2024-02-13, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
När har jag sagt att man ska våldta någon? Det jag undrar är om du tycker det är OK för en man att agera/ta ett initiativ till sex om mannen är upphetsad och känner att samtycke föreligger?
Varför är det relevant vad jag tycker? Det är ju inte vad det handlar om här?
Citera
2024-02-13, 10:14
Medlem
https://www.hd.se/2024-02-13/valdtak...are-pa-distans

(HD, idag)
Citera
2024-02-13, 10:21
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uebflenfb
Varför är det relevant vad jag tycker? Det är ju inte vad det handlar om här?
Varför frågade du mig vad jag tycker? Tråkigt att du inte vill ge ditt svar på mina frågor till dig.
Citera
2024-02-22, 22:32
Medlem
När är rättegången i hovrätten?
Citera
2024-02-23, 08:20
Medlem
Är inte bestämt datum vad jag förstår. Hoppas att hovrätten ser vad som står i tingsrättens dom, jag citerar ” vid en samlad bedömning finner tingsrätten att det står klart att nn1 varit med om en händelse som hade chockat henne och som har varit emot hennes vilja ”och faktiskt dömmer svinet till ett kännbart straff . Nu går han omkring på stan och flinar som om inget har hänt ….
Citera
2024-02-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpyderKung
Är inte bestämt datum vad jag förstår. Hoppas att hovrätten ser vad som står i tingsrättens dom, jag citerar ” vid en samlad bedömning finner tingsrätten att det står klart att nn1 varit med om en händelse som hade chockat henne och som har varit emot hennes vilja ”och faktiskt dömmer svinet till ett kännbart straff . Nu går han omkring på stan och flinar som om inget har hänt ….
Tycker även ordningsvaktens ord är ganska talande… ”Hon verkade chockad, apatisk och skärrad.” Enligt mig ganska väl beskrivande ord på att hon absolut inte var med på det.
Citera
2024-02-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
FUP:en är sekretessbelagd. Fick bara ut domen, men i.o.m den var friande så hänger jag inte ut någon här.

Enligt den officiella historien som står i domen, så verkar tjejen själv ha lockat med honom in på toaletten, men sen "ångrat" sig i sista stund. Dessutom var hon väldigt berusad.
Innan du uttalar dig så läs domen , förstår du inte första gången så läs igen! Äcklet är lärare, 51 år . Han skall överhuvudtaget inte gå iväg med en 18 årig tjej. Att han tänkte enbart med dicken säger allt om hans olämplighet att arbeta som lärare. Att skylla på att hon var berusad säger allt om både dig och läraren , fy fan säger jag.
Citera
2024-02-25, 07:35
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpyderKung
Innan du uttalar dig så läs domen , förstår du inte första gången så läs igen! Äcklet är lärare, 51 år . Han skall överhuvudtaget inte gå iväg med en 18 årig tjej. Att han tänkte enbart med dicken säger allt om hans olämplighet att arbeta som lärare. Att skylla på att hon var berusad säger allt om både dig och läraren , fy fan säger jag.
Jag har inte påstått att det är lämpligt, jag tolkar domen så. Det kan vara hur olämpligt o äckligt som helst att han är lärare, men det hör inte till saken rent juridiskt.
Citera
2024-02-25, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uebflenfb
Tycker även ordningsvaktens ord är ganska talande… ”Hon verkade chockad, apatisk och skärrad.” Enligt mig ganska väl beskrivande ord på att hon absolut inte var med på det.
Du har helt rätt. Vissa i tråden tolkar saker och ting som fan läser bibeln. Förmodligen beter de sig på liknande sätt själv. Ett nej är ett nej , punkt.
Citera
2024-02-27, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H6LLYW66D
En sak till er som jobbar på villanskolan varför skyddar ni honom? Fega är vad ni är! När jag hörde om apt på skolan tänkte jag nu kommer vi att få höra mer men tyst som i graven. Jag kräks på sånt. Han ska inte komma undan utan allt ska fram. Han jobbar för f-n med barn och han ska inte sätta sin fot på en skola igen.
Tydligen ett gäng manliga lärare på skolan som lierat sig med äckel läraren ( beter sig förmodligen lika illa dom ) och skyddar honom trots att han gjort det han har gjort. Håller med dig , han skall fan inte jobba med barn mer . Kan spy på alla som skyddar honom.
Citera
2024-02-27, 22:31
Medlem
De ”lierade” missade kanske den lilla detaljen att tösabiten inne på toaletten, med kjolen uppe på ryggen och trosorna nere, sa; ”Nej! Nej! Sluta!”
Citera
2024-02-29, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSus
De ”lierade” missade kanske den lilla detaljen att tösabiten inne på toaletten, med kjolen uppe på ryggen och trosorna nere, sa; ”Nej! Nej! Sluta!”
Man skulle vilja veta hur han förklarat händelsen för sina barn som nästan är i ålder med tjejen?
Stackars barn säger jag bara. Frun förnekar händelsen totalt och tror att de är utsatta för en komplott ….Enligt de som känner honom är han ” glad ” för de kvinnliga könet när han har druckit….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in