2024-04-26, 12:14
Citat:
Ursprungligen postat av Arusiana
Igår satt Q hög som ett hus och svamlade med en snorkråka (eller nåt) i näsan. Det sluddrande talet ursäktade han med att "han var trött". Trött av vad? Han berättade att de hade ätit frukost, promenerat, hämtat medicin, åkt buss, promenerat sen åkt hem. Ångrade sig snabbt sen "nääe alltså inte hem, hit"

Att folk skänker pengar till dessa drägg🫠
Jag såg det där i näsan härom dagen, tror det är en finne eller nåt.

För en stund sedan pratade han en massa om att han jobbat för hårt och där mycket men fått sparken från en massa jobb, att han har fantastisk kondition och är en bra arbetare. Han var också glad över att någon idag varit oerhört generös.
2024-04-26, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Han sa i Skivarp att det var för han brutit näsan.
2024-04-26, 21:14
Medlem
Man kanske borde kontakta kronofogden med, Jojjo har skulder nu när hon får in pengar så borde det räknas som tillgångar.
2024-04-26, 21:51
Är det bara jag som tröttnat på livsen på TT. Då menar jag inte Jojos live, utan dom som vill lösa problemet. Det händer inte ett skit, som om dom egentligen inte vill lösa det.

Ringa polisen och anmäla bedrägeri kan dom skita i. Folk swishar frivilligt, och bara för att dom inte köper det dom säger, så blir det inte bedrägeri
Folkbokföringsbrott? Hon behöver inte bo där, det räcker med att vara folkbokförd på adressen
Banken? Det blir knivig. Nu var det någon som skulle gå in och prata med dom, men jag tror inte det ger något
Tillbaka till ruta ett
Lives lives lives
2024-04-26, 22:42
Medlem
Arusianas avatar
Citat:

För en stund sedan pratade han en massa om att han jobbat för hårt och där mycket men fått sparken från en massa jobb, att han har fantastisk kondition och är en bra arbetare. Han var också glad över att någon idag varit oerhört generös.

Jo, det märks att han är en fantasisk arbetare! Det enda som är sant i det där är väl att han sparken från alla jobb. Går inte att dra i sig substanser, sova halva dagen och bara vara ett allmänt drägg för att kunna behålla ett jobb. Slö som satan är han också. De där paret är längst ner på den sociala stegen, spelar på folks medkänsla och de med intelligent funktionsnedsättning för att kunna droga, röka och käka donken.
2024-04-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vontollvonknott

Förhoppningsvis så blir det fler brutna näsor ! Någon kommer de garanterat att blåsa rejält tillslut . Swishen kommer minska tillslut och då måste de hitta p något annat för att få in pengar . Killen som konfronterade dem när de blev vräkta sa att de var ökända för att sno på affärer .
Hon sa ju I en live att får jag ingen swish måste jag bli kriminell och sälja droger !
Kriminell är de båda, han med domar som är drogrelaterade och misstanke om mord försök på ett ex .
Hon har ju suttit på olika grupper på Facebook och bla utgivit sig att va ett medium och spå människor i kort för pengar . Även blåst folk I köp och sälj grupper .
Så börja med kriminalitet ? Ja de har ju redan erfarenheten och mentalt är de utan hämningar så bara att köra 👍
Fördel m detta att Förhoppningsvis så blåser de rätt person och sedan slapp man se dessa någonsin mer ..... tyvärr säkert bara ett önsketänkande.
Så fort dessa pajaser visar sig kokar det i en , de sitter och säger att människor är avundsjuka på dem och dessa är smuts .
Tror inte man ska vara så stor I truten när man har skulder upp över öronen
Bostadslös
Lever på andra under en period för det kommer inte fortsätta rulla in pengar på sikt .
Båda har barn som de inte får el vill träffa
Och det innebär ju också underhåll de ska betala som tickar på vare månad
De har inga möbler för varje gång det blivit vräkning har de lämnat allt bara och dragit.
I den senaste bostaden var det grannar som skänkte dem soffa och säng bla och dessa möbler står nog kvar ännu om inte hyresvärden slängt skiten .
Så i det hela så kan man säga att sitta och va stor I korken när man är " ägd " av de som swishar och beroende av myndigheter för att ev kunna få bostad .
Arbetslös för det finns inte en arbetsgivare som anställer människor som har ett pågående missbruk .
Jojo sa ju att hon skulle jobba inom vården förut? Ingen m ett polisregister där hot och våld förekommer får jobba m människor om arbetsgivare gör sitt jobb och tar utdrag ur polisregistret.
Han är dömd senast i Mars för droginnehav .
Dessa 2 är vuxen och är 100% beroende av andra människor för att kunna äta, bo , skita . De kommer inte få ett jobb , bostad utan är helt ägd av andra .
Hade omyndigförklarad funnits kvar hade dessa två haft en stämpel i pannan där det stått omyndigförklarad.

Gissar att jojjo m bihang läser här och inser att en gris har ett friare liv än er ! Ni är 100% beroende av andra pga eran lågbegåvning, och livs stil ! Ni är enbart en utgift tillför absolut ingenting .
Stackars barn som ni satt till världen , tyvärr får inte barn välja sina föräldrar .
2024-04-27, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Förhoppningsvis så blir det fler brutna näsor ! Någon kommer de garanterat att blåsa rejält tillslut . Swishen kommer minska tillslut och då måste de hitta p något annat för att få in pengar . Killen som konfronterade dem när de blev vräkta sa att de var ökända för att sno på affärer .
Hon sa ju I en live att får jag ingen swish måste jag bli kriminell och sälja droger !
Kriminell är de båda, han med domar som är drogrelaterade och misstanke om mord försök på ett ex .
Hon har ju suttit på olika grupper på Facebook och bla utgivit sig att va ett medium och spå människor i kort för pengar . Även blåst folk I köp och sälj grupper .
Så börja med kriminalitet ? Ja de har ju redan erfarenheten och mentalt är de utan hämningar så bara att köra 👍
Fördel m detta att Förhoppningsvis så blåser de rätt person och sedan slapp man se dessa någonsin mer ..... tyvärr säkert bara ett önsketänkande.
Så fort dessa pajaser visar sig kokar det i en , de sitter och säger att människor är avundsjuka på dem och dessa är smuts .
Tror inte man ska vara så stor I truten när man har skulder upp över öronen
Bostadslös
Lever på andra under en period för det kommer inte fortsätta rulla in pengar på sikt .
Båda har barn som de inte får el vill träffa
Och det innebär ju också underhåll de ska betala som tickar på vare månad
De har inga möbler för varje gång det blivit vräkning har de lämnat allt bara och dragit.
I den senaste bostaden var det grannar som skänkte dem soffa och säng bla och dessa möbler står nog kvar ännu om inte hyresvärden slängt skiten .
Så i det hela så kan man säga att sitta och va stor I korken när man är " ägd " av de som swishar och beroende av myndigheter för att ev kunna få bostad .
Arbetslös för det finns inte en arbetsgivare som anställer människor som har ett pågående missbruk .
Jojo sa ju att hon skulle jobba inom vården förut? Ingen m ett polisregister där hot och våld förekommer får jobba m människor om arbetsgivare gör sitt jobb och tar utdrag ur polisregistret.
Han är dömd senast i Mars för droginnehav .
Dessa 2 är vuxen och är 100% beroende av andra människor för att kunna äta, bo , skita . De kommer inte få ett jobb , bostad utan är helt ägd av andra .
Hade omyndigförklarad funnits kvar hade dessa två haft en stämpel i pannan där det stått omyndigförklarad.

Gissar att jojjo m bihang läser här och inser att en gris har ett friare liv än er ! Ni är 100% beroende av andra pga eran lågbegåvning, och livs stil ! Ni är enbart en utgift tillför absolut ingenting .
Stackars barn som ni satt till världen , tyvärr får inte barn välja sina föräldrar .

👍👍
Du har så rätt i allt!

Han piper om att han inte vill ha en chef som säger till honom vad han ska göra....

Men som du säger:

Både han o jojo är ÄGDA av alla som swishar!!
2024-04-27, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det bara jag som tröttnat på livsen på TT. Då menar jag inte Jojos live, utan dom som vill lösa problemet. Det händer inte ett skit, som om dom egentligen inte vill lösa det.

