• 1
  • 2
2023-11-23, 09:16
Medlem
Skribentminimums avatar
Det är fan bara äckligt och nedlåtande mot såna som mig som faktiskt argumenterar. Jag brukar se på annonsen som ofta dyker upp här i flashback faktiskt och tänka "okej, men om jag råkar ha något alltför duktigt och meningsfullt att bidra med så kanske jag är ett äckligt cp?".
Är jag den enda som tycker att denna reklam från flashback som leder till YouTube video om CP ifråga är riktigt triggering?
Citera
2023-11-23, 09:18
Medlem
NFCs avatar
Bara ett CP skulle bry sig
Citera
2023-11-23, 09:20
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skribentminimum
Det är fan bara äckligt och nedlåtande mot såna som mig som faktiskt argumenterar. Jag brukar se på annonsen som ofta dyker upp här i flashback faktiskt och tänka "okej, men om jag råkar ha något alltför duktigt och meningsfullt att bidra med så kanske jag är ett äckligt cp?".
Är jag den enda som tycker att denna reklam från flashback som leder till YouTube video om CP ifråga är riktigt triggering?

Nu är det inte Flashback som är avsändare utan Timbro, men ja... Reklamen är irriterande. Inte för att den på något sätt anspelar på flashbackanvändarna utan snarare för att Timbro knappast står på de CP-skadades sida, det är precis tvärtom.
Citera
2023-11-23, 09:23
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Själv har jag aldrig klickat på reklamen och heller inte förstått vad det ens är reklam för. Efter att ha fått veta att det är Timbro så låter det inte ens som att jag behöver trycka på den.

Är faktiskt rätt frågande om mycket av reklamen som kommer upp här på FB, är det någon som hugger på dem. Tröjor med kattungar, telefonsexnummer och annat skit.
Citera
2023-11-23, 09:24
Medlem
Skribentminimums avatar
https://ibb.co/PYxrj85
Här är reklamen ifråga som det handlar om. Ja det känns mest som att det är där för att trycka ner alla som försöker vara någorlunda intelligenta med debatt.
Lite som sossars psykologiska krigsföring.
Jag tycker för övrigt att personen som är med i annonsen bör avlidas i Schweiz.
Citera
2023-11-23, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillsvin
Nu är det inte Flashback som är avsändare utan Timbro, men ja... Reklamen är irriterande. Inte för att den på något sätt anspelar på flashbackanvändarna utan snarare för att Timbro knappast står på de CP-skadades sida, det är precis tvärtom.

NÅGOT tjatig reklam ja kan jag ju tycka..
Citera
2023-11-23, 09:32
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Själv har jag aldrig klickat på reklamen och heller inte förstått vad det ens är reklam för. Efter att ha fått veta att det är Timbro så låter det inte ens som att jag behöver trycka på den.

Är faktiskt rätt frågande om mycket av reklamen som kommer upp här på FB, är det någon som hugger på dem. Tröjor med kattungar, telefonsexnummer och annat skit.

Haha, tröjorna med kattungar har jag missat men däremot mycket andra kläder som jag ställer mig högst frågande till om någon verkligen köper även om de känns typiska för hur mina fördomar säger att den generelle flashbackaren klär sig. Kanske inte så förvånande. Gällande Timbro reklamen har jag tvingats utstå den på Youtube och den består av en cp-skadad gubbe som föga förvånande gnäller på hur dåligt Sverige blivit pga socialt daltande. Lyfter fram sig själv som ett exempel på att man kan "lyckas" även som cp-skadad vilket givetvis är sant. Frågan är dock vad denne herre skulle gjort utan Timbro?
Citera
2023-11-23, 09:34
Medlem
Skribentminimums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjonk
NÅGOT tjatig reklam ja kan jag ju tycka..
Haha alltså ni är ju fan i mig aldrig på min sida trots allt va?
Annonsen är inte äcklig enbart pga hur dåligt de stöttar äckliga cpn som dreglar. Men den är även äcklig pga att cp:n alltid ska vara det viktigaste och sno all uppmärksamhet angående snygga brudar dessutom.
För i helvete till och med kändisar vill huka sig ner på knä för dessa äckel. Jag förstår bara inte jag är inte ens avundsjuk på kändisar. Inte undra på att de drar sig till sin egen sort liksom... Men lite irriterande när till och med kungen kan pausa ceremonin för dom t.ex.
Jag menar, ska de fan få sin super behandling i en plats såsom internet så kan vi fan slänga de ur balkongen i verkligheten. Absolut jävla absolut alltså! Blir fan förbannad på hur det bara kan läggas stöd åt jävla skit äckliga som "representerar" riktigt behövliga och trevligare istället. Dra åt helvete med den här annonsen alltså, försök inte ens
Har aldrig trott på jävla cp:n alltså. När jag var 5 år gammal kanske man kunde trivas med dom just pga att man inte förstod att de skulle behöva jävla special behandlingar. Avskyr dom som in i helvete numera!
Senast redigerad av Skribentminimum 2023-11-23 kl. 09:45.
Citera
2023-11-23, 09:53
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil

Varje gång jag såg den njöt jag av det faktum att jag inte visste vem avsändaren var, och att de slösade pengar på en efterbliven annons. Nu vet jag tyvärr vem som är avsändaren och drar mig till minnes timbros totalt efterblivna foodora-ekonom.

Timbro är helt jävla CP!
Citera
2023-11-23, 10:02
Medlem
Jordgubbes avatar
Oj jag trodde det var reklam för Centerpartiet.
Citera
2023-11-23, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skribentminimum
https://ibb.co/PYxrj85
Här är reklamen ifråga som det handlar om. Ja det känns mest som att det är där för att trycka ner alla som försöker vara någorlunda intelligenta med debatt.
Lite som sossars psykologiska krigsföring.
Jag tycker för övrigt att personen som är med i annonsen bör avlidas i Schweiz.

CP påverkar ju inte ens intelligensen utan motoriken. Så reklamen är ju ganska idiotisk i sådant fall.
Citera
2023-11-23, 10:23
Bannlyst
Det mest störande är kanske att cp är ett tillstånd, inte något man är. Sveriges främsta debattör har cp, skulle vara mycket mer språkligt korrekt.

Man börjar undrar om TS har cp också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in