2023-12-28, 22:00
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Finns ju en liiiiiten möjlighet att nån på filmen inte är dömd tidigare. 🤣

Barnen är väl inte dömda för något men det är nog bara en tidsfråga innan de också bytt namn x antal gånger och stått för diverse bedrägerier
Citera
2023-12-28, 22:00
Medlem
gunnarks avatar
Som sagt en klassiskt Prammning av Zinterna

Det måste dock vara ett skitställe som dom lurade, för det finns inte en någorlunda seriös ägare som inte tog ut 25% som förskottsbetalning
Citera
2023-12-28, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
skämmigt. Hur är mänskan funtad. Borde ligga lågt med facebook-filmer
när man grov-kaliber bedragare.
Och de andra dönickarna
förstod dem att notan skulle bli obetald.
På en given signal kutar flocken ut.. sjukt.

Du har inte förstått riktigt. Att "kuta ut" är en del av själva hela nöjet och livsstilen. Buset är livets krydda. Just sayin hur det fungerar i Malmö och liknande ställen sedan decennier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NPVDron
Om GM är Christian Nilsson (tidigare Christian Sebastian Mortensen och innan dess Christian Sebastian Melucci )
Så lär restaurangen inte få tillbaka sina pengar.

Har en FUP på honom då han blåste jävla många via blocket, och annat skit. (inkl en bekant till mig)

Här är FUP :
https://gofile.io/d/z41ji9

Hoppas ingen gör affärer med honom då han uppenbarligen dömts 87 gånger...
Kolla förfan upp vem ni gör affärer med.

Tack! Fasiken vad galet undras hur mycket han kommit undan med, ser han är född -83.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NPVDron
Om GM är Christian Nilsson (tidigare Christian Sebastian Mortensen och innan dess Christian Sebastian Melucci )
Så lär restaurangen inte få tillbaka sina pengar.

Har en FUP på honom då han blåste jävla många via blocket, och annat skit. (inkl en bekant till mig)

Här är FUP :
https://gofile.io/d/z41ji9

Hoppas ingen gör affärer med honom då han uppenbarligen dömts 87 gånger...
Kolla förfan upp vem ni gör affärer med.

Han är dock 40 och inte 42 som Sydsvenskan uppger att GM är.
Citera
2023-12-28, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Son-efternamnen kommer i framtiden associeras med lowlifes. Sedan regeringarna i Sverige tillåtet vem som helst att ändra namn till Nilsson, Svensson, Andersson så är det fullt fram för väldigt kreativa Knakatos att använda dessa namn för att göra "affärer".

-son namn borde K-märkas hädanefter.
Citera
2023-12-28, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Det är nästan så man blir lite avundsjuk på deras sorgefria värld på något sätt. Ibland önskar man ju själv att man bara kunde skita i alla konsekvenser och bara njuta av livets goda utan eftertanke eller konsekvenstänk. Problemet är ju att man är född med empati....så man mår ju bara dåligt av att blåsa folk liksom.

Men de här jävla lirarna....fuck it...vi går ut och smaskar i oss för 80 jävla tusen och inte en jävla gnutta eftertänksamhet existerar. Bara nuet och den goda maten och drickan. FUCK tomorrow!

Klart man blir avundsjuk. Dessa vet hur man har roligt. Jag var på en av deras partys för snart 20 år sen i Malmö. De vet hur man skapar fest. Du kommer aldrig har tråkigt med dessa människor, tro mig. Vilka grejer jag fått uppleva när jag rört mig i dessa kretsar förr.
Citera
2023-12-28, 22:04
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Någon som har en spegel till filmerna?
Citera
2023-12-28, 22:09
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Filmerna och fotona verkar vara från springnotan.

Kan ni länka hans konto, hittar inte 🙃
Citera
2023-12-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenKorall
Kan ni länka hans konto, hittar inte 🙃

Verkar vara borta nu

Mish mish car car
Citera
2023-12-28, 22:16
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Det är ingen som tycker de är lirare. Snarare tycker vi de borde skickas till gaskammare istället för fängelse. Helt obegripligt att samhället låter sådana samhälleliga cancersvulster hållas. Det hade varit så lätt, så oerhört lätt, att bara bura in eller utvisa hela släkten på livstid. Finns noll "elegans" i brottsutövandet, utan det förlitar sig helt och hållet på samhällets totala släpphänthet.

Inte utan att man undrar varför folk fortfarande bryr sig med att bedriva verksamhet i Malmö. En av ett par större kommuner i Sverige där jag helt ärligt inte tror det går att få vare sig upprättelse eller ens uppbackning mot kriminella element.

En vacker dag springer han på bly. Brukar bli så om man lurar folk på lite större summor, bilar eller annat dyrbart. Har han tur blir det bara sönderskjutna knäskålar.
Citera
2023-12-28, 22:20
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Verkar vara borta nu

Mish mish car car

Ingen som sparat filmerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera