Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpjet
Har försökt ringa nu två gånger på 0771-221122. Efter att ha valt allting och bekräftat med bankid så tutar det plötsligt upptaget och sedan blir det tyst. Deras virtuella assistent suger och de har ju ändrat hur man gör saker i banken nu igen så nu vet jag inte hur fan man gör det jag vill göra!
Hur ringer man dom???
Är man inte kund i Swedbank,
så går det inte.
Jag skulle hämta ut bidraget för el till ett dödsbo förra året, och jag är inte kund i Swedbank.
Jag fick, efter att ha trängt mig in genom dörren med en annan kund, ett telefonnummer som jag skulle ringa.
Efter ett par inloggningar med Bank-ID så blev jag utkastad precis som du. Så var det med den kundkontakten.
Så gå till en annan bank och skapa ett konto där, sedan bokar du en tid med en handläggare på Swedbank på nätet och går dit och flyttar allt du har till den andra banken. Det är i alla fall mitt råd.
Antar att du är kund hos dom och ändå inte får kontakt, jag bytte bort dom redan 1987 för det var en skitbank redan då, som lever på kopplingen till facken och (S).
Dom överlever bara tack vare att stora delar av samhället "automatiskt" väljer att använda dom.
Utsatta för konkurrens gällande service, kostnader och tillgänglighet skulle dom få stänga skiten...