Eh va?!
Det är väl inte deras ansvar att få väck jojo o qenan?!
Alla som tycker att jojo och qenan gör fel ska väl dra sitt strå till stacken och göra vad de kan för att försvåra deras tiggande och informera andra om deras beteende och bedrägeri?

Blir inga förändring i samhället av att lägga sig platt och spralla sig trött.
Inga förändringar sker om man håller tyst och tar på sig skygglappar så fort något är fel.

Har man tex swishat till en hyra som inte blivit betald gör man all rätt i att polisanmäla för det ÄR bedrägeri.
När sen polis har underlag så flaggas de till banken och de blir av med swish, bankid och konto.
2024-04-28, 00:51
Citat:
Det har ju inte bott i Skivarp sen i påskas? Detta har inte sett ut så hela tiden tycker jag.
2024-04-28, 09:48
Medlem
Citat:
Det har ju inte bott i Skivarp sen i påskas? Detta har inte sett ut så hela tiden tycker jag.

Jo han har haft detta länge, även innan de bodde I Skivarp.
2024-04-28, 11:08
Medlem
Citat:
Eh va?!
Det är väl inte deras ansvar att få väck jojo o qenan?!
Alla som tycker att jojo och qenan gör fel ska väl dra sitt strå till stacken och göra vad de kan för att försvåra deras tiggande och informera andra om deras beteende och bedrägeri?

Blir inga förändring i samhället av att lägga sig platt och spralla sig trött.
Inga förändringar sker om man håller tyst och tar på sig skygglappar så fort något är fel.

Har man tex swishat till en hyra som inte blivit betald gör man all rätt i att polisanmäla för det ÄR bedrägeri.
När sen polis har underlag så flaggas de till banken och de blir av med swish, bankid och konto.

Saken är ju den att de är polisanmälda , bank informerad , anmäld på tik tok och inget händer såklart!
När polisen var till dem flertalet ggr i förra bostaden så sa de att deras skådespeleri är bedrägeri.
Polisen lär knappast lägga tid och resurser på dessa Mr nobady .
Banken tex borde ju börja reagera när det kommer in massor av swish varenda dag och även större summor som tusenlappar .
Ännu har inget hänt .
De tigger till boende och en viss del av pengarna går ju till boende så i den delen är det inget bedrägeri.
Men pengar går ju även till droger det är ju uppenbart .
Vad man sett tidigare gällande dessa tik tok tiggare så kommer bidragen på sikt utebli , så det man kan göra är att fortsätta anmäla deras tiggar show och särskilt då hon sitter och kallar folk idioter , pedofiler . Sedan så är det bara att invänta till de inte längre kan säga till sina " fans " allt som de vill ha .
I går var de på stan och hängde och Jojo ville ju så gärna köpa kläder till Q ! De berättade att på lager 157 fanns det T-shirts både till henne och honom till bra pris . Han kör ju sitt .. den förståndiga i " familjen " och sa .. ja jag behöver kläder men vi måste ju spara pengarna till mat .
Jag tror även att de fick ihop till en ny mobil också som hon köpte . Den 3 sedan Januari .

Såg en tjej i liven i Torsdags som skrev att i morgon får jag lön och då swishar jag 1000 kr !
Man vill ju tro att alla människor ser något gott i andra och av den anledningen så delar de med sig sin lön till 2 ökända bedragare och pundare ...... Nej jag vill inte tro det för lever man som dessa två och anser att våra pengar är deras och med ett leende ljuger för människor så ser jag inget annat än bara ren smuts . De är längst ner på trappan gällande hur samhället ser på dem och det enda de har är käften och bakbenen..... vi får se hur långt detta tar dem framöver ?
2024-04-28, 11:57
Medlem
ganghatarens avatar
Ursäkta en fråga, vet ni fler människor av denna typen som man kan följa? Detta är ju komik på hög nivå. Hon i Ängelholm följer jag redan. Kanske det finns fler som sitter och tigger på liknande vis? Ursäkta att jag gick off topic.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in