Citat:
Ursprungligen postat av
zergrush
Ivan, vad får er att tro att någon överhuvudtaget skulle vilja besöka er när ni själva i miljontals försöker fly till västvärlden?

Oroa dig inte för oss här borta. Bara att läsa dagstidningen och ser hur samhället förfaller på plats där hemma.
Vi kan kolla på emigration och immigration per land och utbildningsnivå i separattråd, men det ser lite dystert ut för Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
zergrush
Translate inte riktigt fungerar på era 90-talsdatorer eller B) om ni U-landsorcher faktiskt är kliniskt efterblivna; om ryzzar helt enkelt är dummare och/eller förståndshandikappade i högre utsträckning än vad resten av världen är.
Jag gissar du inte ens är svensk utan någon inflyttad aggresiv variant. Vem använder för överigt semikolon i dagens Sverige?
Sist jag gick i affären fanns det alla möjliga typer av datorer av att köpa. Leverans till dörren inom 5 dagar.
Citat:
Ursprungligen postat av
zergrush
Det skulle knappast föreligga som någon otrolig förklaring: Er fattiga befolkning tycks lida av såväl fysisk som mental näringsbrist
Bifoga en bild på din egen fenotyp så jag vet vart du kommer från. Vilken etnisk grupp tillhör du? Vad är din IQ? Längd?
[/spoiler]
Du försöker på allvar att tuta i oss att vi skulle vara ledsna (lol) över att
ni inte har fungerande vattenförsörjning, avlopp eller ens samhällsservice? Vi undrar mest när ni Uralmongoler ska sluta leva som på 1800-talet, för det börjar verkligen bli hög tid för det.[/quote]
Nä det är visst gruppvåldtäkt av afrikaner, elbrist eller snoppen avhuggen som är på modet nu.
Samhällsservicen är överlag jämförbar med Sverige fast med lägre bidragsnivåer och skatter.
Citat:
Ursprungligen postat av
zergrush
Och du får nog köpa på dig ett matlager Ivan, för affärerna börjar gapa tomma allt närmre och närmre Moskva... Nu senast i Voronezj:
https://t.me/vestivrnru/33366
Sist jag var där fanns det allt mellan himmel och jord från hela världen. Oj oj jag får väl äta upp mig lite så jag inte svälter.