2023-11-17, 00:36
Medlem
nackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Men varför skulle de i så fall haft en konferens i Sverige. Kan du förklara det?

Varför skulle de ha en konferens i Sverige? För att de har anhängare i Sverige och de vill sprida sitt budskap till fler personer?

Vad är det som är så svårt att förstå?
Citera
2023-11-17, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Ja vad som än är sant eller falskt i denna härva så är det fullständigt haveri och Maggan är enligt mig totalt bränd hursom. Även om hon handlat i god tro så är det ett sådant oprofessionellt beteende av henne. Om hon dessutom spelat ledsen så blir det än värre än om det vore äkta. Om hon har ljugit så är det totalt moralisk kollaps och oavsett så skyddar hon en person med uppenbara terrorkopplingar som inte inte ens kan spontant ta avstånd från Hamas utan måste ha betänketid.

Det här är fan inte ok på nåt sätt.

Är man ens lämpad som partiledare om man är så lätt manipulerad, godtrogen och känslosam? Och vart var den här känslosamheten när det gällt tex terrordådet på Drottninggatan, alla mord, explosioner, förnedrings rån, våldtäkter m.m. som skett i vårt land. Varför grina för några okända människor man inte känner? Tragiskt kan man naturligtvis tycka att det är men stå och hulka i riksdagen funkar inte, det går helt bort.

Klockrent!

Att vara lättmanipulerad och blåögd är inte karaktärsdrag jag uppskattar hos människor som har det som ambition att leda landet.
Citera
2023-11-17, 00:48
Medlem
Citat:
Man vet aldrig. De kan teoretiskt ha ärvt nazisternas talmystik. Det är konstigt att så många döda till antalet "36" dyker upp. På X läste jag nyss om att det ska finnas 36st sjukhus i Gaza också. Gazaremsan är inte exakt 40 km lång utan lite kortare som i...36km enligt någon annan. Hata slumpen sägs det att man ska göra.

Det går ju att bygga precis 36 st sjukhus, om man nu skulle råka tro på siffrornas magi.

Det är däremot mycket svårare att skapa exakt 36 släktingar..
Citera
2023-11-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Vad menar du? Inte ha problem med främmande i egna hemländer?
Sverige är ju ett av världens minst lika rasistiska länder. Hur många länder tror du hade accepterat att öka folkmängd med 1.8 miljoner sedan 2004? Typ 20%. Huvuddelen av dessa med väldigt låg utbildning och muslimer som har en livsfilosofi som är svårintegrerad med västliga värden. Det innebär ju inte att samtliga muslimer är svårintegrerade men att inte förstå att det medför en enorm kostnad för ett samhälle är ju naivt.

Jag menar att främmande folkslag som är här utgör ett stor problem för Sverige och svenskarma. Om de befinner sig i sina hemländer, utgör de inte ett problem och man behöver inte lägga energi på att tänka på vad de är för grymma vildarr som drömmer om halshuggning, skära av förhudar på barn etc etc.

Tolkar du mitt inlägg som att jag skulle stödja massinvandringen till Sverige så tolkar du mig väldigt fel. Jag har uttryckt mig ganska dåligt grammatiskt och var lite väl otydlig kanske.

Är det för att jag kritiserar sk Sverigevänner? Jag menar att nationalism som bygger på islamhat är en väldigt kass nationalism. I slutändan är all icke nordisk invandring dålig oavsett om det är judiska läkare eller thailändska importfruar. Sverige blir inte svenskare av att det fylls på med bra, duktiga och snälla investerare.

SD står för en jättekass nationalism som i slutändan även den leder till undergång. Om Sverige är ett brinnande hus så står SD där med ett vattenglas och försöker släcka branden. Oavsett hur många vattenglas de slänger på elden kommer huset till slut att brinna ner ändå.

Det som behövs är att alla som har noll blodsband till Sverige skall ut nu på direkt! Enda sättet att rädda landet.
Citera
2023-11-17, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Jag menar att främmande folkslag som är här utgör ett stor problem för Sverige och svenskarma. Om de befinner sig i sina hemländer, utgör de inte ett problem och man behöver inte lägga energi på att tänka på vad de är för grymma vildarr som drömmer om halshuggning, skära av förhudar på barn etc etc.

