2025-12-02, 08:19
Medlem
https://youtu.be/ud3I3bY1y5A?si=4MfqD51drWpmH4Jt

5.05 in i videon. Hon är iallafall medveten om sig själv och problemen med sig själv. Hon var extremt stökig i lägenheten. Men nu i huset är det extremt. Hon behöver hjälp.
Citera
2025-12-02, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Nä man kan inte läka ett bråck.. isf är hon ett medicinskt under 😂

Hon måste missförstått.. eller så förstorade hon upp hela grejen för att det är så hon är helt enkelt.

Hon har ju sagt sådana fel förut kring sjukdomar. Medicinskt allmänbildad är hon iallafall inte, eller så lyssnar hon alltid väldigt dåligt på vad de säger..
Citera
2025-12-02, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
https://youtu.be/ud3I3bY1y5A?si=4MfqD51drWpmH4Jt

5.05 in i videon. Hon är iallafall medveten om sig själv och problemen med sig själv. Hon var extremt stökig i lägenheten. Men nu i huset är det extremt. Hon behöver hjälp.

Ja verkligen, där var hon väldigt självmedveten. Vilket ju är bra
Citera
2025-12-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Blev också förvånad. Kan man läka från bråck? Då får hon skicka det PM:et till min kropp, tack.
De kanske såg fel? Hon måste ha missförstått annars, för att såren läkt är ju inte så konstigt men att bråcket försvunnit är ju ett mirakel.

Ett diskbråck kan bli bättre och inte göra lika ont längre, läka ihop lite... Om jag minns rätt. Men det försvinner ju inte direkt...
Citera
2025-12-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Ett diskbråck kan bli bättre och inte göra lika ont längre, läka ihop lite... Om jag minns rätt. Men det försvinner ju inte direkt...

Ja, jag tänkte på magmunsbråck eftersom det var det hon skulle ha haft. Små diskbråck kan läka, men bråck på magmunnen får man medicinera eller operera (med halvbra resultat i längden).
Citera
2025-12-03, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Det är sådan otroligt stor skillnad på henne från det att hon bodde i Vallentuna och nu i Gävle.
Vet inte om något utlöstes när hon flyttade eller om något hände.
Visst det var lite rörigt i Sthlm också men hon var grundad iaf.

Håller fulkomligt med!!
Allt har verkligem gått överstyr.
Jag har gjort valet nu att inte följa henne längre. Blev så förbannad över hundköpet.
Hon drar på sig mer och mer somhon måste styra upp vilket hon inte fixar.
Det är ingen ide att ställa frågor på yputube, de tas bort ELLER så hoppar sektmedlemmarna på en så det tjongar om.det.
Min väninna blev rejält påhoppad över stt fråga henne om hon har slutat med antiinflamatorisk mat.
Citera
2025-12-03, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pickelina
Håller fulkomligt med!!
Jag har gjort valet nu att inte följa henne längre. Blev så förbannad över hundköpet.
Det är ingen ide att ställa frågor på yputube, de tas bort ELLER så hoppar sektmedlemmarna på en så det tjongar om.det.
Min väninna blev rejält påhoppad över stt fråga henne om hon har slutat med antiinflamatorisk mat.

Ja jag skulle vilja ställa massor med frågor på Instagram. Men gör jag det. Då blir jag blockad. Och jag vill inte bli det jag vill se vad som händer och sker.
Citera
2025-12-03, 09:51
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Håller fulkomligt med!!

Bra.. fler borde sluta följa henne… det går att se ändå.. iaf för tillfället
Citera
2025-12-03, 11:51
Medlem
Och nu är hon låg…
Hoppas någon i hennes närhet kan hjälpa henne så att hon kan få medicin mot sin bipolaritet.
Citera
2025-12-03, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Och nu är hon låg…
Hoppas någon i hennes närhet kan hjälpa henne så att hon kan få medicin mot sin bipolaritet.
Ja, och allt är vårdens fel, för att det behövde gå så långt 🤷‍♀️. Ellie du vägrade vård, du vägrade råd och behandling. Du körde stenhårt på hokus pokus kvacksalveri i ett helt år, med ghee, buljong, anti 233, ingen processad mat, ingen rapsolja som du numera äter fullt ut av allt, piller i förbannelse och sa att du bara trodde på din homeopat och aldrig skulle gå till vanlig läkare. Hycklare är vad du är som nu i efterhand skyller på alla andra. Fy på dig.
Senast redigerad av Auntautismi 2025-12-03 kl. 12:50.
Citera
2025-12-03, 13:13
Medlem
Citat:
Håller fulkomligt med!!

Hunden är droppen, ja. Det har gått alldeles för långt.
Hon är fortfarande sjuk i sin hudsjukdom och får skov, hon är trött, hon sover väldigt dåligt, får infektioner nu och då, feber ibland.
Förutom det har hon fyra barn, fem katter, stort hus, pluggar heltid.
Har lån med hög ränta men lägger heller pengar på en hund för 20-25’ istället för att lägga det på lånet och få ner det.
Hennes följare har givit henne pengar - visst hon får göra precis vad hon vill med sin gåva men det är inte speciellt reko det hon gör.
Hon verkar tro att folk kritiserar henne att köpa hund för att hon samtidigt samlar in pengar genom att sälja saker, det är inte det det handlar om men det förstår hon inte.
Men hon har haft hund förr så hon är säkert medveten om merkostnaden i försäkring, veterinärkostnad, godis, bra foder, vaccin.
Jag reagerade när hon utökade med ytterligare 3 katter.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg kommer hon lägga MINST 4000 kr i månaden på alla djur. Varför inte betala av lånet, spara en budget till både renoveringar och hund.
Men hon kanske har ett jättebra sparande, väljer att inte betala av lånet och att Stefan fick alla de pengar som följare skramlade in sist. Vad vet jag, men allt har eskalerat.
Citera
2025-12-03, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Ja, och allt är vårdens fel, för att det behövde gå så långt 🤷‍♀️. Ellie du vägrade vård, du vägrade råd och behandling. Du körde stenhårt på hokus pokus kvacksalveri i ett helt år, med ghee, buljong, anti 233, ingen processad mat, ingen rapsolja som du numera äter fullt ut av allt, piller i förbannelse och sa att du bara trodde på din homeopat och aldrig skulle gå till vanlig läkare. Hycklare är vad du är som nu i efterhand skyller på alla andra. Fy på dig.
Exakt, allt är vårdens fel, hon vägrade vården, smörjde in huden med allt möjligt vilket kan ge olika allergiska reaktioner, slutade smörja in huden till slut vilket betyder att huden går sönder när man har olika hudproblem. Vanligt nagellack kan ge problem i ansiktet, speciellt runt ögonen, även lösögonfransar med lim kan ge olika allergiska reaktioner, det hade hon också. Hon litade inte på läkarna och litade helt på kvacksalvarna, vem har gjort henne frisk nu, jo vården.

Nu sitter hon och lipar och tycker så synd om sig själv. Ellie, du har kunnat arbeta och YouTuba hela tiden, även när du var inlagd på sjukhuset. De som är mer sjuka orkar inte ens hålla på med mobilen då. Dessutom har du tiggt till dig 160-tusen också.....

Alltså det finns så många som är mycket sjukare, får obotliga diagnoser som är dödliga.

Men hon är uppmärksamhetssjuk och älskar att bli validerad som hon brukar slänga sig med. Det är bara pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in