• 1
  • 2
2006-08-06, 21:01
Medlem
Ge tips på pizzerior i sthlm som gör riktigt goda pizzor. Inte alis kebab, fisk och pizza alltså, utan riktiga vedugnspizzor med färska/fina råvaror.
Citera
2006-08-06, 21:02
Bannlyst
Leonardos på Sveavägen
Citera
2006-08-06, 22:44
Medlem
Brukar alltid gå på Ciao-Ciao på Bondegatan när jag är i Stockholm, de har vedugn och gör jättegoda pizzor.
Citera
2006-08-07, 21:38
Medlem
HemleNs avatar
Pizzeria Vedungnen i Alvik, där finns dom godaste pizzorna i stan.
Citera
2006-08-07, 21:59
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paschendale
Brukar alltid gå på Ciao-Ciao på Bondegatan när jag är i Stockholm, de har vedugn och gör jättegoda pizzor.
Finns även i huddingecentrum väldigt fräsch, snyggt och grymt goda pizzor.
Citera
2006-08-07, 22:02
Medlem
blajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paschendale

Citera
2006-08-07, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7oclock
Ge tips på pizzerior i sthlm som gör riktigt goda pizzor. Inte alis kebab, fisk och pizza alltså, utan riktiga vedugnspizzor med färska/fina råvaror.
Ill Forno Di Nova på Gullmarsplan är otroligt bra. Känner dessutom ägaren, bara bra saker och mkt goda pizzor.
Citera
2006-08-07, 22:55
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyn1c
Ill Forno Di Nova på Gullmarsplan är otroligt bra. Känner dessutom ägaren, bara bra saker och mkt goda pizzor.

Det måste jag hålla med om, den är bra! Ciao Ciao är också bra med goda vedugnsbakade pizzor.
Citera
2006-08-08, 21:56
Medlem
baseballs avatar
denniso´s brevid skatteskrapan på götgatan. sjukt gott. men bästa (i sverige?) råcksta krog, råcksta. ubåt #2. m m mmm
Citera
2006-08-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyn1c
Instämmer helt (förutom att jag inte känner ägaren då). Har varit där ett par gånger och blivit mycket nöjd och belåten. Och väldigt mätt.
Citera
2006-08-08, 23:41
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General Ofog
Instämmer helt (förutom att jag inte känner ägaren då). Har varit där ett par gånger och blivit mycket nöjd och belåten. Och väldigt mätt.

Visst är den bra, ett slags smultronställe för pizza älskare.
Citera
2006-08-09, 00:23
Medlem
Harry Hs avatar
"Borsalino" Palmfeldtsvägen vid t-banan Enskede Gård
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto