Han orginalfru levde inte ihop med en annan kvinna, hon bodde i Asylbo med barnen och hon testade lite olika jobb på lokala företag på orten under tiden. Sen förökte de igen hörde jag från Speddwäj kretsarna. Orsaken till deras första separation kanske inte skall badas i det offentliga, men vart hon bor och så nu har jag inte en aning om...
Sen är Tony nog människa som alla andra, han är en rolig social kille som oftast är trevlig, ibland kan han dock spåra ur när han ska försöka rida på sitt känsisskap, men vem skulle inte göra det?
En "jag mötte Lassie":
Mötte Tony och R. Gustafsson på promenad i Nordanö för någon månad sedan... *BIG happening*
Riktigt trevlig kille samt en fantastisk förare. Tror inte många greppar hur stor han var och fortfarande är på många platser i världen. Bonusvideo, http://www.youtube.com/watch?v=RYMGqc55TY0
Fått frågan om att vara med i ”Mästarnas mästare” – många gånger, jag kan inte ens minnas första gången jag fick frågan. Nu känns det egentligen som 15 år försent, men jag har alltid velat göra det men inte prioriterat tiden, säger han.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!