• 1
  • 2
2023-11-03, 16:11
Medlem
Citat:
En kvinna i 30-årsåldern från Nora döms till fängelse för att ha hotat en tolvåring, hans pappa och jämnåriga kompis.
Hon ska ha hotat med att stycka tolvåringen och under dödshot ha försökt pressa kompisen att lura fram sin vän.
[. . .]

https://www.na.se/2023-11-03/hotade-...ycka-tolvaring

Någon som vet någonting?

.................................................. ..................

Delar av citerat material är bortredigerat på grund av regel 1.02 om upphovsrättsskyddat material. Återstoden lagd i citatruta för tydlighetens skull.

/Mod
Senast redigerad av OY 2023-11-03 kl. 17:13.
Citera
2023-11-03, 16:21
Medlem
halaltarzans avatar
322 personer på Lexbase om man söker på Nora.......
Citera
2023-11-03, 16:26
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
322 personer på Lexbase om man söker på Nora.......
Hur många av dessa är kvinnor i 30-årsåldern?
Citera
2023-11-03, 16:28
Medlem
Svarta-Skatans avatar
"att sonen skulle behandlas som en hund och att hon skulle slakta och stycka honom när hon fick tag på honom."

Det där citatet sa väldigt mycket....
Citera
2023-11-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
"att sonen skulle behandlas som en hund och att hon skulle slakta och stycka honom när hon fick tag på honom."

Det där citatet sa väldigt mycket....

Förstår du tänker blatte.. Jag tror på nån blandning av WT och blatte det att hon petar på pojken med sin vape gör att jag tänker så. Inte gått igenom alla namn men det dök upp en Lili@na D.E som har en grabb som spelar fotboll som det verkar, skulle kunna tänka mig att det hänt något på en match som exempel. Obs inte säkert det är hon.

Men vi får se vad som kommer fram i tråden.

Edit: Lägger till zigenarblod också som möjlig förklaring till gärningen. Speculerar.
Senast redigerad av Psykbryt76 2023-11-03 kl. 16:55.
Citera
2023-11-03, 17:15
Moderator
OYs avatar
Datum tillagt i rubriken.

/Mod
Citera
2023-11-03, 17:15
Medlem
DoktorNos avatar
Zigenarpåbrå/tattare/wt/missbruk har säkert nåt med kvinnan att göra. Tror inte på nyimport från arabländer. Det här är nog svenskar, men såklart lowlife. Såna som har skrotbilar i trädgården och vargtröjor.
Citera
2023-11-03, 17:16
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Förstår du tänker blatte.. Jag tror på nån blandning av WT och blatte det att hon petar på pojken med sin vape gör att jag tänker så. Inte gått igenom alla namn men det dök upp en Lili@na D.E som har en grabb som spelar fotboll som det verkar, skulle kunna tänka mig att det hänt något på en match som exempel. Obs inte säkert det är hon.

Men vi får se vad som kommer fram i tråden.

Edit: Lägger till zigenarblod också som möjlig förklaring till gärningen. Speculerar.
Lägg även till hot-citatet från pappan; ”minsta lilla fuck sak, jag kommer hem till dig och sätter en kula i knät”, det låter inte riktigt som rikssvenska om du läser det för dig själv...
Citera
2023-11-03, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Zigenarpåbrå/tattare/wt/missbruk har säkert nåt med kvinnan att göra. Tror inte på nyimport från arabländer. Det här är nog svenskar, men såklart lowlife. Såna som har skrotbilar i trädgården och vargtröjor.

Först säger du tattare och zigenare, sedan säger du svenskar, bestäm dig. Etniska svenskar är inga tattare, dom är finare än så.
Citera
2023-11-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Lägg även till hot-citatet från pappan; ”minsta lilla fuck sak, jag kommer hem till dig och sätter en kula i knät”, det låter inte riktigt som rikssvenska om du läser det för dig själv...

Ja precis glömde ta med det. Skulle kunna vara någon med ursprung balkan fanns en kvinna med sånt efternamn, resten verkar vara svenskar av vad jag kunde se av namnen att dömma. Men det är som sagt inte helt ovnligt med WT-brudar som har barn med någon blatte heller så ska inte bara hänga ut de här kvinnorna med utländskt påbrå.

Edit: Bruden jag nämnde tidigare har även släppt "gangster"musik och finns på YT av den jag såg sjunger hon om "Du farliga vän" så jag skulle inte vara ett dugg förvånad att det är hon. Samt att sonen 2022 spelar i P12-lag. Jag sätter en peng på att det är hon iaf.
Senast redigerad av Psykbryt76 2023-11-03 kl. 18:18.
Citera
2023-11-03, 18:03
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravensheld
Först säger du tattare och zigenare, sedan säger du svenskar, bestäm dig. Etniska svenskar är inga tattare, dom är finare än så.
Orkar inte gå in på rashygien men det finns ziggisar och tattare som blandat sig med femtonde generationens svenskar och lever och verkar som (nästan) vanliga svenskar.
Det är när det blir konflikter som det visar sig om det finns fel sorts blod i kroppen.

Ja, jag spekulerar jag också.

Hur har du det med ditt eget påbrå, kanske finns nåt svart får i släkten som gör att du gillar gabardinbyxor eller taxijacka
Citera
2023-11-04, 11:43
Medlem
TheLordVaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Håller med. Låter som ursprunget är från MENA. Intressant om någon kan komma med tips om vem det är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in