2023-10-31, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Du vet inte vad du pratar om. Den muslimska världen uppfostra sina barn att hata judar och de flesta muslimer vill utrota judarna. Kolla bara hur judar även förföljs i Sverige det kommer bara bli värre pågrund av massinvandringen från MENA.

Du är hjärntvättad. Det är absolut en del som hatar judar. Lika många germaner (om inte fler hatar också judar). Man ska inte glömma att det var germaner som slaktade 6 miljoner judar på industriell nivå.

Det finns även en massa judar som hatar muslimer och även kristna. Kolla bara gemene israel och framförallt de kriminella ultraortodoxa bosättarna på västbanken som skjuter muslimer för skojs skull.

Du kan inte säga att ALLA muslimer hatar judar för det är bara efterblivet och ger ingenting till denna diskussion. Dessutom är det väldigt många muslimer som starkt påpekar att det är skillnad på judendom och sionism.
Senast redigerad av letusjapp 2023-10-31 kl. 21:28.
Citera
2023-10-31, 21:28
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Så cirka hälften av de döda i terrorbombningarna är barn. Visar på att man bombar helt urskillningslöst utan att ha någon vidare koll vad man siktar på.

Fler barn har dödats på tre veckor en vad som dödats sammantaget i alla världens militära konflikter under något av de senaste åren.

Man har förvarnat från Israeliskt håll vad som skulle ske.
Vilket annat samhälle behåller då barnen i krigszoner? Sen gnäller dom.
Att då inte evakuera kvinnor och barn de få kilometer det är frågan om får dom väl ta på sig själva. Palestinierna gör sig själva till martyrer, de vet att de får sympatier runt om i världen, det är det dom skall vinna på, samma gamla taktik. Offerkoftan!
Citera
2023-10-31, 21:32
Medlem
Yaskos avatar
Känns för bra för att vara sant. Kom rapporter tidigare om att folmördarna har 60tal döda och 40-tal fångar, nu säger senatorn att Hamas har 500 amerikanska fångar. Utgår från att det är amerikanska trupper.

https://x.com/MarshaBlackburn/status...525382980?s=20

Citat:
The White House admitted Hamas is holding nearly 500 Americans hostage in Gaza.

Tjata inte om hon tar bort detta post.
Citera
2023-10-31, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiruzz.
Det enda man kan göra. Börjar slipa ner och spetsa till tandborsten såklart!

Det är väl det som Hamas gör antar jag.
Citera
2023-10-31, 21:38
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Du sitter i en fängelsecell. Du har en telefon i cellen så jag ringer dig och meddelar att jag kommer till din cell och kastar in en granat om 1 timme. Vad gör du?

Inser att jag inte sitter fängslad och flyttar på mig.

Vad är det jag inte förstår?
Citera
2023-10-31, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johnny
Mänskliga sköldar... Snart 10000 civila döda och mer än hälften barn. Man kan ju gå upp till 100 000 döda och folk kommer fortfarande skriva samma skit, och/eller dem oerhört tragiska kommentarerna att dem förtjänar det.

En fråga till er fega kräk här. Handen på hjärtat, tycker ni att det som sker är rätt, känner ni verkligen så innerst inne eller vet ni att det är fel innerst inne men har glädje som låter det överta er mänsklighet?

Jag tror inte de menar allvar. Det vore alltför sjukt.
Citera
2023-10-31, 21:39
Medlem
Haha lortlandet Bolivia är ledsen att sina muslimervänner blir sönderskjuten.

"Bolivia cuts diplomatic relations with Israel"

Nej, nu är det dags för Israel att avsluta gazaremsan för gott. Alla jävla palestinier kan flytta till Bolivia, Ryssland eller vart fan de vill vara.
Citera
2023-10-31, 21:42
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Lite märkligt ändå att komma nästan 80år efter att FN satt gränserna för Israel. Ungefär så korkad är din jämförelse.

Vem kommer? Vad svamlar du om?

Israelerna hävdar att dom har rätt till sitt land pga dom bodde där för 2000 år sen. Ja och att dom blev lovade en viss bit efter första världskriget.

I Sverige hävdas det ofta att det inte finns några svenskar el etniska svenskar, ungefär att landet är hela världens, kom och ät. Det är ju korkat att få ihop en sån logisk motsägelse. Eller cyniskt.
Citera
2023-10-31, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Inser att jag inte sitter fängslad och flyttar på mig.

Vad är det jag inte förstår?

Så du menar att folk kan ta sig ut från Gaza lite hursomhelst?
Citera
2023-10-31, 21:45
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Så du menar att folk kan ta sig ut från Gaza lite hursomnhelst?

Räcker det inte med de södra delarna av Gaza?

Varför öppnar inte Egypten upp för flyktingar?

Svåra frågor det här märker jag.
Citera
2023-10-31, 21:46
Citat:
Ursprungligen postat av Dekonserv
Herregud, lägg ner bara.

Faktum är att judarna var där innan ens muslimer existerade.

Hamas och Palestina bedriver ett religiöst krig. Judarna fanns långt innan Islam skapades.

Judarna och palestinierna härstammar från samma folk som levde innan ens judendomen fanns (kanaaniterna).

Att båda folken gör anspråk på det område som man numera kallar för Israel är alltså inget märkligt, men tyvärr leder det till konflikt då ena gruppen tycker att de har större rätt till området än den andra.
Citera
2023-10-31, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Räcker det inte med de södra delarna av Gaza?

Varför öppnar inte Egypten upp för flyktingar?

Svåra frågor det här märker jag.

Du menar ställen som Khan Younis och hela övriga södra delen av Gaza som Israel bombat frekvent den senaste tiden?
https://news.sky.com/story/gaza-war-...south-12993277

Jaha så Gazaborna ska födrivas till Sinaiöknen så att sionisterna ska kunna anektera Gaza förevigt? För du tror väl inte att Gazaborna kommer att få återvända när det lugnar ner sig? Om du tror det kan du ju kolla på flyktingslägren i Libanon, Syrien och Jordanien som svämmar över med palestinier som en gång trodde att de skulle få återvända.

Märks att du är tokig Frans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in