2023-11-25, 15:45
Medlem
arakas avatar
Hassan Nasrallah.
2023-11-25, 15:47
Medlem
Duplantis är en riktig smygbög.
2023-11-25, 15:50
Medlem
Viktor Norén
2023-11-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Då var han ju tydligen bisexuell.
Det är lite som Oscar Wilde. Han hade ju faktiskt två barn också. Jag höll på att ramla av stolen när jag såg det.
Han är ju liksom Englands riksbög.

Varför måste han ha varit bi? Han var heterosexuell. Dame Edna hade inget att göra med sexuell läggning eller fetisch, det var hans jobb, inget annat. Han gjorde ju även manliga karaktärer, Sir Les Patterson och Sandy Stone.
2023-11-25, 16:32
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Lätt att anta att James Corden är homosexuell om man tittar bara fem minuter på något han är med i, men tydligen har han både fru och barn (inget bevis för något i och för sig).
2023-11-25, 16:40
Medlem
Jag har inte läst tråden men det borde finnas minst 4-5 inlägg om att Benjamin Ingrosso tar den i skruven.
2023-11-25, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Här en bra kanal som "betar av dom", en efter en..., inte bara Hollywood här, "Cindy Crawford" t,ex var poppis när jag var ung:

https://youtu.be/jB_LWCWpJgI?si=j7g6aN7nbn7h3jOS

Detta räcker som bevis, alla i Hollywood är transor
2023-11-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holden.Caulfield
Lätt att anta att James Corden är homosexuell om man tittar bara fem minuter på något han är med i, men tydligen har han både fru och barn (inget bevis för något i och för sig).
Varför verkar aldrig den tesen fungera åt "motsatt håll"? Dvs. att ngn som är gay misstänks ha hetrotendenser, och där dess homosexualitet ändå betvivlas och inte tas som intäkt för att vara genuin?

Ett av få fall där något liknande inträffat var ifjol då den unge brittiske skådespelaren Kit Connor, som gjort sig känd för att ha spelat diverse olika gayroller, fotades hand i hand på date med en tjej, vilket orsakade ett ramaskri av hetrofobi bland hans homofans, tills dess att Connor kände sig tvingad att "outa" sig själv som bisexuell.
2023-11-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kevinhofland
Jesus
Han hade sällskap av främst 12 utvalda män vill jag minnas från konfirmationsundevisningen.

Kanye West, eller vad han kallar sig f n, verkar fortsatt inte vilja ta medicin för sin diagnostiserad bipolär sjukdom så det har nog varit sexuella äventyr av många slag när maniskt skor slagit till.
På samma vis som de från katolska eller muslimska länder får ligga lågt som homo-/bisexuell är det nog fortsatt klokt för försäljningen i hiphop att göra så.
2023-11-25, 17:05
Bannlyst
Emmanuel Macron är bög. Jodie Foster är en flata. Barry Manilow är bög. Simon Cowell är bög. Gillar ni bögar flytta till Londonistan!
2023-11-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Ja det var han. Men han var en trevlig prick och hade ett lyxigt cafe med goda kakor och mackor

Dom var ju gifta med varandra men det kanske bara var bluff och båg ?
Säker kan man aldrig vara.
Låter ganska bögigt att vara gift med en annan man faktiskt.
2023-11-25, 17:11
Medlem
StigEngstroms avatar
Leif loket, så uppenbart och finns så mycket historier som styrker detta.
Hade väl bara varit bättre och lättare för honom att komma ut ur garderoben, för längesen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in