Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpjet
Har frskt ringa nu tv gnger p 0771-221122. Efter att ha valt allting och bekrftat med bankid s tutar det pltsligt upptaget och sedan blir det tyst. Deras virtuella assistent suger och de har ju ndrat hur man gr saker i banken nu igen s nu vet jag inte hur fan man gr det jag vill gra!
Hur ringer man dom???
r man inte kund i Swedbank,
s gr det inte.
Jag skulle hmta ut bidraget fr el till ett ddsbo frra ret, och jag r inte kund i Swedbank.
Jag fick, efter att ha trngt mig in genom drren med en annan kund, ett telefonnummer som jag skulle ringa.
Efter ett par inloggningar med Bank-ID s blev jag utkastad precis som du. S var det med den kundkontakten.
S g till en annan bank och skapa ett konto dr, sedan bokar du en tid med en handlggare p Swedbank p ntet och gr dit och flyttar allt du har till den andra banken. Det r i alla fall mitt rd.
Antar att du r kund hos dom och nd inte fr kontakt, jag bytte bort dom redan 1987 fr det var en skitbank redan d, som lever p kopplingen till facken och (S).
Dom verlever bara tack vare att stora delar av samhllet "automatiskt" vljer att anvnda dom.
Utsatta fr konkurrens gllande service, kostnader och tillgnglighet skulle dom f stnga skiten...