2023-10-15, 19:23
Medlem
Ja vad ska man säga. Snart har vi 50 live show med gäster varje söndag på aftonbladet. Gud vad dessa herrar får uppmärksamhet. Jag avskyr varenda en av dessa fega svin men det här med PR det måste jag ändå ge dem. Även om d svider.
Citera
2023-10-15, 19:26
Medlem
Jag gissar på att d e en live sändning från Irak. I deras nya mansion som kommer agera bas numer då herr räv tvingad lämna Turkiet. Han var generös å tog med sig Elias å alla grabbar. Lite MTV crib kanske. Här är mitt rum säger Elias som visar upp konstverk av billgren på väggarna
Citera
2023-10-15, 19:29
Medlem
Eller kan d vara Jordgubben som kidnappat allihopa. Kapat 50ys insta. Livesänder avrättning på alla å når ut till hans fanbase? Kanske rent av hyrt in Örjan Lax som torterar 50 med en lax.
Citera
2023-10-15, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Är inte räven haffad i Iran? Eller är det en rökridå?

Jag har ingen aning. Allt är blurrat. Vi får se vad rävens flock bjuder på. En halvtimme kvar. Hoppas nätet i det land dom är i pallar trycket. Kanske reder ut ett och annat. Jag skrev innan allt annat än räven är en besvikelse men han och Benzema tillsammans hade toppat det!
Citera
2023-10-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Jag har ingen aning. Allt är blurrat. Vi får se vad rävens flock bjuder på. En halvtimme kvar. Hoppas nätet i det land dom är i pallar trycket. Kanske reder ut ett och annat. Jag skrev innan allt annat än räven är en besvikelse men han och Benzema tillsammans hade toppat det!

Kan du förklara för mig som inte förstår. Myntet har ju alltid två sidor å våra åsikter till dessa herrar är delade.
Vad du menar med "toppat" det? Är dessa dina förebilder i livet? Eller hur menar du?
Är bara nyfiken.
Citera
2023-10-15, 19:46
Medlem
De har tydligen ”gjort bajs” av jordgubben.
Citera
2023-10-15, 19:47
Medlem
Skulle inte förvåna mig om 5iftyy insta är hackad
Citera
2023-10-15, 19:48
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne89
Kan du förklara för mig som inte förstår. Myntet har ju alltid två sidor å våra åsikter till dessa herrar är delade.
Vad du menar med "toppat" det? Är dessa dina förebilder i livet? Eller hur menar du?
Är bara nyfiken.

Det är ju trots allt detta som senaste årets nyheter har kretsat kring. Alla känner till namnet Rawa Majid eller Kurdiska Räven.

Du är ju själv här inne i tråden så något måste ju ha dragit dig hit liksom, oavsett om vad man tycker om personerna i fråga..
Citera
2023-10-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne89
Är bara nyfiken.

Jag vet inte hur jag ska svara på ditt inlägg. 5ifty ska ha live med en gäst kl 20 på grammet. Om inte gästen är Räven är det en besvikelse. Men om gästen blev gästerna hade det toppat räven själv.

Jag vet inte om du är ny till mina inlägg men en klok människa kan se när jag skriver ironiskt eller lite mer seriöst.

10 minuter kvar. Kan det ändå ha något att göra med jordgubben?
Senast redigerad av TopDogg08 2023-10-15 kl. 19:51.
Citera
2023-10-15, 19:49
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Skulle inte förvåna mig om 5iftyy insta är hackad

Då skulle alltså Elias insta också vara hackad eller?
Citera
2023-10-15, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
De har tydligen ”gjort bajs” av jordgubben.

Förstår uttrycket men vet du mer som du vill dela?
Citera
2023-10-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Förstår uttrycket men vet du mer som du vill dela?

Florerar mycket emojis i form av jordgubbe och bajs av lojala till räven på sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in