2023-11-01, 22:25
Medlem
.

Han får spruta i en burk, sedan får du använda en spruta och spruta upp sperman i dig så fort du kan hehe??. Nej, men ärligt talat.. Jobbig situation. Är han porrskadad? Eller ljuger han kanske?
Senast redigerad av Mosamig 2023-11-01 kl. 22:27. Anledning: .
Citera
2023-11-01, 22:45
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teegs
Behöver råd, min sambo säger till våra vänner att vi ska skaffa barn men varje gång vi har sex väljer han att komma utanför. Ibland säger han att det tar tid för honom att lita på mig men varför går han då runt och pratar till andra att vi ska skaffa barn?

Är på riktigt bekymrad. Han har sagt och gjort såhär i över ett år nu.

Vad tror ni?

Du skriver inte att ni diskuterat detta så det är ju givet som en första sak att göra. Prata med honom, fråga honom! Fråga inte på ett forum vad vi tror för ingen vet vad han känner. Herrefan, hur svårt kan det vara...
Citera
2023-11-01, 22:50
Medlem
Är ju fan guld att komma i en kvinna när man vet att man gör det för hon ska bli gravid. 👍
Citera
2023-11-02, 00:48
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Något är allvarligt fel. Det är ju riktigt skönt att komma i någon. Min slutsats är att han inte vill ha barn men vågar inte säga det till dig.

Ni behöver kommunicera.
Min slutsats är att du är trollad.
Du behöver bli källkritisk

"Druckit typ 5 dar i veckan i över ett år. Är nu inne på vecka 3 utan alkohol och jag är så trött! Min kropp orkar knappt bära mig. Sover mycket och länge. Dagarna består av orkeslöshet.
Under min tid med elvanse tränade jag 6 dar i veckan och orkade med allt. Nu orkar jag inget."
Citera
2023-11-02, 02:42
Citat:
Behöver råd, min sambo säger till våra vänner att vi ska skaffa barn men varje gång vi har sex väljer han att komma utanför. Ibland säger han att det tar tid för honom att lita på mig men varför går han då runt och pratar till andra att vi ska skaffa barn?

Vad tror ni?
Skaffa inte barn med en karl. Ser så många bittra kvinnor i mitt yrke där männen jävlas med dem pga de har barn. Inte nog med att du inte får flytta under 18år utan hans godkännande. Åk över till Danmark och gör insemination.

Ps han är inte seriös
Citera
2023-11-02, 05:13
Medlem
Merwinnas avatar
Antar att han är ambivalent i frågan. Ungefär som när kvinnor "låtsasglömmer" ett p-piller här och där, eller tar några dagar mellan att de tagit ut spiralen och påbörjan med något annat p-medel utan att berätta det för sin partner, eller ljuger för sin partner om att hon har en grön dag fast den i själva verket är gul (talar nu om naturlig familjeplanering), för att "ge Ödet en chans".

...men jag kan inte förstå sådana lekar och spel. Barnfrågan är ju så viktig - det är en liten helt hjälplös och beroende individ som står på spel. Man MÅSTE vara ense, man MÅSTE prata med varandra, man MÅSTE veta vad man vill. Och till dess använder man de säkra preventivmetoderna, helst dubbla, och är extremt noga med dem också... I min värld.

En annan tanke: om man inte kan kommunicera med varandra om den här frågan, hur ska det då gå sedan i alla år när man ska samarbeta om ett eller flera barn, och det kan hända vad som helst..? Extremt dåliga förutsättningar för ett gemensamt föräldraskap, skulle jag säga.
Citera
2023-11-02, 05:37
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese
Kommer man inte i fittan så blir det inga barn, ganska enkelt!

Säger man en sak och gör en annan, då är det man säger en lögn!
Det kan det mycket väl bli. Oskyddat samlag kan resultera i graviditet, även om du kör "finska rycket".
Citera
2023-11-02, 05:53
Medlem
Han vill ju inte ha barn men heller inte förlora benefitsen.
Citera
2023-11-02, 08:21
Medlem
Pungpuckels avatar
Han säger så för att göra dig glad, och för att det ska bli lite uppmärksamhet.

"Vi är vuxna, vi är på gång, vilken fantastisk parmiddag vi har".

Men han är inte redo, det är väl ganska uppenbart.
Citera
2023-11-02, 08:53
Medlem
Citat:

Vad tror ni?

Hej.
Gör som en tjejkompis gjorde.
Tog sperman som hennes kille la på magen.
Förde in det djupt med fingrarna och vips så va hon gravid.

Det kan också finnas spermier i försatsen som gör att du blir gravid.
Citera
2023-11-02, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Använd bensax så kommer han inte av.

Jag tror också mer på detta, samt ett strypkoppel. Är han så korkad att han springer runt och snackar med alla att de ska ha barn, samt kör finska rycket, så behöver han tuktas på riktigt. Tycker verkligen inte det är snällt och självklart kommer folk undra varför det aldrig händer något, ska han då gå runt och sprida att det är hon som inte kan få barn eller?
Citera
2023-11-02, 10:06
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurgareCheese
Kommer man inte i fittan så blir det inga barn, ganska enkelt!

Säger man en sak och gör en annan, då är det man säger en lögn!

Man kan adoptera...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in