• 1
  • 2
2023-10-30, 18:00
Medlem
Vad skulle ni rekommendera för psyksjuka, fula, kriminella och liknande människor?
Citera
2023-10-30, 18:02
Medlem
Tinder.

Räcker att spendera 2 minuter på www.reddit.com/r/tinder för att hitta allt du nämnde i trådstarten.

Som tur är har folk insett alla datingappar bara är skit och fler börjar gå över till vanlig traditionell dating igen, precis som för 20-30 år sedan. Tinder har tappat användare rejält senaste månaderna.

Har haft turen att aldrig behöva använda en datingapp. Hade nog inte orkat mer än en vecka där.
Senast redigerad av Ehandel 2023-10-30 kl. 18:06.
Citera
2023-10-30, 18:10
Bannlyst
Badoo?
Citera
2023-10-30, 18:12
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Badoo?
Skulle just skriva samma sak...
Citera
2023-10-30, 19:15
Citat:
Ursprungligen postat av sillpower
Vad skulle ni rekommendera för psyksjuka, fula, kriminella och liknande människor?
Tinder och Facebook dejting vet jag har några av de grupper du nämner. Är du specifikt intresserad av och feticherar människor som har erfarenhet av kriminalitet och psykisk sjukdom är det bättre att besöka livet än Tinder, men på egen risk då du verkar lätt blåst av din trådstart att döma.
Senast redigerad av ConvoPost 2023-10-30 kl. 19:17.
Citera
2023-10-30, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ehandel
Tinder.

Räcker att spendera 2 minuter på www.reddit.com/r/tinder för att hitta allt du nämnde i trådstarten.

Som tur är har folk insett alla datingappar bara är skit och fler börjar gå över till vanlig traditionell dating igen, precis som för 20-30 år sedan. Tinder har tappat användare rejält senaste månaderna.

Har haft turen att aldrig behöva använda en datingapp. Hade nog inte orkat mer än en vecka där.
Gud, ja!

Vet tre psykfall som använder den -de saknar väl förmågan att träffa folk irl- och den ende jag snackade med där var hypersvartsjuk trots att vi aldrig ens setts och bara pratade i 2 dagar kanske så jag skrämdes bort väldigt snabbt -hade det i annat syfte än att dejta så var där bara kort anyway- Så ja, kan tänka mig att bara väldigt desperata använder digitala medel att träffas på, haha! Bara fått kontakt med två online jag funderat på att gå vidare med och vi träffades aldrig så det blev inget. Internetmänniskor verkar överlag.. Störda. Föredrar de sätt jag träffat partners på vilket varit ute, face to face. Man ses, man attraheras and B00M!
Citera
2023-10-30, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Grundaren är jude och det räcker för att misskreditera hela deras fejkapp. Vanlig kille får noll matchningar. Hur sannolikt är det. Går man ut på krogen har i alla fall jag flera intressenter på några kvadratmeter. Och på nätet med några hundra tusen får jag inga matchningar. Sannolikt eller hur.
Så ni har blivit trollade av juden? Jag tror inte det, jag tror det är såhär: Ni ser intetsägande ut på foto men är attraktiva IR, därför får ni inga matchningar irl men får ute.
Citera
2023-10-30, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Så ni har blivit trollade av juden? Jag tror inte det, jag tror det är såhär: Ni ser intetsägande ut på foto men är attraktiva IR, därför får ni inga matchningar irl men får ute.
Nä, jag ser otroligt bra ut. När jag skriver min längd minskar antalet men irl bryr de flesta inte om längden så mycket som på nätet. Men sitt du och gissa när det är jag som har svaret.
Citera
2023-10-30, 19:26
Medlem
FulOchMisslyckads avatar
Prison penpals.
Finns massor med sajter där psykstörda, fula, kriminella fångar söker kontakt. Och människorna som skriver kärleksbrev till fångarna är ofta lika psykstörda och fula.

Man använder brevväxling och telefonsamtal med fångarna så inte strikt nätdejting. Men det liknar vad du efterfrågar.
Citera
2023-10-30, 19:26
Bannlyst
Citat:
Nä, jag ser otroligt bra ut. När jag skriver min längd minskar antalet men irl bryr de flesta inte om längden så mycket som på nätet. Men sitt du och gissa när det är jag som har svaret.

Men du har ju inte svaret eftersom grundaren inte är judisk? Fattar hur du tänker med planen emot den vite mannen, hela kalergisaken men i detta fallet tror jag det beror på att många riktiga megapuddingar är intetsägande på foto.
Citera
2023-10-30, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Men du har ju inte svaret eftersom grundaren inte är judisk? Fattar hur du tänker med planen emot den vite mannen, hela kalergisaken men i detta fallet tror jag det beror på att många riktiga megapuddingar är intetsägande på foto.
Jag syftade på att jag vet om att jag ser bra ut. Du kan ju inte veta hur jag ser ut.
Citera
2023-10-30, 19:34
Bannlyst
Citat:
Jag syftade på att jag vet om att jag ser bra ut. Du kan ju inte veta hur jag ser ut.
Du förstår inte alls vad jag säger nej, nevermind..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in