Citat:
Ursprungligen postat av
c0mbiner
Är det nu blattarna insett att hela sverige havererat och att det är fritt fram för dom att "lajva" "The Purge"? Känns lite så, nu iochmed att en renhållningsarbetare också blev drabbad.
Ja det har ju varit lite tidigare blattehändelser i Mora så det var min spontana tanke men finns en hel del WT-ungar också i de där krokarna.
SVT.
"– Kvinnan säger att hon mött tre killar eller män på elsparkcyklar på lasarettsområdet som ska ha skadat henne, säger Göran Nilsson, förundersökningsledare.
Har det använts något särskilt tillhygge?
– Det säger jag ingenting om, säger Nilsson.
Männen är för kvinnan okända personer och på måndagseftermiddagen har ingen gripits, men polisen har spärrat av området och polishundar har varit på platsen och sökt."
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/da...sarett--re6aw8
OT så blev en vänsterpolitiker i Jönköping utsatt när han satt och väntade på bussen i intervjun var det tydligt att oviljan att nämna utseende och härkomst att det blir komik över det. Det hade med största säkerhet inget med hans politiska engagemang utan som jag ser det karma att även dessa nu börjar drabbas av packet. Men lik förbannat kan de inte klämma ur sig vilka förövarna är.