Citat:
Ursprungligen postat av
snickaren25
https://nyheter24.se/noje/kultur/120...a-unga-norskor
Jan Guillou beskriver hur hans snopp försvann. Han har icke haft den upplevelsen tidigare "Inte ens i det kallaste glaciärvattnet".
Kan vi vara nåt på spåret här? Kan det vara så enkelt att Jan:s överlägsna och hånfulla attityd gentemot alla sina motståndare helt enkelt bottnar i att hans snopp ser ut som en minitomtemössa? Mindervärdighetskomplex alltså. Egentligen är det ju tragiskt, för honom alltså.
Jag har själv inte någon flashbackdase men att den plötsligen försvinner in under bukfettet har jag aldrig varit med om. Vad tror ni? Diskutera.
HAHA trodde det var en korkad låssastråd först. Men tji fick jag. Hans snopp försvann verkligen.
Lårbenshalsen knäckt också, stackarn. Men ändå ett tecken att vi snart är kvitt den här självgoda låssas-kommunist-stofilen.
Idiotjäveln skrev en artikel om IB-affären som blev en grej. Sedan gick hans egna parti och röstade ja till FRA-lagen, som innebär en tusen gånger värre avlyssning samt helautomatisk analys. Någon får hitta ett träsk att begrava denna skenheliga stofil i, för vigd jord har han knappast gjort sig förtjänt av.