2023-11-07, 23:03
Medlem
Yasin
Meshal
och andra as har fängslats men blev fria senare pga fångutväxling

De ska inte få chansen.... häng de som Eichmann

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
De flesta Hamasterrorister kommer dö om de gör motstånd när IDF intar Gaza. Det är för lindrigt det du önskar. Jag unnar dem inte att bli martyrer. De ska leva besegrade och veta att de är loosers.

Jag vill se honom och alla mördare inför rätta, i all sin ynklighet. En rättegång efter lång isolering i häkte medan alla illdåd dokumenteras och bevisning samlas in.
Citera
2023-11-07, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Yasin
Meshal
och andra as har fängslats men blev fria senare pga fångutväxling

De ska inte få chansen.... häng de som Eichmann
Du har rätt. Han ska dömas till döden. Annars uppkommer det en ny gisslansituation för att få ut honom.
Citera
2023-11-07, 23:15
Medlem
Hur ser bombandet ut av dessa terrorister just nu?
Citera
2023-11-07, 23:40
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Han är en av de få höjdare som faktiskt befinner sig inne i Gaza City-kitteln. Denna gryta har börjat puttra så smått. Om några dagar börjar det stormkoka. IDF anser sig nog ha goda förutsättningar att gripa honom. Den här typen av höjdare är ytterst obenägna att dö själva, stupa i strid eller offra sina liv.

Lite bakgrund om terroristen
https://sv.wikipedia.org/wiki/Yahya_Sinwar
Citera
2023-11-07, 23:55
Medlem
Indien har visst fått en förfrågan idag från Israel om att Israel vill kunna anställa 100 000 indier på kort varsel.
Det skriver IndiaToday.
Indierna är avsedda att ersätta de palestinier som inte kommer att dyka upp
på jobbet inne i Israel de närmaste veckorna

Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Jag gjorde ett tillägg men var för sent
Khaled Meshal är han i Qatar

Honom lär de ta förr eller senare
USA trycker på Qatar eftet 20 amerikaner dog.

Men han kommer inte somna in lugnt i sin säng , precis som Salameh (Black sept ledare ) tog det tid med..

Qatar lär ge vika nu. Qatar vill aldrig vara i hetluften, utan det blir för mycket för dem.
När Al Jazeeras kanal slocknar så vet vi att Qatar har tagit nödutgången på 57e våningen i skyskrapan i Doha.

Emiraten och kungadömena på den Arabiska Halvön var förr i tiden väldigt mycket osams med varandra.
Men oljan förändrade allt.
De har dock inte lärt sig något om sund utrikespolitik, utan tassar omkring i sina nedgångna
filttofflor ?
Khaled Meshal får väl samma behandling som Osama bin Laden fick
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Aha, jag fattar, tack.
20 amerikaner, suck.
Snacka om att Hamas ställt till det för sig

De har kidnappat eller dödat random människor från så många länder att jag inte orkar räkna upp alla....

Det är amerikaner, thailändare, kanadensare och gud vet vad.

Man har alltså lyckats provocera halva världen, av ren dumhet.

Klart att USA trycker på.

400 amerikaner lämnade Gaza via Rafah till Egypten skriver Jerusalem Post nu på kvällen.
De är troligen på väg hemåt i detta nuet.

23 thailändare sitter som Hamas gisslan, hur fanken nu Hamas kan ha sett dem som ett gott parti ?
Hamas har bara skaffat sig en grym huvudvärk.

Här kommer en kul nyhet:
- Att IDF erkänner även personer från samma kön som soldatänkor, ifall den ena partnern omkommit i strid !!!
https://www.jpost.com/israel-news/po...article-772139

Citat:
Same-sex partners of fallen soldiers are now recognized as IDF widow/ers

The issue was brought to light after the fiance of an IDF reservist killed by Hamas was not been allowed to fully participate in a shiva ceremony under the Families of Fallen Soldiers Law.

Same-sex partners of fallen soldiers will now be recognized as IDF widows and widowers after the Families of Fallen Soldiers Law was amended on Monday.

Previously, the law defined an IDF widow specifically as a woman who had been married (legally or through common-law marriage) to a man who was killed in combat. Likewise, a widower was specifically designated as a man who had been married (legally or through common-law marriage) to a woman who had been killed in combat.

Common-law status gives them similar benefits and rights to the privileges that legally married couples benefit from.

Sug på den karamellen ett tag, PK-MSM ???
Undrar om Hamas har samma system ?
Hornalisterna på PK-MSM sitter nu och gnisslar tänderna och vet inte vad de ska skriva ?

Utom att de tänker att: - Fan vad smarta de är - de där judarna
Senast redigerad av DrSvenne 2023-11-08 kl. 00:21.
Citera
2023-11-08, 00:03
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Jag vet faktiskt icke vad du yrar om!
I ett av klippen är det en, vad var det du kallade dem? Stackars oskyldig människa och palestinier???? Kvinnan i filmen ÄR en palestinsk icke Hamas som försvarar Hamas beteende och tycker det är så Hamas bör arbeta, från bostadsområden där de är ”svårare” måltavlor. Har aldrig tyckt om varken Greta eller rövpillaren Sara , däremot tyckte/tycker jag att Mr Trump har en del bra vettiga värderingar! Jag har ALDRIG ens nämnt Varken cp Greta eller porr Sara i något sammanhang, komma sen och klaga? Om vad? Don’t do drugs m’kay, drugs are bad for you m’kay
Haha det verkar som jag citerade fel person får man väl anta. Haha skön jag är😃🫶🤙
Citera
2023-11-08, 00:12
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EBITDADDY
Menar du att man inte kan hålla med andra människor i vissa frågor men inte i andra?
Nej. Jag menar att man inte kan vända kappan efter vinden. Har man inte insett att Greta är en komplett galning man inte ska lyssna på så ska man inte gnälla nu när man nickat med i hennes galenskap tidigare utan att fattat bättre själv
Citera
2023-11-08, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EBITDADDY
Det påverkar inte oss egentligen. Bortsett från all propaganda.

