• 1
  • 2
2023-11-30, 15:42
Medlem
Har frskt ringa nu tv gnger p 0771-221122. Efter att ha valt allting och bekrftat med bankid s tutar det pltsligt upptaget och sedan blir det tyst. Deras virtuella assistent suger och de har ju ndrat hur man gr saker i banken nu igen s nu vet jag inte hur fan man gr det jag vill gra!

Hur ringer man dom???
Citera
2023-11-30, 15:48
Medlem
Ekofetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Har frskt ringa nu tv gnger p 0771-221122. Efter att ha valt allting och bekrftat med bankid s tutar det pltsligt upptaget och sedan blir det tyst. Deras virtuella assistent suger och de har ju ndrat hur man gr saker i banken nu igen s nu vet jag inte hur fan man gr det jag vill gra!

Hur ringer man dom???
Ring vxeln i Sumpan och be att f prata med chefen.
Citera
2023-11-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekofett
Ring vxeln i Sumpan och be att f prata med chefen.
Sumpan?
Citera
2023-11-30, 15:50
Medlem
Citat:

Hur ringer man dom???

Finns det ingen chatt p deras hemsida?

Va glad att du har Swedbank, det finns tminstone ett kontor nnstans dr du kan g in och prata med dom.
Citera
2023-11-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne

Va glad att du har Swedbank, det finns tminstone ett kontor nnstans dr du kan g in och prata med dom.
bor 5.5 mil frn nrmsta kontor.

Vet inte om de har nn jvla chatt. r trtt p chattande. Vill ringa.
Citera
2023-11-30, 15:52
Medlem
Ekofetts avatar
Citat:
Sumpan?
Sundbyberg.
Citera
2023-11-30, 16:54
Medlem
Du kan skicka ett meddelande via din internetbank p dina sidor
Citera
2023-11-30, 17:10
Medlem
Citat:
Sumpan?

https://www.swedbank.se/om-oss/konta...vudkontor.html
Citera
2023-11-30, 19:16
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Hur ringer man dom???

r man inte kund i Swedbank, s gr det inte.
Jag skulle hmta ut bidraget fr el till ett ddsbo frra ret, och jag r inte kund i Swedbank.
Jag fick, efter att ha trngt mig in genom drren med en annan kund, ett telefonnummer som jag skulle ringa.
Efter ett par inloggningar med Bank-ID s blev jag utkastad precis som du. S var det med den kundkontakten.

S g till en annan bank och skapa ett konto dr, sedan bokar du en tid med en handlggare p Swedbank p ntet och gr dit och flyttar allt du har till den andra banken. Det r i alla fall mitt rd.

Antar att du r kund hos dom och nd inte fr kontakt, jag bytte bort dom redan 1987 fr det var en skitbank redan d, som lever p kopplingen till facken och (S).
Dom verlever bara tack vare att stora delar av samhllet "automatiskt" vljer att anvnda dom.
Utsatta fr konkurrens gllande service, kostnader och tillgnglighet skulle dom f stnga skiten...
Citera
2023-11-30, 19:27
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Skojar du?
Hr r ppettiderna hos ett kontor i en mindre stad p 60 000 innevnare: Mndag, 09:00 - 12:00 ; Tisdag, 09:00 - 12:00 ; Onsdag, Stngt ; Torsdag, 09:00 - 12:00 ; Fredag, Stngt ...

I grannbyn som r ungefr lika stor: Mndag, 09:00 - 12:00 ; Tisdag, Stngt ; Onsdag, 09:00 - 12:00 ; Torsdag, Stngt ; Fredag, 09:00 - 12:00 ...

Dom vill vl vara "folkets bank", men r nog snart bara "pensionrernas bank".

Nordea r i princip lika vrdelsa fr vrigt. dom tv lg lngt fre affrsbankerna nr det gllet att ta avgifter fr ALLT vilket dom andra nu i viss mn tagit efter, dlig tillgnglighet var dom ocks frst med. I alla fall dr jag bor.
Citera
2023-11-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Skojar du?
Hr r ppettiderna hos ett kontor i en mindre stad p 60 000 innevnare: Mndag, 09:00 - 12:00 ; Tisdag, 09:00 - 12:00 ; Onsdag, Stngt ; Torsdag, 09:00 - 12:00 ; Fredag, Stngt ...

I grannbyn som r ungefr lika stor: Mndag, 09:00 - 12:00 ; Tisdag, Stngt ; Onsdag, 09:00 - 12:00 ; Torsdag, Stngt ; Fredag, 09:00 - 12:00 ...

Dom vill vl vara "folkets bank", men r nog snart bara "pensionrernas bank".

Nordea r i princip lika vrdelsa fr vrigt. dom tv lg lngt fre affrsbankerna nr det gllet att ta avgifter fr ALLT vilket dom andra nu i viss mn tagit efter, dlig tillgnglighet var dom ocks frst med. I alla fall dr jag bor.

Mnga banker har inte ens ett kontor. Prova att framfra kritik om strulande bank-id nr du inte ens kommer in p sajten...
Citera
2023-11-30, 19:36
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Mnga banker har inte ens ett kontor. Prova att framfra kritik om strulande bank-id nr du inte ens kommer in p sajten...

Ja, bankerna har generellt blivit ett jv-a skit. Dom tjnar pengar som troll men vill ha s lite kontakt som mjligt med sina kunder.

Vissa banker har blivit dliga, andra r nd smre och har varit det lnge...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in