Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-16, 09:12
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej men han känns överflödig för er iofs har ni redan tappat din älskade Trpchevski så han kanske behövs på bänken om era ordinarie anfallare går sönder.

Nu gav du mig falska förhoppningar din jävel!
Kamara är så jäkla dyr så han tar ju upp en plats i truppen för en riktig spetsspelare. Skall bli så jävla gött när hans kontrakt går ut efter denna säsongen.

Med det sagt så tror jag han kommer vara lite mindre dålig i år och t o m göra några mål.
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Dom gångerna jag såg Kalmar förra säsongen så tyckte jag han var en av dom som imponerade mest.
Jag såg inte Kalmar så mycket förra året men 2022 var han iallafall grym. Han har potential att vara en av dom bästa ytterbackarna i allsvenskan offensivt.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Jag är jävligt nöjd med er Silly.

Riktigt b-gäng som ni skrapat ihop!

Jag är nöjd med er Silly. Sävqvist, Hummet och Ekdahl.
2024-03-16, 09:20
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nu gav du mig falska förhoppningar din jävel!
Kamara är så jäkla dyr så han tar ju upp en plats i truppen för en riktig spetsspelare. Skall bli så jävla gött när hans kontrakt går ut efter denna säsongen.

Med det sagt så tror jag han kommer vara lite mindre dålig i år och t o m göra några mål.

Jag såg inte Kalmar så mycket förra året men 2022 var han iallafall grym. Han har potential att vara en av dom bästa ytterbackarna i allsvenskan offensivt.

Jag är nöjd med er Silly. Sävqvist, Hummet och Ekdahl.
Gulliksen och Inoussa kostade lika mycket...

Det är jag JÄVLIGT nöjd med!
2024-03-16, 09:24
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Haha ok
Från vad han skrev igår också den absolut drygaste personen jag sett i den här tråden. Håller inte alltid med Teu men där är jag helt enig.

Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Bajen behöver nog värva ett gäng om man ser hur dom ser ut, visst ny tränare men det borde se bättre ut än vad man visat hittills.
Så är det men styrelsen har uttryckligen sagt att vi kör med det vi har i princip. Visst att man anser att vi har utvecklingsbara spelare men tex en sexa på mitten hade verkligen inte skadat. Men tror vi bajare är på det klara med att detta inte blir en toppsäsong. Det intressanta är om vår tidigare höga lönenivå (tror vi haft näst högst löner) har dalat eller om det fortsatt är så högt. Om det senare är fallet måste det åtgärdas för den kvaliteten har vi inte i truppen nu. Är vi helt skadefria har vi en elva som kan utmana men det är tunnt där bakom om inte många kliver fram. Försäsongen med cup n har ju inte direkt övertygat men visst, det tar tid för en ny tränare men tror jag talar för de flesta bajare när jag säger att vi inte kommer topp 3.
Senast redigerad av needAlife 2024-03-16 kl. 09:29.
2024-03-16, 12:59
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Har du någonsin kommit ut vilket som är ditt lag förresten? Och ja, jag tycker kukräven gör bort sig också.. Rätt jobbig läsning.

Arsenal och AIK innan / efter Guidetti. Har tagit paus så länge Guidetti finns runt klubben. Till dess är jag allsvensk vilde.
2024-03-16, 13:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Från vad han skrev igår också den absolut drygaste personen jag sett i den här tråden. Håller inte alltid med Teu men där är jag helt enig.

Kukräven eller Ville?

Citat:

Det kommer bli så jävla skönt om vi slår ut er imorgon se dig hålla din stora käft stängd Kukräven.
2024-03-16, 13:36
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Kukräven eller Ville?

Det kommer bli så jävla skönt om vi slår ut er imorgon se dig hålla din stora käft stängd Kukräven.
Ville, ruggigt dryg var han.
2024-03-16, 13:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Jo du kommer se honom hoppa in i allsvenskan tråden under säsongen och skrika om massa straffar som inte är straff samma visa varje år.

Jag trodde ju du var differ men läste nu att du är bajare man lär sig något nytt varje dag
2024-03-16, 13:44
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Jo du kommer se honom hoppa in i allsvenskan tråden under säsongen och skrika om massa straffar som inte är straff samma visa varje år.

Jag trodde ju du var differ men läste nu att du är bajare man lär sig något nytt varje dag
Haha ja, jo jag är bajare men ganska lugn sådan. Orkar inte med att argumentera mot kukräven och company.
2024-03-16, 14:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Keep talking kukräv
Citat:
Större retard går inte å hitta, inte ens på flashback. Helt omöjligt att diskutera med denne så lika bra att ignorera bäst det går
2024-03-16, 15:33
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Keep talking kukräv

Större retard går inte å hitta, inte ens på flashback. Helt omöjligt att diskutera med denne så lika bra att ignorera bäst det går
Hårt att kalla honom retard. Få som är mer "Solna" är väl mer diplomatiskt uttryckt.
2024-03-16, 21:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Hårt att kalla honom retard. Få som är mer "Solna" är väl mer diplomatiskt uttryckt.
Kalla en spade för en spade.
En smålänning för en smålänning.
En gårdare för en gårdare.

Lägger av detta i sillytråden nu.
2024-03-16, 22:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Under förutsättningarna ja.

Vi har rensat en hel del dödkött och har en stabil trupp. Förmodligen inget som kommer leda till topp 3 men med förra årets fiasko färskt i minnet är det väl ingen som kräver nå spektakulärt.

En cuptitel skulle va stort dock och inte så långt inom räckhåll. Krossa Dif!

Exakt skräpet är utrensat

Frågan är om Guidetti kan göra oss gladare denna säsong?

Yes packet ska krossas imorgon!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in