Ealvagårde. Vilka minnen! har för mig att jag såg birdflesh där för första gången. Det var tider det.

Det var då Magnus Roos lirade i Birdflesh. Flera i det bandet lirar väl i hårdrocksbandet Bullet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback