• 5
  • 6
2024-01-01, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Alltså om du kollar så är jag inte skaparen av denna tråden och det där datumet har jag inte påstått. Jag vet inte om det ens blir något WW3.
Vad jag vet är att dessa skärmar djävulen gett oss har som främsta syfte att, tillsammans med djävulssprutorna, distrahera oss bort från Kristus Jesus, Bibeln och Evangelierna.

ROAD TO SALVATION:
--------
Open your heart for Jesus Christ

Know thy enemy, satan
----------
Please watch "BODY CODE the documentary", 03:45 h long fantastic film about Jesus being encoded in us!
youtubechannel:
"Enter the Stars"
------‐--
2 Corinth, 4:4

Satan, who is the god of this world, has blinded the minds of those who don’t believe. They are unable to see the glorious light of the Good News. They don’t understand this message about the glory of Christ, who is the exact likeness of God.
------
Christian Truther Channels Youtube :

"Enter The Stars"
"Enterthestars Reloaded"
"Truthunedited"
"Yeshua Said My Name"
"Shaking My head production"
"JIMIVISION"
"The Two Preachers"
"No Greater Love"
"Jon Wedger" (RSA)
"Now You See TV"
"FOJC Radio"
"Living Waters"
"Wherein eternity"
"Grace for purpouse"
"DoUSEEwhatEYEC"
"Koinonia House"
"Thecontroversy7"
"John 316 video Ministry"
"Jeremiah Cohen"
"Nephtali1981"
"The Last Days"
"Living For Christ"
"A servant's Heart"
"Gabe the street preacher"
"RISE" (R$E)"
"Dayz of Noah"
"Nicholson1968"
"Sermonindex.net"
"Derek Prince Ministries Nederland"
"Mark Murchison"
"Repentance call"
"Revelations of Jesus Christ"
"Torch of Christ Ministries"
"Precious Testimonies"
"Father Spyridon"
"HeCsUsAll"
"End Times Productions"
"The Once Lost and Now Found Sheep"
"separationfromtheworld"
"Little Light Studios"
"Hacking the Headlines"
"Endtime Apostasy"
"FaceLikeTheSun"
(channel is gone but pls search "age if deciet)
"aminutetomidnite"
"Richard Bruce (freeourworld.org)
"Messenger sent"
"The Watchman"
"Rob Skiba"
"ChrisLasala" (recent turmoil,very questionable recently, older videos about pyramids and Olympic Games essential however but take heed on this "ministry")

https://youtu.be/9VeImGAa8VU?si=HQEmcEXZFv1POQYX

OK, Står du inte bakom profetian om världskrig 2023 november så är det förstås inget du behöver förklara. Men med tanke på hur många domedagsprofetior det kommit och att de hittills aldrig slagit in så kanske du förstår att man blir skeptisk till såna här saker.

Men för att återgå till det du skrivit.
Vad är det för skärmar du menar ? mobil skärmar ?
Vilka sprutor tänker du på ? Corona vaccinet ?

Du tror på Jesus men hänvisar ändå till Mayaprofetian ? Är verkligen Mayareligionen förenlig med kristendomen. Jag kan tänka mig att Paulus hade avfärdat mayareligionen som hednisk.
Citera
2024-01-30, 22:35
Medlem
Första månaden passerad. Nåt mycket allvarligt? Tja, Djurgården förlorade väl en match.
Citera
2024-02-10, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinalCall
Detta blir min sista trådstart där jag förutser en framtida händesle, eftersom jag nu har överväldigande bevis som pekar på att någonting kommer att hända under denna perioden.

Bevisen kommer bland annat från "I pet goat 2" (2012) - animerad kortfilm från Heliofant med mängder av kryptiska meddelanden(vilket skaparen erkänt själv) som jag nu lyckats förstå betydelsen av.

Kortfilmen fick mycket uppmärkssamhet efter att Notre Dame Katedralen brann ner och kollapsade år 2019, precis på samma sätt som visats i slutet av "I pet goat 2" som publicerades år 2012 - se video nedan för jämförelse:

Utöver själva filmen laddade Heliofant endast upp en video till under Juni 2023 med en stor SOS skylt på deras huvudkontor i Montreal, Kanada. Mycket misstänksamt. Senare i början av september 2023 raderade de allt sitt inehåll både från youtube och sin hemsida utan förvarning, allt raderat utom ett meddelande på Franska som fanns kvar.

"Les juifs sont un peuple très mal intentionné" = Judarna är ett folk med mycket dåliga avsikter.

