Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-11-21, 01:44
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruttitutt
Följdfråga: Är då Outlook verkligen ett program som ska användas som mail-system i offentlig sektor?[/b]

Outlook är ju själv klientprogrammet, och inte själva servertjänsten i mailsystemet. Om man vill använda Outlook så ser jag inget direkt problem med det.

Vad är det som du tycker är problemet med att ett företag eller offentlig verksamhet använder Outlook?
2023-11-21, 02:01
Medlem
Fruttitutt,
Jag har nu läst igenom din posthistorik, och ser att du har skrivit om och insinuerat till att du tidigare haft psykoser. Sättet du skriver på tyder på att du är inne i en psykos igen.
Finns det någon du litar på i din omgivning som du kan prata om det här med? Sambo, en vän?
2023-11-21, 07:42
Medlem
Jag är dog handler och visselblåser på min arbetsplats.
2023-11-21, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldReagan
Läste ett av mailen angående bedömning av covidpositiv patient. Byta kläder och duscha efter att du träffat en patient med covid? Är du inte klok? Ta av dig ditt andningsskydd och desinficera dina händer och gå vidare till nästa uppgift. Andningsskydd och basala hygienrutiner gäller. Du verkar inte riktigt klok och det är mycket svårt att följa en röd tråd i dina texter.
Kan ej öppna mailet men förstått det som TS jobbar med äldre som e riskgrupp. Vårdar man de längre ska man ha plastrock, visir, täcka hela sig. Har de bara haft andningsskydd o ej handskar behöver de byta kläder o tvätta sig.
2023-11-21, 12:08
Moderator
Pentyls avatar
Trådstartarens text passar bättre på en personlig blogg eller liknande.

Tråd stängd.

/Moderator
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback