Hur kan man tjäna ihop 10 000 dollar alternativt låna, så snabbt som möjligt?
Har nog inte så bra kreditvärdighet tror jag(men ska snart börja på ett jobb)?
Med låg ränta om möjligt om det är lån, men det viktigaste är att jag faktiskt får igenom lånet även om räntan är hög.
Alltså hur ska jag fixa ihop 10 000 dollar så snabbt som möjligt, samtidigt som jag jobbar nånstans med skitlön där staten dessutom ska få det mesta av pengarna?
Lär dig att i Sverige är kronan valutan så har du en bra start åtminstone.
Vad tror du själv? Skaffa fler/bättre jobb, vilka andra alternativ finns det? Och nej, du kommer inte få ett lån med låg ränta med en dålig kreditvärdighet och med en skitlön.
Ja kanske skaffa dig ett jobb med en lön runt 30k kan du inte det så får du ta ett jobb på gatan med 60k kan du inte heller det så får du bli målvakt och sedan fly rättvisan så snabbt som möjligt
1. Vill ha pengar, snabbt. Detta är inte läget för att tänka
2. Låg kreditvärdighet. Så lär inte kunna betala tillbaka snabbt, och du borde vara lugn om det dröjer eller till och med nya lån önskas
3. Verkar desperat, så att du ska tro att du har ett guldläge och motivera dig ytterligare att handla snabbt och inte tänka
4. Oklart syfte. Förmodligen lär ett påstått syfte växa fram med tiden, skräddarsytt för att övertyga dig
5. Anger beloppet i USD. wtf? Du vet att du är på ett svenskt forum va? Det är inte valutan som används här. Det är svårt att avgöra nu för tiden om det är en scambot eller ej, men förr (2 år sedan) så brukade man kunna upptäcka scambotar genom att de hade ofta usel grammatik. Nu är det väl bättre. Är kontext den nya tidens scambotmisstag kanske?
Sysslar du med lånebedrägeri eller att sätta folk i en utpressningssituation, TS? Hur vill du ha pengarna? Bitcoin eller Western Union förmodar jag?
Jag kanske vet någon som kan hjälpa dig. Skicka PM där du förklarar så mycket som möjligt om du är intresserad.
Förresten - kan inte alla som skapar kontakt med TS höra av sig till mig? Det vore intressant att känna till hela processen bättre, en kul grej
Senast redigerad av Mia-Rovy 2023-11-28 kl. 01:14.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!