Nu håller Lapidus enligt både DN och Svenskan på att slutföra en tredja bok som ska knyta samman de två första. För mig verkar det logiskt att JW återkommer, muckar från kåken.
Åkte han in 2006 fick mellan 5-7 år på anstalt borde han kunna mucka lagom till den nya boken.
Låter spännande. Gillade de två första böckerna (har inte läst serietidningen) och ser fram emot en fortsättning.
Läs den inte (serien). Jag tyckte Snabba Cash var underhållande, men 'serieromanen' skulle jag inte rekommendera till min värsta fiende...
Så pass? Jag är inte mycket för serier (läs: kan uppskatta 91:an och så, men inte "seriösa" serier) så därför har jag inte velat läsa den här, och efter ditt inlägg blir jag om än mindre sugen.
Läser den nu är helt fast. Är i stycket när jw fått reda på att hans syster knulla komvux läraren för betyg. Synd att dom inte gjorde en serie istället för film av boken för man missar oerhört mycket av filmen tur att jag såg filmen före boken.
Vad hände med den Engelska versionen på Snabba Cash Filmen? Tyckte den svenska filmen var en besvikelse.
Blev taggad när jag hörde att en Hollywood version skulle komma.
Ah jag hoppas att någon ser detta men, det var jävligt länge sedan jag läste första Snabba Cash, karaktären Mrado näms bara i Början av Livet Deluxe har jag för mig, vad hände med han? Han dog inte i Livet Deluxe iafall.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!