2023-10-27, 15:00
Medlem
pederastens avatar
https://twitter.com/NiclasWahlgren/s...oj--P_A1A&s=19

https://twitter.com/NiclasWahlgren/s...YMadsLNRA&s=19

Från Niclas twitter.
Citera
2023-10-27, 15:01
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Hur blev han påkommen? Thai bruden som kom med någon bokföring? Filmad?

Förstår inte hur de är inte är förtal.

Polisen gjorde tillslag och hittade "gamla" register med NWs namn .. typ "400 kr massage + 1000 kr sex/happy ending"..

Sen "erkände" han i polisförhöret"
Senast redigerad av Mazeppa 2023-10-27 kl. 15:03.
Citera
2023-10-27, 15:01
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Från FUP:

Och det är utöver de 400 kronorna som de swishade salongen.
Man får ta det som massöserna säger i polisförhör med en stor nypa salt. De har sitt eget resonemang och säger det som de tror gynnar dom själva.
Ingen betalar såna pengar för en handtralla från en naken tjej på thaisalong. Det går att fråga om hon kan ta fram brösten under själva akten och vill hon ha mer pengar är det på sin höjd värt en hundring.
Citera
2023-10-27, 15:04
Medlem
Förekom ju faktiskt prostitution redan i hans första film, den som hette G.
Om jag minns rätt.
Citera
2023-10-27, 15:04
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Det är imponerande måste jag säga, att nästan ha daglig sex i något årtionde eller två.

Själv hade jag känt mig sunkig och känt att jag hade utnyttjat någon.
Och den dåliga känslan efteråt hade definitivt varit större än den bra känslan, så

För mig tar det bort det sexiga om jag tex kommer i någons mun , och om de måste springa och spotta direkt. Känner då att det inte är något för henne eller för oss
Så din ”manliga” sexualitet, är absolut inte min

Och du svarade på ett svar från mig!
Till en annan man att det inte va en generell manlig sexualitet

Det är.manlig sexualitet att regelbundet vilja tömma sig, klart man hellre låter en snygg tjej göra det åt en än sitter hemma på kammaren för sig själv
Citera
2023-10-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Hur kan du tycka det är ok att nån börjar tafsa på ens könsorgan?? Hade det varit en man som gjorde detta hade det låtit helt annorlunda. Som sagt, jag har 2 vänner som råkat ut för detta och mått dåligt av det.

Bianca och hennes kompisar tycker ju tydligen att det är ok när en manlig massör gör det på dem, men då blir det inte så mycket rabalder efteråt och det glöms snabbt bort... känns inte riktigt som att det är lika villkor när en man eller kvinna utsätts. Det är så mycket dubbelmoral... män är djur som våldtar prostituerade... kvinnor får istället uppleva något himmelskt och vackert när de blir tafsade på under massage.
Citera
2023-10-27, 15:08
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Bianca och hennes kompisar tycker ju tydligen att det är ok när en manlig massör gör det på dem, men då blir det inte så mycket rabalder efteråt och det glöms snabbt bort... känns inte riktigt som att det är lika villkor när en man eller kvinna utsätts. Det är så mycket dubbelmoral... män är djur som våldtar prostituerade... kvinnor får istället uppleva något himmelskt och vackert när de blir tafsade på under massage.

Ja exakt. Vad är skillnaden?

Kvinnor som åker till Gambia görs det dokumentärer om där de framställs som frigjorda medans män som åker till Thailand i sådant syfte bespottas.
Citera
2023-10-27, 15:09
Medlem
DeValeras avatar
Om Niclas inte har barn så hade han kunnat gjort som den f.d polisen som åtalades för djurplågeri, hålla sig borta tills preskriptionen inträtt. Då hade han kunnat försörja sig genom stämningar om förtal efteråt.
Citera
2023-10-27, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lums
Publiken kan förvänta sig framträdande med Niclas Wahlgren på Sollidens scen, Allrunk på Skansen kan framtidens program mycket väl vara med den ivrige programledaren/influensern Pernilla Wahlgren.

https://pernillawahlgrenshappyending.se/
Citera
2023-10-27, 15:23
Medlem
Jag har inte hunnit läsa igenom tråden. Men Thaimassage är ju inte olagligt. Varför är det sånt djävla liv om detta ärende?

Han gick väl ändå inte dit för att få thaimassage med happy ending eller?
Citera
2023-10-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Niklas systerdotter Bian*a har ju talat varmt om fitt-massage i media

Du har missat det?

Har läst om det, yonimassage. Har sett en del snubbar som erbjuder det. En del ser lite läskiga ut. Är ju inga snygga killar som behöver ett sådant jobb.

Det borde inte vara tillåtet. Sätter ju igång lusten och vissa kvinnor får orgasm av det. Sen spelar intentionen ingen roll här. Bara för att det inte blir synliga bevis är det ändå inte rumsrent.
Citera
2023-10-27, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Polisen gjorde tillslag och hittade "gamla" register med NWs namn .. typ "400 kr massage + 1000 kr sex/happy ending"..

Sen "erkände" han i polisförhöret"
Puckot erkände

Hur fan ska åklagaren kunna bevisa motsatsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in