2023-10-23, 10:13
Medlem
Helloo,
Har brjat mrka av att min katt har lite fr mycket spring i benen och att det r dax att kpa klsmbel.
Jag kanske r lite snl, men har kikat p VidaXL men knner mig lite osker p kvalitn. Vad har ni fr tidigare erfarenhet kring vidaxl? Ngon som kpt klsmbel drifrn?

En bra sak r vl att dom har klarna, s man har ju ett rtt okej kpskydd om det skulle bli problem.
Citera
2023-10-23, 10:26
Medlem
VidaXl r vl ngot knt frn reklam, aldrig handlat dr dock.

Klsmbler ska vl nd g snder? S vad spelar de fr roll? Bttre kpa nt billigt d.
Citera
2023-10-23, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
VidaXl r vl ngot knt frn reklam, aldrig handlat dr dock.

Klsmbler ska vl nd g snder? S vad spelar de fr roll? Bttre kpa nt billigt d.

Hller med! La ut ett liknande inlgg p Jodel, och ftt kontakt med en person som kpt kattrd drifrn och som verkar tycka att det var helt okej!
Citera
2023-10-23, 11:10
Medlem
Lite som Biltema. En del r helt ok, en del r skrp. Mycket som inte motsvarar frvntningarna/stmmer verens med bilderna. Men r det kattsaker kanske det kvittar.
Citera
2023-10-23, 12:53
Medlem
Handlat dr ett par gnger.
Verkligen inte super bra kvalitet, men man fr det billigt och ibland rcker det.

Biltema eller Rusta r en bra jmfrelse
Citera
2023-10-23, 13:11
Medlem
Jag har varit mongonjd med grejerna jag har kpt frn VidaXL. En fot till en TV, och tv mindre ftter till datorskrmar. Stabila hrdade glaskivor, duglig metall och enkla att stta ihop. Dessutom klart billigat p marknaden.

Hade jag kpt ngot mer ambitist drifrn? Frmodligen inte.
Citera
2023-10-23, 16:50
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjejenmedrosen
Helloo,
Har brjat mrka av att min katt har lite fr mycket spring i benen och att det r dax att kpa klsmbel.
Jag kanske r lite snl, men har kikat p VidaXL men knner mig lite osker p kvalitn. Vad har ni fr tidigare erfarenhet kring vidaxl? Ngon som kpt klsmbel drifrn?

En bra sak r vl att dom har klarna, s man har ju ett rtt okej kpskydd om det skulle bli problem.

Har inte kpt klsmbel men t ex blybatterier, trdgrdsutrustning och verktyg dr.
Allt har fungerat med betalning och leveranser i alla fall, och helt OK kvalitet fr dom lga priserna tycker jag.
Citera
2023-10-23, 17:46
Medlem
Kpte ett takspnt klstrd dr fr ca5 r sen... Det levde knappt ett r. Var sjukt rangligt, hade fr smala klspinnar, spridde snre omkring sig och var allmnt kasst. Finns halvbilliga p typ zooplus som r vl vrda dom extra 300:- dom kostar.
Lycka till
Citera
2023-11-03, 09:11
Medlem
r det ngon som har koll p deras support?
Jag fr det intrycket att det r inga svenskar alls som jobbar dr varken p mail eller livechatt?
Dom skriver konstigt, har konstiga namn(frmodligen phittade) och r inte ens behjlplig med basic om produkten man har kpt.

Det hr pminner mig om andra stllen jag har handlat av, vid andra fretagsnamn, exakt samma procedur nr man kontakta dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in