Citat:
Ursprungligen postat av
Tjonk
NÅGOT tjatig reklam ja kan jag ju tycka..
Haha alltså ni är ju fan i mig aldrig på min sida trots allt va?
Annonsen är inte äcklig enbart pga hur dåligt de stöttar äckliga cpn som dreglar. Men den är även äcklig pga att cp:n alltid ska vara det viktigaste och sno all uppmärksamhet angående snygga brudar dessutom.
För i helvete till och med kändisar vill huka sig ner på knä för dessa äckel. Jag förstår bara inte

jag är inte ens avundsjuk på kändisar. Inte undra på att de drar sig till sin egen sort liksom... Men lite irriterande när till och med kungen kan pausa ceremonin för dom t.ex.
Jag menar, ska de fan få sin super behandling i en plats såsom internet så kan vi fan slänga de ur balkongen i verkligheten. Absolut jävla absolut alltså! Blir fan förbannad på hur det bara kan läggas stöd åt jävla skit äckliga som "representerar" riktigt behövliga och trevligare istället. Dra åt helvete med den här annonsen alltså, försök inte ens

Har aldrig trott på jävla cp:n alltså. När jag var 5 år gammal kanske man kunde trivas med dom just pga att man inte förstod att de skulle behöva jävla special behandlingar. Avskyr dom som in i helvete numera!