Det var ingen som brydde sig när Assad slakta 400 000 syrier med Rysslands hjälp. Eller när Saudi Arabien bombade tusentals i Yemen.

Men när Israel bombar Hamas måste vi minsann lösa det?

Jo det kommer att påverka. Koranbränningar gav 2 döda fotbollssupportrar. Israels krigade i Gaza kan ge fler döda.

Vi är många som brydde sig om Syrien och mördarprinsen från huset Saudi är det få som gillar.
Citera
2023-11-08, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Nej. Jag menar att man inte kan vända kappan efter vinden. Har man inte insett att Greta är en komplett galning man inte ska lyssna på så ska man inte gnälla nu när man nickat med i hennes galenskap tidigare utan att fattat bättre själv

Menar du att man måste hålla med henne i allt eller inget?

Eller kan man hålla med om något hon sa tidigare, men kanske inte om något hon sa senare?
Citera
2023-11-08, 01:19
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Ungefär som dom "1000 pers som dog" i sjukhusattacken. Visade sig sen vara 50 som dog. Skillnad på 1000 och 50. Hamas-siffror är det ingen som litar på. Du och Hamas kan lika gärna säga att en miljon dog, ingen bryr sig för att det är lögner alltihop.
Det var dessutom Hamas själva som sprängt sjukhuset, så det var inga rätt alls där.

Hamas har också lyckats släppa klipp som visar döda palestinier i liksäckar, där liksäckarna rör på sig:

https://www.kaotic.com/video/2d14ffc1_20231031054931_t

https://www.kaotic.com/video/749a870d_20231106023737_t

Info från terrorist-gruppen Hamas är totalt opålitlig. Självklart drar Hamas civila palestinier med sig i döden, det är inget snack om det. Men som det är nu finns det inga pålitliga siffror över antal civila som dött när Hamas använt dem som mänskliga sköldar.
Citera
2023-11-08, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Indien har visst fått en förfrågan idag från Israel om att Israel vill kunna anställa 100 000 indier på kort varsel.
Det skriver IndiaToday.
Indierna är avsedda att ersätta de palestinier som inte kommer att dyka upp
på jobbet inne i Israel de närmaste veckorna

Qatar lär ge vika nu. Qatar vill aldrig vara i hetluften, utan det blir för mycket för dem.
När Al Jazeeras kanal slocknar så vet vi att Qatar har tagit nödutgången på 57e våningen i skyskrapan i Doha.

Emiraten och kungadömena på den Arabiska Halvön var förr i tiden väldigt mycket osams med varandra.
Men oljan förändrade allt.
De har dock inte lärt sig något om sund utrikespolitik, utan tassar omkring i sina nedgångna
filttofflor ?
Khaled Meshal får väl samma behandling som Osama bin Laden fick

400 amerikaner lämnade Gaza via Rafah till Egypten skriver Jerusalem Post nu på kvällen.
De är troligen på väg hemåt i detta nuet.

23 thailändare sitter som Hamas gisslan, hur fanken nu Hamas kan ha sett dem som ett gott parti ?
Hamas har bara skaffat sig en grym huvudvärk.

Här kommer en kul nyhet:
- Att IDF erkänner även personer från samma kön som soldatänkor, ifall den ena partnern omkommit i strid !!!
https://www.jpost.com/israel-news/po...article-772139

Sug på den karamellen ett tag, PK-MSM ???
Undrar om Hamas har samma system ?
Hornalisterna på PK-MSM sitter nu och gnisslar tänderna och vet inte vad de ska skriva ?

Utom att de tänker att: - Fan vad smarta de är - de där judarna

Ja vad ska de med de stackars thailändarna till?
Hamas är verkligen någonting alldeles extra.
De är inte bara terrorister. De är korkade terrorister.

Jag noterar också nöjt att deras övergripande plan misslyckades. Hamas trodde nog att Israel var svagt och att judehatarna skulle enas efter 7/10.

Men den spektakulära pogromen enade istället israeliska folket och Hamas "bröder" visade sig vara lika svekfulla och fega som vanligt.
Citera
2023-11-08, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Bra, då har vi nog en grund för att vara överens. Men fred börjar endast när den starkaste väljer att inte längre slå tillbaka. Och när den aktör som är starkast börjar behandla sina medmänniskor med respekt och broderlig kärlek. Hade man behandlat araberna lika väl som vi gör så hade dessa konflikter varit mycket mer sällsynta i regionen.

Men av någon anledning så gäller inte värdegrunden i Israel. I det landet är det tydligen bara en kultur som gäller.

Vad är det för trams?
Om du likställer undfallenhet till att säga emot (för att inte riskera vara rasist) och utdela fördelaktiga bidrag likt silversked i mun och få tillbaka i våldtäkter, knarkförsäljning, personrån, förnedringsrån och så vidare med att ”behandla väl” så tror jag inte mina öron.

Det är ju EXAKT araber och afrikaner som till största del ställer till det i vårt samhälle och våra skolor.

Det är EXAKT araber och afrikaner som ser till att hålla våra svenska fängelsen fulla, för du har väl gissningsvis koll på svensk fängelsepopulation?

Orka alla dessa hjärntvättade humanister.
Men kul läsning ändå, då jag är HELT SÄKER PÅ att verkligheten kommer ifatt en dag. Likt verkligheten kom ifatt Israel den sjunde.
Senast redigerad av Kanaltrollet 2023-11-08 kl. 08:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in