2023-11-20, 17:13
Medlem
https://nyheter24.se/noje/kultur/120...a-unga-norskor

Jan Guillou beskriver hur hans snopp försvann. Han har icke haft den upplevelsen tidigare "Inte ens i det kallaste glaciärvattnet".

Kan vi vara nåt på spåret här? Kan det vara så enkelt att Jan:s överlägsna och hånfulla attityd gentemot alla sina motståndare helt enkelt bottnar i att hans snopp ser ut som en minitomtemössa? Mindervärdighetskomplex alltså. Egentligen är det ju tragiskt, för honom alltså.

Jag har själv inte någon flashbackdase men att den plötsligen försvinner in under bukfettet har jag aldrig varit med om. Vad tror ni? Diskutera.
2023-11-20, 17:25
Medlem
Jag är mest förvånad över att inte den samlade sjukhuspersonalen behövde rycka in för att hålla ordning på alla dase som vällde ut över salen.
2023-11-20, 17:34
Medlem
grungewhores avatar
Stoppa pressarna. Han förlorade hjärnan någon gång på 70-talet också. Den verkar dock läkarna inte bemödat sig hitta..
2023-11-20, 17:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickaren25

Jan Guillou beskriver hur hans snopp försvann. Han har icke haft den upplevelsen tidigare "Inte ens i det kallaste glaciärvattnet".

Kan vi vara nåt på spåret här? Kan det vara så enkelt att Jan:s överlägsna och hånfulla attityd gentemot alla sina motståndare helt enkelt bottnar i att hans snopp ser ut som en minitomtemössa? Mindervärdighetskomplex alltså. Egentligen är det ju tragiskt, för honom alltså.

Jag har själv inte någon flashbackdase men att den plötsligen försvinner in under bukfettet har jag aldrig varit med om. Vad tror ni? Diskutera.

Janne har redan tråd där även hans snopp kan diskuteras:

(FB) Skvaller om Jan Guillou?
2023-11-20, 18:19
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickaren25

HAHA trodde det var en korkad låssastråd först. Men tji fick jag. Hans snopp försvann verkligen.

Lårbenshalsen knäckt också, stackarn. Men ändå ett tecken att vi snart är kvitt den här självgoda låssas-kommunist-stofilen.

Idiotjäveln skrev en artikel om IB-affären som blev en grej. Sedan gick hans egna parti och röstade ja till FRA-lagen, som innebär en tusen gånger värre avlyssning samt helautomatisk analys. Någon får hitta ett träsk att begrava denna skenheliga stofil i, för vigd jord har han knappast gjort sig förtjänt av.
2023-11-20, 19:12
Medlem
Han sålde ju sin röv till KGB, nu är kuken såld också.
2023-11-20, 19:19
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Nu har Jan ingen snopp kvar och sökandet pågår.
Detta påminner om när en ishockeyspelare i ett Stockholmslag fick sin näsa avslagen på 1980 talet.
Då försvann hans näsa och nu 40 år senare så har Jannes pillesnopp försvunnit.
2023-11-20, 19:47
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Janne har redan tråd där även hans snopp kan diskuteras:

(FB) Skvaller om Jan Guillou?
Tack. Denna låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto