2023-12-10, 12:52
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Du har fakhro och el Zein i Trelleborg läs på Google...Säkert inte dom som blivit skjutna men finns gott om araber över hela Sverige här i Jönköping finns klaner med med El Zein som efternamn man borde riva deras medborgarskap. Jävla parasiter som lever på bidragsbrott och hotar vårt samhälle.

Dom har ingen talan
Citera
2023-12-10, 12:57
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Dom har ingen talan
Dom har ingen talan? 😂 Inte för att jag är på deras sida men dom har halva Berlin i den undre världen alltså El Zein...Gällande Trelleborg läste jag på gangland att ett gäng kallat La Familia med Khaled El Zein som ledare och Mikael Hansen som springer runt där. Bor även några stycken i östra Trelleborg El Zein som tydligen är Ahmed El Zeins syster eller moster den fd Satudarah presidenten..Ut med packet! Jävla parasiter, synd man inte kan ändra i grundlagen och ta deras svenska pass göra dom statslösa som dom en gång var före dom kom till Sverige!
Citera
2023-12-10, 13:01
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
F@khro/el-zein har INGEN talan inom gängkriminalitet i Sverige.

Så lägg ner skitsnack, dem är inavlade råttor hela högen.
Citera
2023-12-10, 13:30
Medlem
Fullsizemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tess85
Finns det några uppgifter på vem mgm är?

Det jag hört är att han blev skjuten i benet och hög på LSD, vet dock inget namn.
Citera
2023-12-10, 14:01
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
F@khro/el-zein har INGEN talan inom gängkriminalitet i Sverige.

Så lägg ner skitsnack, dem är inavlade råttor hela högen.
Dom är duktigt inavlade men dom är väl en stor släkt? Tillsammans med fakahro ännu större så visst har dom våldskapital...Är inte många el Zein medlemmar i mc gäng dessutom?
Citera
2023-12-10, 14:20
Medlem
zigzagboys avatar
Personen ska tydligen heta Chr*stoffer N*lsson och bo på Sockerb*ten 3.
Så inte arab.
Citera
2023-12-10, 20:09
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zigzagboy
Så inte arab.
Nu finns det väl några exempel på att en Muhammed Zerxxchhtr bytt namn till Patrik Svensson, så helt omöjligt är det väl inte.
Citera
2023-12-11, 01:48
Medlem
Polisen i Trelleborg har sett för mycket skit. De kan inte ta det säkra före det osäkra längre. Bra agerat säger jag! Hellre en skadad kriminell än en polis.
Citera
2023-12-11, 08:35
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Dom har ingen talan? 😂 Inte för att jag är på deras sida men dom har halva Berlin i den undre världen alltså El Zein...Gällande Trelleborg läste jag på gangland att ett gäng kallat La Familia med Khaled El Zein som ledare och Mikael Hansen som springer runt där. Bor även några stycken i östra Trelleborg El Zein som tydligen är Ahmed El Zeins syster eller moster den fd Satudarah presidenten..Ut med packet! Jävla parasiter, synd man inte kan ändra i grundlagen och ta deras svenska pass göra dom statslösa som dom en gång var före dom kom till Sverige!

Dom har ingen talan i Trelleborg inte La famila iheller hahahah för fan dom är riktiga mesar. Albaner som har hela trelleborg resten rättar sig i leden. Du kan fråga wis som fick smaka bly av albanerna
Citera
2023-12-11, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Dom har ingen talan i Trelleborg inte La famila iheller hahahah för fan dom är riktiga mesar. Albaner som har hela trelleborg resten rättar sig i leden. Du kan fråga wis som fick smaka bly av albanerna

Är la familia ens aktuella fortfarande, trodde dem brutit upp?
Citera
2023-12-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zigzagboy
Så inte arab.
Facebook?
Citera
2023-12-12, 18:05
Citat:
Ursprungligen postat av plastkaktus
Facebook?

https://www.facebook.com/christoffer.nilsson.18062
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto