Citat:
Ursprungligen postat av
totalvilsen
Är ni kvinnohatare så motbjudande, att enda chansen till ett knull är ett betalt luder. Eller är ni förståndshandikappade också? Något är fel iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
UyCVswHfsnM2z3nH
Du har en poäng men jag vill påstå att vi i samhället idag tar normalbegåvade individer och gör dem till funktionella idioter genom att aldrig utkräva eget ansvar. Det är aldrig offrens fel. Internaliserar man det sättet att tänka så tappar man grundläggande konsekvenstänk och beter sig som en idiot trots att man har en normal IQ.
Den enda jag tycker synd om var hon den där feta tjejen som hade känt sig ful hela livet. Hon hade jobbat stenhårt och blivit rik, trodde sig vara uppskattad av en social och ganska snygg kille, men blev av med allt. Hon kanske för fösta gången kände sig uppskattad och vacker.
Resten ser jag mer eller mindre som golddiggers, som kanske inte får skylla sig själva, men som grävt sin egna grav. De går igång som fan på att han påstår sig vara tät. Han påstår att han är rik. Sedan den där klassiska ytliga imagen också utseendemässigt. Det kanske är dags att folk överlag, inte minst kvinnor, lär sig att inte bara tro att gräset är grönare på andra sidan. Att bara jaga yta och pengar. Självklart är attraktion viktigt, men jagar man en plånbok så gör man.
Finns många guldkornkillar som de gått miste om för denna idiot. Som har helt vanliga jobb och som inte springer runt med guldklockor.