Senare 7 Oktober några veckor senare börjar kriget mellan Israel och Hamas med många massakerade från Israels sida, Heliofant visste självklart att detta skulle ske. Se scenerna i själva filmen tillsammans med med meddelandet på Franska som lämnades kvar. Scenerna i filmen säger att någonting mycket allvarligt kommer hända under vintern 2023/2024. Vi har blivit varnade.

Sedan något annat av stor betydelse som gör det tydligt vart världen är påväg är utdrag från Organisationen Lucis Trust - ursprungligt nam: "Lucifer publishing company" vilken är del av Förenta Nationerna och har varit sedan långt tillbaka. Luciferian och Teosofen Alice Bailey skriver i sin bok - "Externalization of the Hierarchy" (1957) :

I hennes andra bok "The Reappearance Of The Christ" (1945) låter hon oss veta följande:

Ökande Satanisten Alesister Crowley oroväckande ord om vad som måste hända innan världen är redo för NEW-AGE SYSTEMET - "CHAPTER XII OF THE BLOODY SACRIFICE: AND MATTERS COGNATE.

Eliten inväntar Antikrist, planen är att skapa enorm terror och skräck över hela världen upp till 2025 för att Antikrist ska komma som en räddare i nöden och på så sätt vinna vår tillit när han stiger upp på scenen och "löser" alla världens problem och skapar fred: Frimurar Mottot "Ordo ab chao" klingar tydligare än aldrig förr. Jag förväntar mig att något redan händer inom de kommande veckorna som blir startskottet för den världsomfattande krisen. Låt dig inte luras, Jesus Kristus den sanne räddaren berättade för oss för 2000 år sedan vad som skall hända i sista tiden. Det är synd att Svenskar avfallit från tron och sanningen, förhoppningvis blir de kommande åren ett bevis på att Bibeln alltid var sann. Lita på Jesus Kristus oavsett vad som händer. Allt övrigt som händer i världen gör det tydligt att vi går mot sista tiden. Du som läser, betrakta detta som en vänlig varning.

Jesus Kristus vill att vi ska veta vad som väntar världen.

En tio år gammal animerad, sju minuter kort film, och en bok från 1945 för att förutsäga vad som ska ske de närmaste tre veckorna i februari 2024!
Alla, utom möjligen du, inser att detta är dravel!

Förklara exempelvis hur filmmakaren kan veta i förväg vilka eländen som ska ske. Och varför han inte varnar för dem på ett begripligt sätt.
Senast redigerad av pewana 2024-02-10 kl. 10:30.
Citera
2024-03-01, 01:05
Medlem
Jag har inte märkt ngt? Ngn annan?
Citera
2024-03-01, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinalCall
Detta blir min sista trådstart där jag förutser en framtida händesle, eftersom jag nu har överväldigande bevis som pekar på att någonting kommer att hända under denna perioden.

Bevisen kommer bland annat från "I pet goat 2" (2012) - animerad kortfilm från Heliofant med mängder av kryptiska meddelanden(vilket skaparen erkänt själv) som jag nu lyckats förstå betydelsen av.

Kortfilmen fick mycket uppmärkssamhet efter att Notre Dame Katedralen brann ner och kollapsade år 2019, precis på samma sätt som visats i slutet av "I pet goat 2" som publicerades år 2012 - se video nedan för jämförelse:

Utöver själva filmen laddade Heliofant endast upp en video till under Juni 2023 med en stor SOS skylt på deras huvudkontor i Montreal, Kanada. Mycket misstänksamt. Senare i början av september 2023 raderade de allt sitt inehåll både från youtube och sin hemsida utan förvarning, allt raderat utom ett meddelande på Franska som fanns kvar.

"Les juifs sont un peuple très mal intentionné" = Judarna är ett folk med mycket dåliga avsikter.

Senare 7 Oktober några veckor senare börjar kriget mellan Israel och Hamas med många massakerade från Israels sida, Heliofant visste självklart att detta skulle ske. Se scenerna i själva filmen tillsammans med med meddelandet på Franska som lämnades kvar. Scenerna i filmen säger att någonting mycket allvarligt kommer hända under vintern 2023/2024. Vi har blivit varnade.

Sedan något annat av stor betydelse som gör det tydligt vart världen är påväg är utdrag från Organisationen Lucis Trust - ursprungligt nam: "Lucifer publishing company" vilken är del av Förenta Nationerna och har varit sedan långt tillbaka. Luciferian och Teosofen Alice Bailey skriver i sin bok - "Externalization of the Hierarchy" (1957) :

I hennes andra bok "The Reappearance Of The Christ" (1945) låter hon oss veta följande:

Ökande Satanisten Alesister Crowley oroväckande ord om vad som måste hända innan världen är redo för NEW-AGE SYSTEMET - "CHAPTER XII OF THE BLOODY SACRIFICE: AND MATTERS COGNATE.

