Citat:
Ursprungligen postat av
RoadToPerdition
Ungefär 1 månad kvar så dags att suga in på alla inköp och hoppas på bra erbjudanden! Här kan vi prata om vad vi är sugna på, lista erbjudanden och komma med tips till varandra!
För egen del kommer jag kolla efter en komplett speldator.
Jag rekommenderar att hålla koll på
Benify.
Alla kan registrera sig där och mot en liten avgift få tillgång till väldigt bra rabatter inom massor av kategorier och butiker, företag osv.
Jag köpte tex en LG OLED tv med kod genom dom på förra årets Black Fridag.
Jag betalade 22.000kr för tvn som hade ett ordinarie pris på över 50.000kr.
Flera kedjor hade bra deal på tvn men ingen lägre än 26.000kr, samtidigt som lagren tömdes på mindre än 1 timme. Med koden jag hittade kunde jag köpa direkt från LG där ordinarie priset stod vilket gjorde att lagren hade bra saldo, men med koden blev det billigast i landet.
Bra sida året runt, och speciellt på Black Friday.
I år letar jag efter en ny Reciver för hemmabio, LP spelare och ev en bärbar dator.
Black Friday har tyvärr förstörts med att många startar innan med Black Week osv. Den stora rean blir inte så mycket bättre än andra reor.
Men vissa företag håller i traditionen att fortsätta göra Black Friday till vad den är tänkt så de går att hitta riktigt bra deals om man söker lite och är förberedd innan.
En sån här tråd är kanon, så kan man hjälpas åt att hålla koll på vad som eftersöks.
Black Friday är också perfekt för att köpa julklappar!
Jag handlar alltid under denna natt/dag och spar en hel del.
Sen får man ha koll på de man tänkt köpa redan innan så priserna inte höjts innan för att se bättre ut när de sen sänks igen inför rea.