2024-10-15, 21:06
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
This folder was not found…
?!
Jag lägger upp de 3 filerna på nytt, vilka jag tidigare idag laddade ned via .kungen77 sedvanliga tacksamt skapade dokumentlänkar (då dessa fungerade) ! 🤗
(Det minsta man kan göra för någon som bidrar med så mkt fakta på ABoK som du gör Refraktor!👍🏼 )

Nya länkar till .kungen77:s två Stämningsansökan samt en Bevistalan nedan:

Stämningsansökan 1
Stämningsansökan 2
Bevistalan

Länkarna är giltiga i 30 dgr, då jag inte är Premium Member på Gofile.
Citera
2024-10-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Jag lägger upp de 3 filerna på nytt, vilka jag tidigare idag laddade ned via .kungen77 sedvanliga tacksamt skapade dokumentlänkar (då dessa fungerade) ! 🤗
(Det minsta man kan göra för någon som bidrar med så mkt fakta på ABoK som du gör Refraktor!👍🏼 )

Nya länkar till .kungen77:s två Stämningsansökan samt en Bevistalan nedan:

Stämningsansökan 1
Stämningsansökan 2
Bevistalan

Länkarna är giltiga i 30 dgr, då jag inte är Premium Member på Gofile.

Tusen tack. Det blir kvällsläsning.
Citera
2024-10-15, 22:17
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Tusen tack. Det blir kvällsläsning.
Bif. länk till den häktningsframställan som utfärdades 2023-10-01 och avsåg Billy Linder, hans syster Embla Linder samt Besim Alijaj.
Häktningsframställan 2023-10-01

Bif även länk till foto utav Billy Linder (i sin uniform för nazi-organisationen Nordisk Styrka) samt en bild på Besim Alijaj (enl egna nätuppgifter i sitt eget rum) i ett väldigt tomt rum imo visande seger-tecken! 🤣
1) Billy Linder, Nordisk Styrka
2) Besim Alijaj
Citera
2024-10-15, 23:19
Medlem
Citat:
Bif. länk till den häktningsframställan som utfärdades 2023-10-01 och avsåg Billy Linder, hans syster Embla Linder samt Besim Alijaj.
Häktningsframställan 2023-10-01

Bif även länk till foto utav Billy Linder (i sin uniform för nazi-organisationen Nordisk Styrka) samt en bild på Besim Alijaj (enl egna nätuppgifter i sitt eget rum) i ett väldigt tomt rum imo visande seger-tecken! 🤣
1) Billy Linder, Nordisk Styrka
2) Besim Alijaj

Se där! Det är alltså äkta nassar som ligger bakom. Det hade jag inte väntat mig. Nu lär de få dela stia med invandrare under väldigt lång tid. Om de nu blir särskilt gamla där.
Citera
2024-10-16, 09:44
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Se där! Det är alltså äkta nassar som ligger bakom. Det hade jag inte väntat mig. Nu lär de få dela stia med invandrare under väldigt lång tid. Om de nu blir särskilt gamla där.
För att inte någon trådsanning ska uppstå så vill jag förtydliga från min tidigare info att det enbart är Billy som tycks ha starka nassesympatier av de två amöborna av manligt kön.
Billy har antagligen haft ett välförtjänt helvete då han suttit häktad länge med sitt drogmissbruk, allt enl. en trovärdig informatör på orten.
Min informatör tror inte att själva organisationen Nordisk Styrka är inblandad i händelserna, utan att det är något som Billy och de övr. inblandade agerat i olika roller och omfattning i.
Senast redigerad av PreciousStones 2024-10-16 kl. 09:51.
Citera
2024-10-16, 10:02
Medlem
Citat:
För att inte någon trådsanning ska uppstå så vill jag förtydliga från min tidigare info att det enbart är Billy som tycks ha starka nassesympatier av de två amöborna av manligt kön.
Billy har antagligen haft ett välförtjänt helvete då han suttit häktad länge med sitt drogmissbruk, allt enl. en trovärdig informatör på orten.
Min informatör tror inte att själva organisationen Nordisk Styrka är inblandad i händelserna, utan att det är något som Billy och de övr. inblandade agerat i olika roller och omfattning i.

På det viset. Nå, jag backar på de andra. Har åtminstone än så länge inga bevis för sådana sympatier när gäller dem.

Det här brotten är märkliga på flera sätt, bla för att flertalet har svenska namn. Antar att något av dansbanden rekryterat ett gäng pundare och småkriminella för att göra något som övergick deras förmåga i deras påtända tillstånd.
Citera
2024-10-16, 13:31
Medlem
Vad är motiven för brotten?
Citera
2024-10-16, 18:32
Medlem
Citat:
Hur står det till med Billys syster(?) som också är inblandad? Är hon också kopplad till nasse-grupperingar? Jag gissar att det är syster eftersom dom är skrivna på samma adress. Hon har dessutom ett mellan namn som säkert är uppskattat i broderns kretsar.
Citera
2024-10-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Hur står det till med Billys syster(?) som också är inblandad? Är hon också kopplad till nasse-grupperingar? Jag gissar att det är syster eftersom dom är skrivna på samma adress. Hon har dessutom ett mellan namn som säkert är uppskattat i broderns kretsar.

Namnen är fornnordiska. Det har såklart inget med nazism att göra, egentligen. Valkyrior var rejält tuffa brudar, sköldmör, som jobbade direkt under Oden.
Att hon blivit döpt till det har givetvis ingenting med några egna sympatier för än det ena, än det andra, att göra. Namn går i trender och det var riktigt inne med fornnordiska namn en period, vare sig föräldrarna hade koll på ursprung eller ej. Gick tretton Ask, Embla etc. på dagisdussinet ett tag. En slags motpol till hittepånamn och sånt som Tindra, Glimra och annat.
Citera
2024-10-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Namnen är fornnordiska. Det har såklart inget med nazism att göra, egentligen. Valkyrior var rejält tuffa brudar, sköldmör, som jobbade direkt under Oden.
Att hon blivit döpt till det har givetvis ingenting med några egna sympatier för än det ena, än det andra, att göra. Namn går i trender och det var riktigt inne med fornnordiska namn en period, vare sig föräldrarna hade koll på ursprung eller ej. Gick tretton Ask, Embla etc. på dagisdussinet ett tag. En slags motpol till hittepånamn och sånt som Tindra, Glimra och annat.
Självklart är det så att namn som är fornnordiska inte har med nazism att göra. Däremot utnyttjas namnen av knäppgökar som rör sig i nazikretsar. Hur var det nu med Billys syster?
Senast redigerad av V-H 2024-10-16 kl. 20:49.
Citera
2024-10-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Självklart är det så att namn som är fornnordiska inte har med nazism att göra. Däremot utnyttjas namnen av knäppgökar som rör sig i nazikretsar. Hur var det nu med Billys syster?

Fast det är väl tvärtom? Att en viss typ av människor försöker förknippa allt som bara går med nazism? Allt till höger om Mao blir lätt nazistiskt retoriskt.
Och vad föräldrar döper sina barn till har givetvis ingen bäring på barnets politiska åskådning eller gärningar, ditt argument är genomuselt.

Hursomhelst döpte vänstermänniskor i gentrifierade finförorter, där V och FI fick halva röstskörden sina barn till fornnordiska namn.
Citera
2024-10-18, 12:35
Bannlyst
någon med FUP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här