Tolkar du mitt inlägg som att jag skulle stödja massinvandringen till Sverige så tolkar du mig väldigt fel. Jag har uttryckt mig ganska dåligt grammatiskt och var lite väl otydlig kanske.

Är det för att jag kritiserar sk Sverigevänner? Jag menar att nationalism som bygger på islamhat är en väldigt kass nationalism. I slutändan är all icke nordisk invandring dålig oavsett om det är judiska läkare eller thailändska importfruar. Sverige blir inte svenskare av att det fylls på med bra, duktiga och snälla investerare.

SD står för en jättekass nationalism som i slutändan även den leder till undergång. Om Sverige är ett brinnande hus så står SD där med ett vattenglas och försöker släcka branden. Oavsett hur många vattenglas de slänger på elden kommer huset till slut att brinna ner ändå.

Det som behövs är att alla som har noll blodsband till Sverige skall ut nu på direkt! Enda sättet att rädda landet.
Jag tror ju inte att blod är så viktigt. Om en svensk familj skulle uppfostra ett nyfött barn från Afrika och ett från ett arabland så skulle dom barnen bli helt svenska. Det är miljön man växer upp i som avgör om man blir en vanlig svensk, inte ens gener. Sen finns det ju inavel i muslimska länder med utbrett kusingifte osv men det slår ju mer på intelligens.
Citera
2023-11-17, 01:24
Medlem
Ajaj, maggan gick ju all-in med sin attack mot kristersson.
Nu verkar det rimligt att det påhoppet är baserat på en lögn, el-haj har ingen sonhustru.

Ärligt talat, borde inte sossarna kollat upp el-hajs historia minsta lilla innan de tar upp detta i riksdagen? Kan man i te reda ut fakta bättre än det här ska man inte sitta i riksdagen.

Bara att avgå.
Senast redigerad av Flandern 2023-11-17 kl. 01:28.
Citera
2023-11-17, 02:06
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Jag tror ju inte att blod är så viktigt. Om en svensk familj skulle uppfostra ett nyfött barn från Afrika och ett från ett arabland så skulle dom barnen bli helt svenska. Det är miljön man växer upp i som avgör om man blir en vanlig svensk, inte ens gener. Sen finns det ju inavel i muslimska länder med utbrett kusingifte osv men det slår ju mer på intelligens.
Hörde att inavel/kusingifte visar sig i första hand på impulskontrollen. Verkar rimligt när man betänker vissa invandrares beteende. Nej, har ingen länk.
Citera
2023-11-17, 02:08
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Absolut, det skulle nog funka men hur troligt är det? Under tiden trycker de somaliska mammorna it ytterligare åtta ungar. För fan, se realistiskt på samhället. Jag skiter i om du sätter på din granne eller närmsta skynke men snälla. Vi måste försöka rädda Sverige. MINST en miljon ska ut, OAVSETT. Visst kan skada oss ekonomiskt kortsiktigt men det är skit samma. Ut nu. Börja där.
Citera
2023-11-17, 02:24
Medlem
Vad hände med medias alla så kallade faktakollen-projekt? När det begav sig och om en viss amerikansk president hade hasplat ur sig något liknande så hade ju inga resurser sparats för underrätta svenska folket om att det de aldrig hade hört var lögn.
Senast redigerad av ditalltpekar 2023-11-17 kl. 02:27.
Citera
2023-11-17, 03:07
Medlem
Dumdrygs avatar
Den här var ju också bra:

Jamal El-Haj fru delar Hamas-propaganda på sociala medier. Måste vara mycket bråk hemma med tanke på att hennes man "ägnat hela sitt politiska liv åt att kämpa mot Hamas”, vilket Magdalena Andersson bekräftat.

https://twitter.com/drdanielschatz/status/1714322189330096445
Citera
2023-11-17, 03:08
Medlem
Citat:
Tre (3) sexor (6) på raken blir 666...

36 är också ett triangeltal.

12345678
1234567
123456
12345
1234
123
12
1

Holy 🐮
Citera
2023-11-17, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacka
Varför skulle de ha en konferens i Sverige? För att de har anhängare i Sverige och de vill sprida sitt budskap till fler personer?

Vad är det som är så svårt att förstå?

Också för att de får lov att ha en konferens här. Troligt är att de inte är välkomna att ha en konferens i andra västeuropeiska länder.

Men här får de såklart vara....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in