Eliten inväntar Antikrist, planen är att skapa enorm terror och skräck över hela världen upp till 2025 för att Antikrist ska komma som en räddare i nöden och på så sätt vinna vår tillit när han stiger upp på scenen och "löser" alla världens problem och skapar fred: Frimurar Mottot "Ordo ab chao" klingar tydligare än aldrig förr. Jag förväntar mig att något redan händer inom de kommande veckorna som blir startskottet för den världsomfattande krisen. Låt dig inte luras, Jesus Kristus den sanne räddaren berättade för oss för 2000 år sedan vad som skall hända i sista tiden. Det är synd att Svenskar avfallit från tron och sanningen, förhoppningvis blir de kommande åren ett bevis på att Bibeln alltid var sann. Lita på Jesus Kristus oavsett vad som händer. Allt övrigt som händer i världen gör det tydligt att vi går mot sista tiden. Du som läser, betrakta detta som en vänlig varning.

Jesus Kristus vill att vi ska veta vad som väntar världen.

Nu finalcall har du faktiskt en del saker att förklara !
Om inte annat så för din egen trovärdighets skull. Om du nu är kristen och tror att domedagen är nära och att vi behöver omvända oss till Gud, så tror jag inte folk kommer bli mer benägna att tro på det av att du gör utsagor om framtiden som inte slår in.
Citera
2024-03-10, 11:14
Medlem
Fast han hade ju ändå inte helt fel, ..

Se bara på bostadsmarknaden. Den har uppenbarligen i verkligheten kollapsat totalt(men alltså inte i "vår" verklighet, eftersom majoriteten av svenskar inte lever i den så är det inte en och samma just för stunden), vilket innebär att hela ekonomin och mer eller mindre allt är kört, riktigt jävla kört, helt åt helvete..

https://www.friatider.se/rekordutbud...ar-ytterligare

"Antalet bostäder till salu var 55.288 i Sverige under februari, vilket är en uppgång med 37 procent jämfört med samma period förra året."

50% ökning på 2 år, ..

Om det inte vore för att folk är så totalt dumma i huvudet hade priserna redan kollapsat totalt, .. men svensken verkar inte fatta över huvud taget vad det är som är på väg att hända i världen. Psykotiskt optimistisk eller uppriktigt ovetandes om vad som är på väg?

Borde det inte byggas mer när vi har sådan bostadsbrist? Men det byggs alltså mindre(sedan flera år), .. och det är ett sätt att hålla uppe efterfrågan och priser.. men trots denna ekonomi-dödande livräddningstaktik är alltså marknaden körd likväl. Snart kommer varannat hus ligga till salu, .. men istället för som de senaste decennierna där man byter upp sig samtidigt som man skuldskriver sig än mer kommer folk vilja köpa något billigare..

50% ökning på 2 år, .. 37% sedan förra året.. förstår ni inte vad det innebär? Samtidigt som man alltså redan dödat de mest vitala delarna av ekonomin(bygg) i hopp om att rädda bostadsmarknaden..

Det spelar alltså ingen roll var det brister först, skutan sjunker..
Citera
2024-03-25, 18:21
Medlem
LookWhosBacks avatar
https://www.youtube.com/watch?v=bltGm2__uSM

https://youtu.be/yHTL93oMHnw

Innan ni kritiserar mig för astrologi grejen, alla får skaffa sin egen uppfattning om saker och ting. Oavsett om man väljer att tro på att astrologi spelar roll eller ej så kan man definitivt konstatera ett par saker här.

- Judarna kommer att göra denna offringen av kossan och muslimerna kommer inte tycka om det.

- Judarna kommer antagligen under denna period, eller strax efter (från idag till 8-9 april då solförmörkelsen och ramadan slutar) gå in i Rafah, vilket vi även där vet hur muslimerna kommer tycka om det.

Om man väljer att tro på astrologin eller inte spelar ingen roll, för oavsett så är det uppenbart att potentiellt har vi verkligen en extrem konflikt framför oss.

Anledningen till att jag länkar till ett kristet klipp om astrologi, trots att jag mycket väl vet att den absoluta majoriteten skrattar åt något sådant är för att det är inte "viktigt" om det är ni som tror på det eller inte, det är huruvida judarna tror på det eller inte som spelar roll i denna situation. Om de anser att denna ko bör offras på si och så sätt med denna solförmörkelse så kommer de ju att agera därefter. Det blir ju lite av en självuppfyllande profetia så att säga. Och konsekvenserna av allt detta drabbar oss likväl som den drabbade oss när Hamas anföll den 7/10-23.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in