Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-16, 22:11
  #397
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av record-collector
Knappast något "skvaller" men är det bara jag som tycker att hon sjunger väldigt entonigt? Dvs hon har inte direkt något större tonomfång i sin röst? Varenda låt låter som om hon ligger på exakt samma tonomfång dvs långt långt uppe i diskanten.

Nope, du är inte den enda. Jag gillar några låtar av Veronica, men det stämmer att hon sjunger rätt entonigt. Hur ska man förklara det närmre...Hennes sångstil låter "snällt" och "gulligt" på nåt sätt.
Som om hon inte kan komma upp i högre tonarter, men vad vet jag, det kanske bara är hennes grej att sjunga så.
Citera
2019-10-17, 23:32
  #398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Hon är mors dotter. Hennes morsa skaffade också barn med två olika (italienare dessutom i hennes fall)

Här är hon i en ny kortfilm lite i den nya Hellströmska Känn ingen sorg-genren https://www.youtube.com/watch?v=Oh5z...69614331358335 fylld med hennes sentida låtar och tjockmagge och allt.

Nu är ju Nils Tull pappa till hennes första barn också så...
Citera
2019-10-18, 10:23
  #399
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaBoledanoTook
Nu är ju Nils Tull pappa till hennes första barn också så...
Se på fan, så var det visst https://www.hant.se/gladjebeskedet-v...tt-andra-barn/ Många snubbar men bara en med rätt spermier för henne då.
Citera
2020-05-30, 18:22
  #400
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorilla-Mannen
Hurdan är frökens Italienska?


Hon brukade kalla sig för "Bella mamma con pasta", när hon växte upp i Uppsala. Så italienskan verkar det inte bara något fel på, iaf.
Citera
2020-08-30, 13:17
  #401
Medlem
Pecka-s avatar
Hon intervjuades idag på TV4 Nyhetsmorgon. Ordförrådet verkar inte vara det bästa. Tappade räkningen på hur många gånger hon sa "liksom" och "alltså".
Citera
2020-08-30, 13:58
  #402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hon intervjuades idag på TV4 Nyhetsmorgon. Ordförrådet verkar inte vara det bästa. Tappade räkningen på hur många gånger hon sa "liksom" och "alltså".

Hon vill fortfarande framstå som en ung tjej runt 20.
Citera
2020-08-30, 14:15
  #403
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gvoon
Hon vill fortfarande framstå som en ung tjej runt 20.

....eller så var hon bara nervös Liksom och alltså är två ord jag inte riktigt tål. Gillar dock hennes musik.
Citera
2021-11-11, 12:52
  #404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Hon bekräftar själv att hon ska ha barn med Nils Tull till hösten.
Nils vars mamma är Karin Glenmark som alltså är Veronicas svärmor. Karin som ju är syster till Anders Glenmark .
Citera
2021-11-30, 01:41
  #405
Medlem
Nygift med Nils Tull.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-och-nils-tull
Citera
2023-05-23, 08:36
  #406
Medlem
Eastmancolors avatar
En kväll för kanske sju år sedan när jag skulle upp till Nybrogatan från det mikroskopiska, underjordiska inomhuscentrumet vid Östermalmstorgs tbanestations nordöstliga uppgång kom hon gående ned, lång och mager. Jag hajade till (kände igen näsan) vilket hon noterade. Hon stirrade på mig som en amper lärarinna som ertappat någon med att peta sig just i näsan. Jag tänkte att hon inte direkt var någon som gillade fans (hade hennes album Satan i gatan).

Andra ggn var jag på Systemet på Folkungagatan när hon kom in med någon snubbe för att botanisera i vinutbudet (själv köpte jag whisky). Då gav hon ett nervösare, fladdrigare intryck. Jag sade till expediten och pekade med hakan: "Veronica Maggio!" Tjejen i kassan vände omedelbart på huvudet för att verifiera mitt påstående.
__________________
Senast redigerad av Eastmancolor 2023-05-23 kl. 09:36.
Citera
2023-10-17, 20:34
  #407
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
En kväll för kanske sju år sedan när jag skulle upp till Nybrogatan från det mikroskopiska, underjordiska inomhuscentrumet vid Östermalmstorgs tbanestations nordöstliga uppgång kom hon gående ned, lång och mager. Jag hajade till (kände igen näsan) vilket hon noterade. Hon stirrade på mig som en amper lärarinna som ertappat någon med att peta sig just i näsan. Jag tänkte att hon inte direkt var någon som gillade fans (hade hennes album Satan i gatan).

Andra ggn var jag på Systemet på Folkungagatan när hon kom in med någon snubbe för att botanisera i vinutbudet (själv köpte jag whisky). Då gav hon ett nervösare, fladdrigare intryck. Jag sade till expediten och pekade med hakan: "Veronica Maggio!" Tjejen i kassan vände omedelbart på huvudet för att verifiera mitt påstående.


Imponerande, verkligen, annars är hon ganska kort men du missade uppenbarligen det?
Citera
2023-10-17, 21:33
  #408
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Imponerande, verkligen, annars är hon ganska kort men du missade uppenbarligen det?


Har inte stått bredvid henne och mätt hennes mankhöjd. Som kanske framgick upplevde jag henne knappast som överdrivet social visavi fans på stan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback