Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2023-10-02, 11:31
Hemmagym 😎
Citera
2023-10-03, 05:58
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag jobbar heltid å går till gymmet efter jobbet, jag tar med mig gymväskan å går direkt till gymmet å kör nån timme sen går jag hem, värmer en matlåda umgås med min son om han är hemma resten blir egentid tills jag bestämmer mig för att gå å lägga mig. Funkar utmärkt, iallafall för mig.
Citera
2023-10-03, 08:21
Medlem
Facades avatar
Kanske dags att rycka upp sig och bara ta tag i det?
Nu gymmar inte jag men spenderar många timmar i garaget varje vecka, timmar som andra kanske spenderar på gymmet.
Fru och en son på lite över 4 år samt heltidsjobb som är hyggligt krävande och kan bli övertid här och där.
Hinner enkelt med familjelivet och även vara i garaget och skruva.

Förstår inte problemet.
Citera
2023-10-03, 17:25
Medlem
savoirfaires avatar
Saknar när man bara jobbade hemma, så mkt enklare att hinna med gymmet. Nu blir det till helgen på sin höjd
Citera
2023-10-03, 20:20
Medlem
Den träning som jag tycker känns bäst är den jag gör under tidspress. Man hinner förbluffande mycket på en halvtimme om man trycker på lite.
Citera
2023-10-08, 14:48
Medlem
Jag jobbar 12 timmars pass. Är hemma runt 19.40, springer in o byter om. Är på gymmet en dryg timme. Hem o käkar lite lätt sen är de godnatt.
Är ändå ensamstående med flera barn (tonåringar) så de går om man vill
Citera
2023-10-08, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
KOMMUALARBETARE.

Detta förekommer också i den privata sektorn. T.ex. är det ganska vanligt att en del arbetare tar en golfrunda under arbetstid.

Det spelar ingen roll hur mycket jobb som ligger och släpar efter, men nog fan har de tid att träna och spela golf.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in