• 1
  • 2
2023-11-26, 19:38
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson
Ja, det kan du, Men räntan löper från dag 1 och dessutom får du en uttagsavgift på någon procent på uttaget belopp

Uttagsavgift även om jag för över krediten till mitt Santanderkonto, om jag skapar ett?
Citera
2023-11-27, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Uttagsavgift även om jag för över krediten till mitt Santanderkonto, om jag skapar ett?

Japp. Jag får betala en uttagsavgift (minns ej på hur många procent) när jag för över pengar från Santander till mitt konto på Handelsbanken. vad som gäller mellan konton på Santander har jag ingen aning om
Citera
2023-11-27, 17:04
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson
Japp. Jag får betala en uttagsavgift (minns ej på hur många procent) när jag för över pengar från Santander till mitt konto på Handelsbanken. vad som gäller mellan konton på Santander har jag ingen aning om

3% står det. Så om jag för över 10 000 kr från mitt kort till mitt konto så betalar jag 300 kr i avgift? Då är det billigare att betala den vanliga räntan istället.
Citera
2023-11-27, 17:07
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
3% står det. Så om jag för över 10 000 kr från mitt kort till mitt konto så betalar jag 300 kr i avgift? Då är det billigare att betala den vanliga räntan istället.
Den vanliga räntan betalar du väl utöver detta?
Citera
2023-11-27, 17:13
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackToHegel
Den vanliga räntan betalar du väl utöver detta?

Om jag handlar 10 000 kr med kreditkortet kostar det ungefär 170 kr i ränta i månaden. Då är det onödigt att först sätta in pengar på kreditkortet om jag sen ska föra över pengar från kortet till mitt konto för att sedan föra över pengarna till en annan bank.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in