Citat:
Ursprungligen postat av
gp12
Ja varför hör man inte svenskar prata om de oskyldiga palestinska barnen som blir dödade? Varför är det bara en handfull svenskar som kanske vill att de ska bli fred?
Jag är inte muslim eller svart. Har heller ingen kriminell bror som blivit skjuten. Jag är SERB!!
När Ukraina kriget började år 2022. Så skulle de flesta svenskar dela på sociala medier. Skänka pengar till Ukraina även gå ut och protestera. Vanligtvis brukar lata svenskar inte ens protestera när skatter höjs eller andra dåliga saker sker här i landet. Svenskar stöttade helt enkelt Ukraina för att mass-media har hjärntvättat dem. Men andra anledning är också att de endast gillar vita människor. De är rasister!! De spelar ingen roll hur bra människa man är, hur hårt man arbetar. Är man svart eller muslim eller har en annan etnicitet är man inget värt för dem.
Kan ta ett exempel på en svensk föredetta kollega till mig. Som påstod att svarta från USA inte blev förslavade och importerade med tvång och våld av vita amerikaner. Han menade att de alla flyttade dit själva frivilligt för 500-600 år sedan. Jasså hur kunde de då ta sig så långt undrar man? Dessutom sa han att Ku kux klan inte dödade svarta utan endast var till för att försvara vita.
Finns tydliga bevis för hur illa KKK och vita har behandlat svarta i USA men svensken var för stolt vitman för att erkänna det.
Dessutom jubblar en del svenskar här på flashback när invandrare dör. Eller ungdomar brinner ihjäl i en diskotek som dem gjorde i Göteborg 98.
Kan inte annat än att jubbla åt svenskar som dödas av ryssar i Ukraina. Eller alla 1200 som tar självmord varje år. Ja, jag håmnas.
Vill även påpeka att de flesta svenskar är ateister och avskyr religion. Eller är falska kristna som är otrogna, ligger runt, går aldrig till kyrkan och bara syndar. Har inget har mot svenskar även om de kan låta som det. Har svenska vänner som är snälla och motsatsen till det jag skrev i texten. Men tycker många svenskar beter sig som svin.
Det är ju en jävla massa svenskar som går med i Palestinademonstrationer mm. Hörde senast idag (för ett par timmar sen) två vänstertomtar som stod på bibblan och pladdrade om Palestina och att de inte.vågar säga något Israelkritiskt för då kallas de antisemiter. De lät hyfsat antisemitiska kan jag säga.
Flertalet kollegor och andra låter likadant. Skriver i sociala medier om Gaza, Queers for Palestiine mm..Det är mest ett jävla tjat om Palestina men väldigt lite om andra krigshärdar som är fan så mycket värre. Palestinaaktivismen har ju varit stark här i flera decennier.