Citat:
Ursprungligen postat av
dip
Nu har det ju dock fastställts rätt klart att A och H (och L) umgicks väldigt flitigt redan när H fortfarande var i livet. Vilket rimmar rätt illa med hela din sk. 'analys' (som mest liknar något ur när fan läser bibeln)
Börjar man kritisera eller göra analyser om hur någon sörjer så är man ute på _VÄLDIGT_ tunn is (i ditt fall har du redan trillat igenom och är på väg riktning botten)
Väldigt mycket "ghetto" (fattigt) och väldigt lite Jesus över ditt 'tänk'
Jaså du tycker det är lämpligt beteende att söka såpass mycket uppmärksamhet som henne? Hon syns förfan mer än vad hans egna familj gjorde.
Det är tydligt att hon älskar uppmärksamheten hon får från detta, sedan dag 1. Det finns mycket hon hade gjort annorlunda för att visa att hon har respekt för Henrik och hans familj, att hora ut sig i media är långt ifrån fint, och att hon skulle ha agerat ombud för Henriks familj till media som hon påstod stämmer inte alls.
Jag kan sätta båda mina pungkulor på att du varken träffat Henrik, M eller Alex och ditt "fastställande" bygger endast på saker du har läst INTE på fakta.
Tycker du t.ex "Du hittades slängd i ån" är en passande rad för en "kärlekslåt/minneslåt" eller vad man ska kalla det för? Är det en del av förloppet man vill minnas eller? Nej jag tycker det är sjukt osakligt att ens ta med det i låten.
Jag har träffat Henrik mycket, dock inte senaste året och mina observationer är mycket närmare verkligheten än dina trådsanningar